Zoals al tijdje geleden beloofd ook een wat uitgebreidere review op een setje van jou.
- Eerste 2 overgangen zijn prima, ook al komt het wat traag over door de wat kale intro's en outro's. Maar geen probleem aan het begin van een setje en het matcht gewoon perfect.
- Van 3 naar 4 vind ik wat minder, want na de 2e climax van Music Is gaat het tempo er wat uit doordat de bass eruit is, dit gebeurd later naar Restore Balance nogmaals. De volgende is ook niet zo interessant, maar klinkt wel gewoon goed.
- Dan de overgang naar TRB. Die vind ik in eerste instantie niet zo geslaagd, omdat het volume van SF Remix er compleet uitgehaald wordt en die heeft juist zo'n volle sound. De bass switch daarentegen is wel erg lekker. Ook vind ik TRB wat misplaatst tussen 2 duistere tracks.
- Bij de volgende klinkt het totaal uitfaden van TRB wel gewoon goed, omdat de climax nogal kaal is. Prima gedaan.
- Naar Mistress klinkt ook erg lekker, vooral net voor de kick van Mistress erin komt met die gil van beide tracks (details

). Wel dubbele vocals, maar niet storend.
- Jammer dat je gekozen hebt voor Get The Mean, die vind ik er totaal niet tussen passen. De overgang begint een klein tikje off-beat maar corrigeer je goed, met nu wel wat irritante dubbele vocals. Rest van de overgang is wel prima.
- Volgende 2 overgangen zijn niet zo spectaculair. Voordat de kick van The Cold Angel remix erin komt trouwens niet zo mooi uitgefaded (is dit een goed voltooid deelwoord?

)
- Van 11>12 klinkt op zich prima, alleen wordt het tempo er wat uitgehaald, want na de overgang komt de 2e mid-intro nog van Shiverz. Misschien had je hem met die 2e mid-intro in kunnen mixen?
- De volgende overgangen zijn allemaal prima en val ik wat in herhaling als ik die weer 1 voor 1 ga bespreken: zijn gewoon prima switches. Wel heb je een wat matige kwaliteit van Samara volgens mij. Ik draai hem zelf nooit, dus misschien is het de beste die verkrijgbaar is.
Conclusie: technisch erg netjes. Goede bass-switches en qua opbouw nagenoeg perfect op een paar wat misplaatste tracks na. Wat jouw setjes alleen nog beter zou maken is wat cuts in tracks, zodat het tempo wat hoger ligt. Maar dat is ook een kwestie van smaak. Tussendoor kan je misschien ook nog wat meer teasen met de volgende of andere tracks. Je hebt er vaak wel de tijd voor volgens mij.