wrote:En hier moesten DBSTF na jou draaien dus?
daarom zei ik al... afsluiten met Tresspassing
wrote:En hier moesten DBSTF na jou draaien dus?
wrote:Nee eerst Coone, toen DBSTF en toen Second Identity, vandaar dat ik me t eerste half uur ook nog een beetje heb ingehouden
Een heel logische volgorde ookwrote:Nee eerst Coone, toen DBSTF en toen Second Identity, vandaar dat ik me t eerste half uur ook nog een beetje heb ingehouden
en k schaam me er wel een btje voorwrote:valt me nu pas op dat ik nog nooit een Theracords artiest live hebt meegemaakt.
Had te maken dat dj's alleen op een bepaalde tijd konde draaienwrote:Een heel logische volgorde ookwrote:Nee eerst Coone, toen DBSTF en toen Second Identity, vandaar dat ik me t eerste half uur ook nog een beetje heb ingehouden![]()
Coone, DBSTF en SI gaan natuurlijk ook veel harder als jou
wrote:Volgende week woensdag komt ie in betere quality op Theracords Radio Show en dan wil ik m ook pas op LSDB en dergelijke hebben
+1wrote:dan probeer ik te wachtenwrote:Volgende week woensdag komt ie in betere quality op Theracords Radio Show en dan wil ik m ook pas op LSDB en dergelijke hebben
Ow, dus ik had hem eigenlijk niet mogen posten? Sorry, wilde deze meesterset niet alleen voor me mezelf houdenwrote:Volgende week woensdag komt ie in betere quality op Theracords Radio Show en dan wil ik m ook pas op LSDB en dergelijke hebben
wrote:ik ken er geeneen van, maar aan die reacties te zien ben ik wel verplicht te luisteren
Thanks, straks even binnenhalen!wrote:Nieuwe links, hogere kwaliteit.
wrote: 01. The Prodigy - Warrior's Dance (Dj Thera Bootleg Remix)