Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:47 

Hardtraxxer

Ik was nog alleen met een maat over, het is maar goed dat we zijn gebleven!
Met afstand de dikste set vd avond, zelden zo'n zoiets vets meegemaakt en met dat geluid! :love:
Grote hulde voor Pieter! :worship:

Edit: nieuwe D&R :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:00 

Hardtraxx Veteran

THERA. :worship: Wat een ongekende eindkoning is deze man!
M-bition schreef:
Haha wat een ontiegelijke poepset! Snap wel dat Q dit als laatst neer zet..

Je kan hier inderdaad beter de avond mee openen, dan kan iedereen na driekwartier weer naar huis door toedoen van lichamelijke vermoeidheid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:08 

Hardtraxxer

Pieter is een god! Afsluiten met Butterfly VIP,een van de beste hardcore platen ever! Rest van de set liegt er ook niet om,wat een geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

Heeerlijk! :worship: Sloopvergunning remix, zieke shit! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

M-bition schreef:
Ah sorry was ff vergeten dat dit Hardtraxx is! Hier mag geen commentaar gegeven worden op alles wat van Theracords is..

Noem je dat commentaar dan?

Ff lekker normaal doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:18 

Hardtraxx Veteran

Thera(cords) binnen zeer korte tijd m'n favoriete producer(label) geworden. Goed om te zien dat hij zich totaal niet heeft ingehouden :clap: zullen wel veel mensen van geschrokken zijn hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:24 

Hardtraxx Veteran

Gaaf setje :D
Beetje lullig dat ie maar 3 kwartier mocht indeed.

Haha die sloopvergunning remix, lomp
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:26 

Hardtraxx Veteran

hahaha sloopvergunning, wat ge-ni-aal die tekst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:30 

Hardtraxx Veteran

Ik had serieus bij Done With My Stash het gevoel alsof de zooi alsnog compleet in elkaar zou sodemieteren xd godverdikkeme _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:05 

Hardtraxx Veteran

4 is Excision ft. Messinian - X Rated (Geck-o Bootleg Phrantic Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

Heulemaal gek. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:13 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Thera(cords) binnen zeer korte tijd m'n favoriete producer(label) geworden. Goed om te zien dat hij zich totaal niet heeft ingehouden :clap: zullen wel veel mensen van geschrokken zijn hahaha

Gelijk heb je. In de trein terug alleen maar mensen horen klagen dat Thera niet vet was. Wat bezield deze mensen? Ik heb zwaar genoten! Soundwaves door de Ziggo was on-ge-kend :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:20 

Hardtraxx Crew

Wat moet dit gaaf geweest zijn zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:22 

Bierkoning

Eerste paar tracks had ik niet zoveel mee, maar vanaf The Sexual Thrill was het erg dik! Mooi dat hij die ook weer eens draaide :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:01 

Volgens mij is dit gewoon een vrij standaard lijstje voor thera. Desalniettemin wel vet, maar dit was toch wel de verwachting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:15 

Hardtraxxer

Wat een takkeherrie :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:21 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ik snap aan de ene kant ook wel dat DJ Thera maar drie kwartier mag draaien in het Ziggo Dome, 10 minuten langer en het hele zooitje flikkert in elkaar

Ruubiie schreef:
Ik had serieus bij Done With My Stash het gevoel alsof de zooi alsnog compleet in elkaar zou sodemieteren xd godverdikkeme _O_

93Wesley93 (uit Qapital topic) schreef:
Al met al heeft de locatie, het magistrale geluid, en vooral de geweldige afsluiting van Thera heel veel goed gemaakt. Bij sommige tracks in z'n set dacht ik echt even dat dat het dak naar beneden kwam, man man wat een heerlijk geweld. :D

Is het Ziggodome zo slecht gebouwd dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 23:58 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
M-bition schreef:
Ah sorry was ff vergeten dat dit Hardtraxx is! Hier mag geen commentaar gegeven worden op alles wat van Theracords is..

Ik zie anders hetzelfde commentaar bij bijvoorbeeld Frontliner, mag het daar wel dan? Net zo min.

Leuk om een keer te horen, maar met flink wat platen kon ik niet zo veel. Assquake, Soundwaves, Sexual Thrill, X-Rated waren erg tof, gelachen om Sloopvergunning. De rest is niet echt iets waarvoor im warm zou lopen. Prima als afsluiter though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 00:40 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
XtD schreef:
M-bition schreef:
Ah sorry was ff vergeten dat dit Hardtraxx is! Hier mag geen commentaar gegeven worden op alles wat van Theraclowns is..

Ik zie anders hetzelfde commentaar bij bijvoorbeeld Frontliner, mag het daar wel dan? Net zo min.

Zeg ik dat dan? Ik hoef volgens mij geen politieagentje te gaan spelen, hoewel ik ook een reactie in dat topic heb gemeld, die is ondertussen ook al verwijderd volgens mij.

Uiteraard valt er dan nog een discussie aan te gaan dat er hier wordt gezeken op een muziekstijl terwijl het bij Frontliner gaat om (naar de mening van die mensen) schaamteloze zelfreclame en het niet kunnen houden aan een concept, maar dat is weer heel iets anders.

Een boel artiesten uitmaken voor clowns is wel iets anders als de mening geven dat je het niet normaal vindt wat een artiest doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:55 

Hardtraxx Elite

Sexual Thrill is toch gewoon de originele versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:00 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Volgens mij is dit gewoon een vrij standaard lijstje voor thera. Desalniettemin wel vet, maar dit was toch wel de verwachting?

Wat verwacht je dan? Een lijst die half gevuld is met oude / onbekende tracks op een feest als dit? Logisch dat je jezelf en je label goed wilt promoten als je op een Q feest staat + voor maar 45 min.

Ik heb hier echt zwaar van genoten. Alleen maar lompe platen gewoon. :worship: Ben er nu vrijwel zeker van dat de kicks van Soundwaves de hardste kicks in een hardstyle nummer ooit zijn, bi-zar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Superdikke set zoals we van Thera gewend zijn. Heerlijk! :thumbsup:
En Butterfly VIP is altijd +1. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:49 

Nando schreef:
Nazale schreef:

Wat verwacht je dan? Een lijst die half gevuld is met oude / onbekende tracks op een feest als dit? Logisch dat je jezelf en je label goed wilt promoten als je op een Q feest staat + voor maar 45 min.

Dat zeg ik toch ook niet :p Ik vind de reacties alleen wat overdreven. Zo heel spannend is het ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:10 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
14. Ophidian - Butterfly VIP

:love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:38 

Hardtraxxer

Wat ik heb ik genoten hier :drool:
Echt stuk voor stuk pareltjes en soms ging t zo hard dat ik stilstaand kon genieten :P
Kon niet geloven hoe hard soundwaves ging :D
En jaa hoe hij daar weer stond te draaien en los stond te gaan was weer geweldig :thumbsup:
Echt 1 grote hulde en respect voor pieter :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle