Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:29 

Artiest

http://www1.zippyshare.com/v/51789572/file.html

Tracklist:
1. 4 navigators - Deep dada (Dj Vortex & Arpa's dream remix)
2. G1 & Twizted - Deejay (Part 1)
3. Jimmy The Sound - M.O.D.U.L.O. (Remix)
4. Klone - The Blaster (kick Mix)
5. Outlaw - Jump Up
6. Ruff - Ruff Da Beat (Sharp Mix)
7. Tweetwoof - Plugged In
8. Ultrasonic - Jam to Jam
9. DJ Act - The Sound Of The Bass
10. Ultrasonic - H.C.M.F. 2004
11. Speedwave - Hear The Drummer Get Wicked (Raw mix)
12. Daniele Mondello - Commander (Mondello 1st mix)
13. Dana - Ultrasonic (Original Mix)
14. Junkkfluid - Came With me
15. Knockout - C
16. Activator Ft K-Project - Domination (Original Acti Rave Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:39 

Hardtraxxer

Vraagje: vind je sets altijd vet om te luisteren, maar wat vind je van de nieuwe hardstyle?
Jij bent toch ook de dj Mani die equensu ocha had geproduceerd met acti? dat was voor die tijd echt 1 vd hardste
platen die er was, maar nu draai je echt alleen maar vroegere hardstyle.
geen kritiek, ben gewoon benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:00 

Artiest

cheflegedozen schreef:
Vraagje: vind je sets altijd vet om te luisteren, maar wat vind je van de nieuwe hardstyle?
Jij bent toch ook de dj Mani die equensu ocha had geproduceerd met acti? dat was voor die tijd echt 1 vd hardste
platen die er was, maar nu draai je echt alleen maar vroegere hardstyle.
geen kritiek, ben gewoon benieuwd

Dat klopt, dat ben ik ja. Na "heavy weight wrestler EP" heb ik van meedere mensen te horen gekregen dat ik een sound neer zette die verouderd was. En alhoewel er nog steeds dikke tracks uitkomen heb ik denk ik het gevoel een beetje verloren, althans ik voel niet hetzelfde bij hardstyle van nu zoals ik dat bij de hardstyle van "vroeger" nog steeds voel.

Van een dikke reverse of climax kicks (niet zo'n pitchende kick) krijg ik gewoon de rillingen door mijn hele lijf, dat heeft ook wel met sentiment te maken denk ik. Ik ging zoveel naar feesten toe in die tijd.

Nu heeft het veelal met prive zaken te maken dat ik de tijd niet heb om vol in de nieuwe hardstyle te duiken. Er zijn nog steeds plannen om weer eens wat uit te brengen maar voorlopig gaat het echt niet lukken.

Dus voorlopig houd ik het bij ouwe hardstyle, omdat ik daar zo ontzettend van houd en omdat ik het jammer vind dat je een hoop platen gewoon niet meer hoort of zelfs toen al niet hoorde maar o zo vet zijn. Zo hoop ik mijn steentje bij te dragen aan het behoud van deze vette stijl ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:23 

Hardtraxxer

DJ Mani schreef:
Van een dikke reverse of climax kicks (niet zo'n pitchende kick) krijg ik gewoon de rillingen door mijn hele lijf, dat heeft ook wel met sentiment te maken denk ik. Ik ging zoveel naar feesten toe in die tijd.

Daar is geen woord van gelogen.
Ik zou zeggen ga er lekker mee door. Zelf ben ik niet getalenteerd met muziek anders had ik waarschijnlijk
exact hetzelfde gedaan haha
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle