Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 14:45 

Artiest

A Brand new episode of Dance! presents Pitch Black with today an mix of our resident "Dj Pithune" and tracks by Q-Tore and Geck-o!!

Further the Ticket Sale has started of the Harstyle Party Pitch Black, 100% Hardstyle!! Pre-sale only € 5,- door-sale € 7,- with o.a

Thera vs. Geck-o
Dj Deetox
Dj Vintage Boy
Dj D'cepticon
Avantixx vs. Dan-E
MC off the night will be Speakerwall

Organised by Pitch Black
Dj Sinister
Tracklist
Openings Track:
Q-Tore - Rise as One (Official Pitch Black Anthem)

Mixlist Dj Pithune:
01. Geck-O - Dancing Machine (Reverse Banana Edit)
02. Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
03. Noise Shock - Time Machine
04. Critical Mass - Burning Love (D-Block & S-te-Fan Remix)
05. Jon The Baptist & DJ Chuck-E vs Shock:Force - We Are Not Alone (Maly Remix)
06. Wasted Penguinz - Melancholia
07. Code Black - Visions
08. The Pitcher - Ain't Nobody
09. Psyko Punkz - Coca Cola (DJ Tool)
10. Atmozfears - Take Me Away
11. Coone ft Scope DJ - Travelling
12. Frequencerz - Feelings
13. Pithune - Vodka 2011

End Track:
Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Vocal)

Download: DJ Sinister feat. DJ Pithune @ Pitchblack FM
http://www23.zippyshare.com/v/24861697/file.html

Dance! presents Pitchblack is part of http://www.alphenstadfm.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:13 

Hardtraxx Newbie

Zeeeeeeeeeeeeeer de moeite waard peepz!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 14:10 

Artiest

niemand een poging gewaagd te luisteren? :) vind het ook zeer goeie aanrader van mezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 14:55 

Hardtraxx Veteran

Sorry, tracklist spreekt me niet echt aan
Geck-o - Dancing Machine (Reverse Banana Edit) is de enige in het lijstje die ik vet vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 16:35 

Artiest

Grozny schreef:
Geck-o - Dancing Machine (Reverse Banana Edit) is de enige in het lijstje die ik vet vind :P

als dat de enige is die je aanspreekt (wat obvious is aan je banner), waarom reageer je dan?

niet lullig bedoeld, en zeker niet als aanval op mening/kritiek, maar ik zie dan liever posts van mensen die dit wel aanspreken ;)

-edit-
en sws, dingen klinken beter dan dat je ze leest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 17:55 

Hardtraxxer

Pithune schreef:
Grozny schreef:

als dat de enige is die je aanspreekt (wat obvious is aan je banner), waarom reageer je dan?

niet lullig bedoeld, en zeker niet als aanval op mening/kritiek, maar ik zie dan liever posts van mensen die dit wel aanspreken ;)

-edit-
en sws, dingen klinken beter dan dat je ze leest :thumbup:

Je vraagt eerst om comments en dan zegt iemand waarom hij niet comment ( de tracklist ) en dan ga je zeuren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 20:00 

Artiest

Velocity schreef:
Je vraagt eerst om comments en dan zegt iemand waarom hij niet comment ( de tracklist )

ja dan doet hij dus juist hetgene waar ik niet om vroeg.

commenten en kritiek zijn best, maar als een set je volledig niet aanstaat hoef je er toch niet op te reageren? ookal vraag ik of iemand 'm geluisterd heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Pithune schreef:
Velocity schreef:
Je vraagt eerst om comments en dan zegt iemand waarom hij niet comment ( de tracklist )

commenten en kritiek zijn best, maar als een set je volledig niet aanstaat hoef je er toch niet op te reageren? ookal vraag ik of iemand 'm geluisterd heeft?

Vind ik echt nergens op slaan, zal hier wel niet weer reageren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:19 

Hardtraxxer

Pithune schreef:
Velocity schreef:

Je zegt eigenlijk met heeft iemand hem nog geluisterd?

Waarom luistert niemand hem?

Daar geeft hij dan de logische verklaring voor. Dit is toch gewoon kritiek op de lijst? dat is een onderdeel van de set dus daar kan je prima kritiek op hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 18:50 

Artiest

Oh maar ik heb er geen moeite mee dat hij zn mening en kritiek uit op m'n set, maar ik zou wel liever wat meer comments zien van mensen die m'n set wel interessant/leuk vinden :)

telkens een set uploaden om alleen comments te lezen van mensen die dat niet vinden is ook niet erg vooruitstrevend, niet? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 00:02 

Pithune schreef:
Oh maar ik heb er geen moeite mee dat hij zn mening en kritiek uit op m'n set, maar ik zou wel liever wat meer comments zien van mensen die m'n set wel interessant/leuk vinden :)

telkens een set uploaden om alleen comments te lezen van mensen die dat niet vinden is ook niet erg vooruitstrevend, niet? :thumbup:

Ongelofelijk hypocriet. Je zegt nu; als je het niet leuk vind wil ik het NIET horen, alleen positieve comments please!

Hoe ga jij ooit vooruit komen zonder kritiek?

Ik vind alleen 1+2+11+12 leuk. De rest is POEP! Je doet het hier maar mee dan!

*EDIT* Ik lees het ietwat fout, maar mn punt blijft nog wel staan. Ik vind dat je iedere comment moet nemen voor wat t is, positief of negatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 08:59 

Artiest

er zit een wereld van verschil tussen een mening en opbouwende kritiek

tot nu toe lees ik alleen meningen, en tot nu toe vraag ik ook alleen om meningen (mensen die m'n set wel interessant vinden)

dus waar haal je in godsnaam het argument vandaan dat ik niet tegen kritiek kan?

en wat dit betreft:
Nazale schreef:
Ongelofelijk hypocriet. Je zegt nu; als je het niet leuk vind wil ik het NIET horen, alleen positieve comments please!

*EDIT* Ik lees het ietwat fout, maar mn punt blijft nog wel staan. Ik vind dat je iedere comment moet nemen voor wat t is, positief of negatief.

is ook een mening. ik verbied niemand comments te plaatsen, ookal vind ik ze niet leuk.
lees m'n berichten maar eens overnieuw als je der niets van snapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 11:33 

Hardtraxxer

Pithune schreef:
er zit een wereld van verschil tussen een mening en opbouwende kritiek

tot nu toe lees ik alleen meningen, en tot nu toe vraag ik ook alleen om meningen (mensen die m'n set wel interessant vinden)

dus waar haal je in godsnaam het argument vandaan dat ik niet tegen kritiek kan?

en wat dit betreft:
Nazale schreef:

is ook een mening. ik verbied niemand comments te plaatsen, ookal vind ik ze niet leuk.
lees m'n berichten maar eens overnieuw als je der niets van snapt

Misschien moet je je eigen reactie nog even overnieuw lezen, je eerste reactie dan, want daar staat vrij duidelijk dat je het vervelend vind dat hij post, en dat is raar.

Natuurlijk wil je ook wat positief commentaar maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je asociaal reageert op iemand die comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:09 

Hardtraxxer

Pithune schreef:
Velocity schreef:

na dit ga ik dus helemaal deze set niet meer meenemen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 14:28 

Artiest

Velocity schreef:
Misschien moet je je eigen reactie nog even overnieuw lezen, je eerste reactie dan, want daar staat vrij duidelijk dat je het vervelend vind dat hij post, en dat is raar.

Natuurlijk wil je ook wat positief commentaar maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat je asociaal reageert op iemand die comment.

dat was niet persoonlijk bedoeld maar eerder content. zou iedereen geweest kunnen zijn
niet de beste reactie, maar ik hoop wel dat de uitgangspunt in m'n andere posts duidelijk genoeg is :)

_Padam schreef:
na dit ga ik dus helemaal deze set niet meer meenemen >.<

ja dat moet je zelf weten, maar als je nou eens mn posts gaat lezen kan je hopelijk wel begrijpen dat ik ook een keer reacties wil van mensen die de set boeiend vinden?
altijd aankijken tegen niet-geinteresseerde comments/personen is ook niet alles toch?

-edit-
en daarnaast vroeg ik niet waarom mensen niet commenten, dat maakte Velocity ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:22 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 17:40 

Donateur

Je hoeft niet op kritiek te reageren hè Pithune als je het er niet mee eens bent..

Verder vraag ik me af wat je motivatie was om Coca Cola in deze lijst te stoppen? Of was het een grapje ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 18:12 

Artiest

daar heb je dan een goed punt idd ;) en ik vind Coca Cola gewoon een vet nr :D

eerste keer dat ik em hoorde lachte ik me echt rot, omdat ik die oude van Duro zo goed ken :D
maar het nr zelf is ook vet!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle