Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Download DJ Rolo - Gear Mix :
http://www9.zippyshare.com/v/37770389/file.html

Tracklist:

1. Toneshifterz - Can't Fail
2. The Pitcher - La Nuit Nore
3. Atmozfears - Welcome 2 Hell
4. Noisecontrollers - Yellow Minute
5. Jim Noizer - Reloaded
6. Digital Punk & Waverider - Death Sentence
7. Chain Reaction - Lellebel
8. B-Front - Development
9. Deepack - Prophecy ( Qlimax 2009 Edit )
10. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
11. The Machine - Rennaisance
12. Degos & Redone - Outside The Box

Hier m'n eerste solo mix die ik plaatst sinds ik op gear ( Reloops ) draai. Ben redelijk tevreden over mixwerk en tracklist :)
Zal de komende tijd wat meer mixjes plaatsen, aangezien ik ook meedoe aan de Lionstyle Battleshow!

Duurt in totaal 50 minuten!

Have fun, en k ontvang graag wat comments over tracklist/ mixwerk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ja, Yellow Minute Origineel! Held! Zal kijken of ik nog wat tijd heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat uiteraard mee vriend, comments volgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rolo's zijn lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixje geluisterd. Zeker een goeie set maat. Tracklist is in orde, veel nummertjes die ik leuk vind. Als eerste: beatmatching gaat top, heb eigenlijk geen noemenswaardige fouten kunnen ontdekken. Vind het mixwerk dan ook wel prima, had alleen wat gevarieerder gemogen. De eerste overgang is erg vet en daardoor kreeg ik hoge verwachtingen voor de rest. Helaas is het verder alleen intro-outro mixen en ook overwegend lange mixen. Hier en daar had een midintro mix of een snelle mix op de climax wel gemogen. Dan wordt het luisteren ook wat spannender. Zoals bij de overgang death sentence->lellebel. Je teast hem helemaal op dat middenstuk en haalt hem dan weer weg om vervolgens bij de outro weer opnieuw te gaan mixen. Jammer. Zijn wel de puntjes die je eventueel nog op de i kunt zetten. Maar het klinkt als geheel zeker goed en voor iemand die nog geen half jaar op gear draait ben je een zeer goeie dj! Komt ook nog bij dat je dj gear niet van topkwaliteit is en toch klinkt het allemaal erg strak. Goed gedaan maat! Binnenkort samen weer een Mixje maken! Oja nog 1 ding: vaak als je snelle bewegingen maakt met je fader dan is de plaat die je even weghaalde net te laat terug, wat dat betreft kun je nog wel aan je timing werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thnx voor je uitgebreide commentaar :thumbsup:

Kan me inderdaad ook wel vinden in dat het soms wat sneller en gevarieerder had gemogen!
Persoonlijk vond ik de overgang naar Lellebel wel erg lekker. Had alleen in het tussenstukje van de climax van Death Sentence de gain van Lellebel iets lager moeten zetten, want nu valt ie inderdaad weer ineens weg!
Maar daarna mix ik hem toch echt mid-intro in :P

Maar thnx voor de feedback GD!!

Nog meer mensen met feedback? ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle