Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
KSwoosh schreef:
optyfen.


xd

hahaha, dit is wel erg hard KSwoosh XD
Hij is net nieuw, hij moet er even inkomen. Als hij langer hier is zal ie zeker inzien dat hij z'n tracks moet kopen (hoop ik).
Maar idd, aan je mixwerk moet nog veel verbeterd worden man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 11:20 
 

dutch_hardstyle schreef:
hahaha, dit is wel erg hard KSwoosh XD

nee, vind ik niet
je gaat toch ook niet formule 1 racen als je net je rijbewijs hebt?
die 1dagsvliegen moeten es leren dat je moet kunnen beatmatchen voor je een fatsoenlijk setje kan maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dutch_hardstyle schreef:
hahaha, dit is wel erg hard KSwoosh XD

nee, vind ik niet
je gaat toch ook niet formule 1 racen als je net je rijbewijs hebt?
die 1dagsvliegen moeten es leren dat je moet kunnen beatmatchen voor je een fatsoenlijk setje kan maken!

Daar heb je wel gelijk in, hij had beter eerst een tijdje hier wat setjes kunnen downloaden, die eens goed belusiteren en dan eens serieus gaan oefenen.
Maar ik denk wel dat hij van al dit commentaar iets geleerd heeft :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:12 
 

dutch_hardstyle schreef:
ik denk wel dat hij van al dit commentaar iets geleerd heeft :thumbup:

grote kans van niet
zo reageert ie niet op slechte kritiek en alleen op "tips" en lovend kritiek
grote kans dat zn volgende setje even triest is, zelfs al geven we em zoveel tips [wat me doet denken aan een dj hier op het forum die ook al veel setjes heeft gedropt, en niet kan mixen, die we ook altijd tips geven, zegt dat ie er wat mee doet, maar wij weten wel beter. en zn naam lijkt op het woord Tweaker]

beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:54 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
dutch_hardstyle schreef:
ik denk wel dat hij van al dit commentaar iets geleerd heeft :thumbup:

grote kans van niet
zo reageert ie niet op slechte kritiek en alleen op "tips" en lovend kritiek
grote kans dat zn volgende setje even triest is, zelfs al geven we em zoveel tips [wat me doet denken aan een dj hier op het forum die ook al veel setjes heeft gedropt, en niet kan mixen, die we ook altijd tips geven, zegt dat ie er wat mee doet, maar wij weten wel beter. en zn naam lijkt op het woord Tweaker]

beetje jammer


gast, ik snap niet waar je je druk om maakt, als het slecht is luister je er toch niet naar :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:25 
 

WIJNUH schreef:
gast, ik snap niet waar je je druk om maakt, als het slecht is luister je er toch niet naar :aww:

tuurlijk, dat doe ik ook niet, maar het is gewoon dat er zoveel van die trieste achterlijke mensen zijn die denken dat ze kunnen mixen, terwijl dat dus helemaal niet zo is... en dan een setje neerzetten waarin ze zeggen dat ze mixen WAT DUS DUIDELIJK NIET ZO IS
en dan gebruiken ze ook nog nrs die geript zijn van livesets EN niet gereleased zijn...
zulke mensen moeten gewoon leren nadenken.

zo niet, ga dan gewoon weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
WIJNUH schreef:
gast, ik snap niet waar je je druk om maakt, als het slecht is luister je er toch niet naar :aww:

tuurlijk, dat doe ik ook niet, maar het is gewoon dat er zoveel van die trieste achterlijke mensen zijn die denken dat ze kunnen mixen, terwijl dat dus helemaal niet zo is... en dan een setje neerzetten waarin ze zeggen dat ze mixen WAT DUS DUIDELIJK NIET ZO IS
en dan gebruiken ze ook nog nrs die geript zijn van livesets EN niet gereleased zijn...
zulke mensen moeten gewoon leren nadenken.

zo niet, ga dan gewoon weg.


+1 yep , zo heb ik het ook moeten leren, het dj worden is nu eenmaal hard en een hele moeilijke wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk maar 1 tip (naast dat sommige hier wel eens normaal zouden mogen reageren)

LEER MIXEN. En dan bedoel ik daarmee: Ga luisteren naar setjes van grootmeesters (kies een willekeurige DJ: a. Pavo b. Zany c. Vince d. etc...) en luister hoe zij overgangen maken. Maak ze na maar vooral oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen.


Jesse schreef:
Ben bezig met het verbeteren van de mix!

Dit kan dus echt niet en jammer dat je dit nu pas doet, nadat hij al online staat en het is nog knap ook dat je dit doet want dan zul je de hele mix opnieuw moeten doen als je het goed wilt doen. Daarnaast lijkt mij erg sterk dat je nu ineens wel perfect (of daar in de buurt) kunt mixen want dit leer je niet in 5 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
HardstyLennert schreef:
blablablabla gezever waarin gedaan wordt alsof ie er iets van weet

advies van de meester :') :') :') >.< >.<

als ik het zo lees lijkt het me wel makkelijk:
je kan niet mixen en je gebruikt illegale en geripte tracks voor je setje.
oftewel: optyfen.

Swoosh kerel, oke ergens heb je gelijk, maar let toch is een beetje op je woordkeus en taalgebruik man....
Je bent toch geen 10 ofzo ....
Die jongen zal vast zijn best doen, maar er gwn minder aanleg voor hebben kan hij misschien niets aan doen, misschien moet hij een voorbeeld nemen aan jou mister ik luister elke set op het forum omdat ik niets te doen heb....
De 1 pakt dingen sneller op als de ander, maargoed jij en ik weten allebei dat dit soort setjes blijven komen, je houd het niet tegen, ga dus niet in elk topic zo verrot reageren want je schiet er gewoon geen donder mee op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
KSwoosh schreef:
HardstyLennert schreef:
blablablabla gezever waarin gedaan wordt alsof ie er iets van weet

advies van de meester :') :') :') >.< >.<

als ik het zo lees lijkt het me wel makkelijk:
je kan niet mixen en je gebruikt illegale en geripte tracks voor je setje.
oftewel: optyfen.

Swoosh kerel, oke ergens heb je gelijk, maar let toch is een beetje op je woordkeus en taalgebruik man....
Je bent toch geen 10 ofzo ....
Die jongen zal vast zijn best doen, maar er gwn minder aanleg voor hebben kan hij niets aandoen, misschien moet hij een voorbeeld nemen aan jou mister ik luister elke set op het forum omdat ik niets te doen heb....De 1 pakt dingen sneller op als de ander, maargoed jij en ik weten allebei dat dit soort setjes blijven komen, je houd het niet tegen, ga dus niet in elk topic zo verrot reageren want je schiet er gewoon geen donder mee op.

En daarna bij elke set zeggen dat je hem goed vond ook al zaten er tig fouten in. Tof dat je af en toe wel de moeite neemt om een set te luisteren van een nieuweling maar doe even normaal man. Probeer je eens in een ander te verplaatsen hoe moeilijk dat ook voor je is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ga em niet downloaden ;) heb naar de reacties gekeken, hopelijk is de volgende beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 01:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zieke Tracks Gebruikt.
Maar jammer van te laat inmixen uitmixen.
Sorry man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 08:10 
 
Artiest

Mike-O schreef:
Ik ben het niet eens met de indeling van de nummers kwa hardheid.. Altijd met het zachtste nummer beginnen en dan opbouwen.

:lol:

Dat heet standaard, niemand eist dat het zo moet doen. Je kan ook hard beginnen, terug vallen en dan opbouwen, dat is veel interessanter.

Maarja over die mix;

eerste overgang time je niet goed, mix zelf loopt ook best scheef.
2e overgang time je goed, maar je fade drop it te laat uit (zou in deze overgang de beste zet geweest zijn), mixing loopt ook niet recht
3e overgang, DID ANYONE GET THAT HORSE? Afbeelding
4e overgang; loopt redelijk, maar volgens mij mix je hem veelste laat in
5e overgang scheef

meer kan ik atm niet luisteren, moet zo weg :kiss2:

TL mag ook beter ja

succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 08:14 
 
Artiest

maarten1410 schreef:
Ik heb eigenlijk maar 1 tip (naast dat sommige hier wel eens normaal zouden mogen reageren)

LEER MIXEN. En dan bedoel ik daarmee: Ga luisteren naar setjes van grootmeesters (kies een willekeurige DJ: a. Pavo b. Zany c. Vince d. etc...) en luister hoe zij overgangen maken. Maak ze na maar vooral oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen.

Dan heb ik ook 1 tip voor jou: leer feedback geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
maarten1410 schreef:
Ik heb eigenlijk maar 1 tip (naast dat sommige hier wel eens normaal zouden mogen reageren)

LEER MIXEN. En dan bedoel ik daarmee: Ga luisteren naar setjes van grootmeesters (kies een willekeurige DJ: a. Pavo b. Zany c. Vince d. etc...) en luister hoe zij overgangen maken. Maak ze na maar vooral oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen, oefenen.

Dan heb ik ook 1 tip voor jou: leer feedback geven.

Pardon? Volgens mij geef ik op een normale marnier feedback. Volgens mij geef ik duidelijk aan wat je het beste kunt doen als je nog nieuw bent in het mixen. Je zult niks leren als je in je eigen wereld blijft draaien. Je leert pas iets als je hoort hoe het hoort en hoe het ook kan en dit na gaat bouwen. En hiervoor moet je heel veel oefenen.

Of heb je misschien de verkeerde gequote want volgens mij ben ik samen met een klein handje vol de enige die wel een normale reactie kunnen geven. Tip: Leer zelf eerst even iets over interpunctie voordat je zoiets roept de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 12:14 
 
Artiest

Volgens mij lees ik toch echt niets over de set zelf, tja.. dattie moet mixen

't is mooi dat je als 1 van de weinige normaal kan reageren,
maar als die niet weet wat 'ie fout doet, wat moet hij dan oefenen vraag ik mezelf af?

't was overigens erg vroeg toen ik dat poste, dus kan zijn dat ik wat spontanig was :D

Citaat:
Je zult niks leren als je in je eigen wereld blijft draaien. Je leert pas iets als je hoort hoe het hoort en hoe het ook kan en dit na gaat bouwen

Ben het hier niet mee eens, als je in je 'eigen wereld' blijft draaien leer je jezelf wel een draaistyle aan, ipv andere mensen te clonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Volgens mij lees ik toch echt niets over de set zelf, tja.. dattie moet mixen

't is mooi dat je als 1 van de weinige normaal kan reageren,
maar als die niet weet wat 'ie fout doet, wat moet hij dan oefenen vraag ik mezelf af?

't was overigens erg vroeg toen ik dat poste, dus kan zijn dat ik wat spontanig was :D

Citaat:
Je zult niks leren als je in je eigen wereld blijft draaien. Je leert pas iets als je hoort hoe het hoort en hoe het ook kan en dit na gaat bouwen

Ben het hier niet mee eens, als je in je 'eigen wereld' blijft draaien leer je jezelf wel een draaistyle aan, ipv andere mensen te clonen

Volgens mij waren er al voldoende mensen voor mij die duidelijk hebben gemaakt wat er niet klopt aan deze mix en ik voeg daar nog iets aan toe :) Heeft geen nut om 10 keer hetzelfde te horen toch? Hij weet dus wél wat hij fout doet namelijk beatmatchen wat niet goed gaat en op de verkeerde momenten inmixen. Je kunt dit verbeteren door te luisteren naar andere sets waarin dit wel goed gedaan wordt.

Ben het helemaal met je eens dat je een eigen stijl ontwikkeld als je in je eigen wereld draait MITS je het goed aangeleerd is. Een crusiaal verschil ;) Als je denkt dat je goed kan mixen (zoals hier een beetje het geval is) en je gaat op dezelfde manier door, dan zul je nooit doorhebben dat het niet klopt wat je aan het doen bent. Dit kun je leren verbeteren door naar voorbeelden te luisteren.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:21 
 
Artiest

Ow ok ja daar heb je gelijk in, maar dat is precies wat ik bedoelde. heb ook niet t hele topic doorgelezen, enkel de mix geluisterd deels en reactie gegeven... om 8 uur s'morgens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 17:50 
 

Piaaa schreef:
Die jongen zal vast zijn best doen, maar er gwn minder aanleg voor hebben kan hij misschien niets aan doen

Dan moet ie het ook niet doen.
Je ziet mij toch ook geen mixjes maken?
Ik weet dat ik niet kan mixen en heb geen in om het te leren :P

Piaaa schreef:
De 1 pakt dingen sneller op als de ander, maargoed jij en ik weten allebei dat dit soort setjes blijven komen, je houd het niet tegen, ga dus niet in elk topic zo verrot reageren want je schiet er gewoon geen donder mee op.

Naast het feit dat ik het terrecht vind dat deze randebiel met zn neus op de feiten gedrukt moet worden, vind ik het wel lekker om van zulke retards af te zeiken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Dan moet ie het ook niet doen.
Je ziet mij toch ook geen mixjes maken?
Ik weet dat ik niet kan mixen en heb geen in om het te leren :P

Dan heeft het ook weinig zin om commentaar te geven op deze set, hij heeft er veel meer aan om commentaar te krijgen van iemand die wel kan mixen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:32 
 

katamaran schreef:
KSwoosh schreef:
Dan moet ie het ook niet doen.
Je ziet mij toch ook geen mixjes maken?
Ik weet dat ik niet kan mixen en heb geen in om het te leren :P

Dan heeft het ook weinig zin om commentaar te geven op deze set, hij heeft er veel meer aan om commentaar te krijgen van iemand die wel kan mixen. :')

Ik weet wel waar ik naar moet luisteren en waar ik op moet letten.
Maar dat betekend niet dat ik goed kan mixen.

Iemand die superveel van voetbal weet kan ook niet meteen goed voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
katamaran schreef:
KSwoosh schreef:
Dan moet ie het ook niet doen.
Je ziet mij toch ook geen mixjes maken?
Ik weet dat ik niet kan mixen en heb geen in om het te leren :P

Dan heeft het ook weinig zin om commentaar te geven op deze set, hij heeft er veel meer aan om commentaar te krijgen van iemand die wel kan mixen. :')

Ik weet wel waar ik naar moet luisteren en waar ik op moet letten.
Maar dat betekend niet dat ik goed kan mixen.

Iemand die superveel van voetbal weet kan ook niet meteen goed voetballen.



Precies!
Tussen wel weten hoe maar niet kunnen uitvoeren zit een verschil.
Maarja dit topic kan beter dicht d8 ik zo. Deze jongen is toch al huilend weggerend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Naast het feit dat ik het terrecht vind dat deze randebiel met zn neus op de feiten gedrukt moet worden, vind ik het wel lekker om van zulke retards af te zeiken ^^

Ho, wacht. Dus nu is iemand die niet kan mixen ook meteen een randdebiel? Iemand die bij elke set roept dat hij de set heel erg goed is of heel erg slecht terwijl er vaak geen hout van klopt en zelfs durft te zeggen dat hij weet waar hij naar moet luisteren...

KSwoosh schreef:
Ik weet wel waar ik naar moet luisteren en waar ik op moet letten.


...is in mijn ogen een randdebiel. Niemand heeft eigenlijk iets aan dat commentaar van jou als ik het even kort samen vat. Maar dat vind ik en daar zul je zelf vast heel anders over denken maar probeer, zoals ik eerder al zei, jezelf eens in een ander te verplaatsen. Misschien heb je dan door hoe belachelijk je soms reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 20:18 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Maarja dit topic kan beter dicht d8 ik zo. Deze jongen is toch al huilend weggerend


Huilend wegrennen, nee, maar geef geen reacties meer, aangezien ik daar op afgebrand wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 20:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jesse schreef:
Citaat:
Maarja dit topic kan beter dicht d8 ik zo. Deze jongen is toch al huilend weggerend


Huilend wegrennen, nee, maar geef geen reacties meer, aangezien ik daar op afgebrand wordt.


Sommige reacties zijn idd zwaar overdreven (KSwoosh?)
En zo zou het ook verder gaan, daarom kan et topic beter dicht.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle