Wat een geweldige set!:D
Maakte Project N50 af en compleet!
Nog nooit teleurgesteld door Thera:D
Maakte Project N50 af en compleet!
Nog nooit teleurgesteld door Thera:D
klaar in 30 seconden, lang leve het internet op werk.wrote:Iemand een andere link?
wrote:Sowieso de set van de avond op Project N50!
Ben ik het niet mee eens. Je poste een aantal dagen geleden nog dat als je de afsluit act bent niet met main stream hardcore moet afsluiten maar met industrial maar hier doe je het wel.wrote:Snap ik! 't zou niet echt op zn plaats zijn om met industrial hc te knallen na eenfeest met dergelijke line up ;-)
Uhm, zo kan je het ook beoordelen inderdaad, zal ook we komen dat ik die plaatjes teveel heb beluisterd. Oh my Sun is gewoon een afsluitplaatwrote:Imo is prednison attack een industrial track, braincracking early rave, jiiehaa ook early rave maar dan in een mainstream jasje en ik weet niet hoe je oh my sun moet beoordelen die draai ik wel vaker dus ik vind t erg meevallen. 't zijn gewoon net iets bekendere tracks
Braincrackin en Jiehaaa zijn echt mateloos irritant doodgedraaide nummers. Vooral jiehaaa ben ik spuugzatwrote:Uhm, zo kan je het ook beoordelen inderdaad, zal ook we komen dat ik die plaatjes teveel heb beluisterd. Oh my Sun is gewoon een afsluitplaatwrote:Imo is prednison attack een industrial track, braincracking early rave, jiiehaa ook early rave maar dan in een mainstream jasje en ik weet niet hoe je oh my sun moet beoordelen die draai ik wel vaker dus ik vind t erg meevallen. 't zijn gewoon net iets bekendere tracks
Als je aan DJ Thera denkt, dan weet je dat het outside the box gaat worden. Zou vet zijn als je dat met hardcore ook aan zou houden, op Loudness deed je het leuk met oa Gucci maar hoe vet zou het zijn als je er een echt moeilijke hardcore plaat op zou gooien aan het eind.wrote:Snap ik! 't zou niet echt op zn plaats zijn om met industrial hc te knallen na eenfeest met dergelijke line up ;-)