Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 00:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Download DJ Dutch Master - October 2009 mix:
http://www.megaupload.com/?d=P97O6UHZ

Tracklist:
01. Donkey Rollers - Innocent
02. The Pitcher - I Just Can't Stop
03. DJ Stephanie - Love Dub
04. Zany - Maximum Force (DefQon1 Australia)
05. Dj Phil Ty - A Kay A
06. Killer Clown - Silentium
07. Technoboy - Put Some Grace (in your face mix)
08. D-Block & S-Te-Fan vs Coone - Creation of Life
09. Pavo - Communicate
10. Zatox meets The R3bels - Blood Pumping
11. Crypsis & Kold Konexion - Dust In Your Eyes
12. Crypsis & Dana - Transmission
13. Zatox meets The R3bels – Choir

http://www.djdutchmaster.com/bio.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 08:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Boycotten die handel... :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een hele vroege oktober mix op 29 september :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten wel wat leuke tracks tussen, oa Pumping Blood (DJ's en tracklists.. kan blijkbaar niet goed gaan daar) is wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 09:40 
 
Hardtraxxer

Dus dit is die nieuwe vent achter de naam Dutch Master? Blijf het maar een rare zaak vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

A kay A , ik heb die track ondertussen wel gezien :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Lijstje is niks speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 11:57 
 
Hardtraxxer

De nieuwe Dutch Master neem ik aan???

Wat een pipo's he....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Izbut schreef:
De nieuwe Dutch Master neem ik aan???


Nee, voor zover ik het begrijp is het niet de "nieuwe".

Dutch Master(s) bestond uit 2 mensen, Henry (nu: Slim Shore), en Olaf (nu dus alleen DJ Dutch Master).
Was gisteren ook een eye opener voor mij, omdat ik dacht dat Dutch Master echt uit 1 persoon bestond. Maargoed, dat is net zoals met The Pitcher, dat zijn ook 2 mensen (Michel en Luc), waarvan er 1 op de achtergrond blijft (Michel).

Nu gaat Henry solo als Slim Shore, en Olaf blijft onder de naam Dutch Master, echter is dit nu maar 1 persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf het maar een raar verhaal vinden... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olav was niet 1 vd 2...

De Dutch Masters release is gemaakt door Showtek...

Henry was de enige Dutch Master, maar omdat hij bij Platinum wilde en de naam Dutch Master van DMW is, is hij nu Slim Shore geworden...
Die Olav is er later bijgehaald en is de nieuwe Dutch Master en heeft niets met Henry te maken of te maken gehad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 18:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Olav was niet 1 vd 2...

De Dutch Masters release is gemaakt door Showtek...

Henry was de enige Dutch Master, maar omdat hij bij Platinum wilde en de naam Dutch Master van DMW is, is hij nu Slim Shore geworden...
Die Olav is er later bijgehaald en is de nieuwe Dutch Master en heeft niets met Henry te maken of te maken gehad...


Hmm zn bio zegt toch wat anders hoor:
Citaat:
A few years ago it started with Henry Snijders and Olaf Veldkamp as an illustrious duo called, “Dutch Masters” with a fabulous first release on the now famous record label, Dutch Master Works. Quickly after their first success the "S" was dropped from the name as they both decided to bring this project as a one man show. Today things are slightly changed, while Henry is looking for a solo career, Olaf is the man that deserves this big break through in the hard dance scene and is running the Dutch Master show entirely on his own.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2009 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op discogs staat toch echt dat dit nummer gemaakt is door showtek:
http://www.discogs.com/Dutch-Masters-2- ... ase/678610
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 11:16 
 
Artiest

dutch masters releases zijn van Showtek

http://www.discogs.com/artist/Dutch+Master

Henry heeft het altijd alleen gedaan:

Henry Snijders, tot voor kort beter bekend als Dutch Master (Henry), zal voortaan zijn activiteiten als DJ/Producer voortzetten onder de naam Slim Shore. Verschillen van inzicht tussen Henry en het DMW project hebben Henry doen besluiten deze nieuwe uitdaging als onafhankelijke artiest aan te gaan.

Het label Dutch Master Works, eigenaar van de naam ‘Dutch Master (Henry)’, heeft intussen een nieuwe persoon naar voren geschoven die onder deze artiestennaam zal gaan optreden.

“Mijn eigen stijl van produceren en de kwaliteit die daarmee verband houdt staat los van mijn relatie met DMW, ik ga er vanuit dat mensen die hiervoor Dutch Master (Henry) goed vonden nu ook naar mijn nieuwe releases en optredens zullen gaan luisteren”aldus Henry. “Van de beperkingen die hiervoor golden heb ik nu gelukkig geen last meer.”

Henry’s nieuwe vrijheid heeft ook meteen geleid tot een nieuwe website en een stap naar een ander boekingkantoor: Platinum Agency zal Slim Shore vanaf nu wereldwijd gaan vertegenwoordigen. De eerste producties onder zijn nieuwe artiestennaam gaan ook niet lang meer op zich laten wachten; Henry is na zijn Australische tour deze zomer meteen weer de studio ingedoken.

Onder Slim Shore is het voor Henry allemaal begonnen. Na zijn komst naar het DMW label bracht hij daar als Dutch Master (Henry) hits uit als ‘Motion’, ‘Slammin’ the Bass’, ‘Pride’ en ‘Floorspin’. Als dj stond hij vervolgens in binnen en buitenland zijn eigen sound te vertegenwoordigen met hoogtepunten als Defqon.1 Festival, Q-BASE, Emporium en In Qontrol. Voor meer informatie kun je terecht op de nieuwe website van Slim Shore: http://www.slimshore.nl.






ontopic:

klinkt verdacht veel als een computermix... en voor de n00bs.. ook met een computermix kan je "het spelen met faders faken" en tis een DJ van DMW... er staat geen ENKELE DMW release in... ???

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
dutch masters releases zijn van Showtek

http://www.discogs.com/artist/Dutch+Master

Henry heeft het altijd alleen gedaan:

Henry Snijders, tot voor kort beter bekend als Dutch Master (Henry), zal voortaan zijn activiteiten als DJ/Producer voortzetten onder de naam Slim Shore. Verschillen van inzicht tussen Henry en het DMW project hebben Henry doen besluiten deze nieuwe uitdaging als onafhankelijke artiest aan te gaan.

Het label Dutch Master Works, eigenaar van de naam ‘Dutch Master (Henry)’, heeft intussen een nieuwe persoon naar voren geschoven die onder deze artiestennaam zal gaan optreden.

“Mijn eigen stijl van produceren en de kwaliteit die daarmee verband houdt staat los van mijn relatie met DMW, ik ga er vanuit dat mensen die hiervoor Dutch Master (Henry) goed vonden nu ook naar mijn nieuwe releases en optredens zullen gaan luisteren”aldus Henry. “Van de beperkingen die hiervoor golden heb ik nu gelukkig geen last meer.”

Henry’s nieuwe vrijheid heeft ook meteen geleid tot een nieuwe website en een stap naar een ander boekingkantoor: Platinum Agency zal Slim Shore vanaf nu wereldwijd gaan vertegenwoordigen. De eerste producties onder zijn nieuwe artiestennaam gaan ook niet lang meer op zich laten wachten; Henry is na zijn Australische tour deze zomer meteen weer de studio ingedoken.

Onder Slim Shore is het voor Henry allemaal begonnen. Na zijn komst naar het DMW label bracht hij daar als Dutch Master (Henry) hits uit als ‘Motion’, ‘Slammin’ the Bass’, ‘Pride’ en ‘Floorspin’. Als dj stond hij vervolgens in binnen en buitenland zijn eigen sound te vertegenwoordigen met hoogtepunten als Defqon.1 Festival, Q-BASE, Emporium en In Qontrol. Voor meer informatie kun je terecht op de nieuwe website van Slim Shore: http://www.slimshore.nl.






ontopic:

klinkt verdacht veel als een computermix... en voor de n00bs.. ook met een computermix kan je "het spelen met faders faken" en tis een DJ van DMW... er staat geen ENKELE DMW release in... ???

xd

Jij snapt het :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 12:11 
 
Artiest

zo moeilijk is et nu ook weer niet... op PF is et zelfs Dutch Master (Henry) en Dutch Master ...

maar goed... DJVTW geloofd alles tegenwoordig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet waarom DMW een lulverhaal over Olaf bij de bio van de nieuwe Dutch Master site zet.. Iedereen die een beetje in de scene zit heeft dat door, de massa kent Dutch Master niet supergoed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik snap ook niet waarom DMW een lulverhaal over Olaf bij de bio van de nieuwe Dutch Master site zet.. Iedereen die een beetje in de scene zit heeft dat door, de massa kent Dutch Master niet supergoed..

Ik snap dat inderdaad ook niet.
Waarschijnlijk binnenkort weer eens naar Deurne op zondag, maatje van mij moet daar draaien en Henry is daar bedrijfsleider (in de Ocean), dus die zal er ook wel een plaatje op gooien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie weet hoor je wat Slim Shore plaatjes! Lijkt me wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 18:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
TheDizZorder schreef:
dutch masters releases zijn van Showtek

http://www.discogs.com/artist/Dutch+Master

Henry heeft het altijd alleen gedaan:

- hele lap tekst -

xd

Jij snapt het :thumbup:


Niet om het een of ander, maar iedereen kan die informatie op DiscoGS bewerken, dus zo betrouwbaar is het nou ook weer niet.
Maargoed, het zal allemaal wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 20:36 
 
Artiest

Joh,


alleen daar mag je er vanuit gaan dat ze gewoon de informatie overnemen van de vinyl..
want raar maar waar daar staat ook alleen de naam van Henry op als producer

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2009 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat iedereen hem kan bewerken betekent natuurlijk ook dat iedereen fouten kan herstellen ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle