Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2009 22:52 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo,

Ik heb een tijdje geen sets gepost. Ik was ondertussen wel veel aan het oefenen aan mijn ''DJ Skills''
Ben wel vooruit gegaan, ookal zeg ik het zelf.
Nou nu ff waarom dit setje : Afgelopen Zaterdag had ik een eigen georganiseerde DJ party met vrienden.
Oftewel, iedereen zette, een klein, maar heerlijk setje neer. Mijn vrienden zijn echt voor fun DJ, zetten het niet op internet en hebben ook geen ''DJ Naam''
Ikke dus wel, dus alleen die vna mij hebben we opgenomen. Ik heb er erg me best voor gedaan, aangezien ik neit voor lul wou staan op de party waar ik mede organisator van was.
het zijn 7, naa rmijn inzien, te gekke nummers. De ene is net een dag of iets langer uit, de ander is er al weer een paar weken, en de ander is plat gedraaid op Qlimax.
Maar ik heb gewoon gedraaid wa tik mooi vond, en ik wil jullie mee laten genieten.

DJ Castilla @ Own Organized DJ Party :
http://www.megaupload.com/?d=W4IK2H75

Tracklist:
1. The R3bels - Lifestyle
2. A-Lusion - No Regrets
3. Ran-D - Livin For The Moment
4. Brian M Vs MC Bunn - Ceremony
5. Max B Grant - Hardstyle Bitch (Max & Djanny Mix)
6. Headhunterz - Hate it Or Love It
7. D-Block & S-Te-Fan - The Nature Of Our Mind

Enjoy;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iets interessantere tracklist als normaal :). Ik ga eens kijken of ik tijd en zin heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 00:28 
 
Hardtraxxer

" Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar. " :(

Ik wil hem nog wel even horen:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Megaupload is heel erg vaag aan het doen de laatste tijd. Merk wel vaker dat het bestand niet meer te downloaden is. Is vaak wel verholpen na een paar uur of hoogstens een dag, maar is wel irritant. Gebbruik nu zelf Filefront, veel handiger, en volgens mij ook sneller :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 08:50 
 
Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Megaupload is heel erg vaag aan het doen de laatste tijd. Merk wel vaker dat het bestand niet meer te downloaden is. Is vaak wel verholpen na een paar uur of hoogstens een dag, maar is wel irritant. Gebbruik nu zelf Filefront, veel handiger, en volgens mij ook sneller :)


Ok bedankt voor de tip!
De set al geluisterd dan:P?
Ik kan maar geen genoeg kreigen van A-Lusion - No regrets & Ran-D - Livin For The Moment.
Daarom staan ze ook achter elkaar.
Die overgang in het ''Hoogetepunt'' van de track bij A-Lusion (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben hem ook effe aan het luisteren, waren er veel man dan?
en gingen ze los op je setje, want dat wil je natuurlijk als dj zijnde ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 17:09 
 
Hardtraxx Newbie

Dj Skitzo schreef:
ben hem ook effe aan het luisteren, waren er veel man dan?
en gingen ze los op je setje, want dat wil je natuurlijk als dj zijnde ;)


Allereerst bedankt dat je de moeite neemt om mijn setje te beluisteren.
het werd gewoon thuis gehouden, niet op een speciale locatie. Klinkt al saai, maar wij hebben een redelijk grote achtertuin, die verwarmd kan worden.
In et begin was et nog wel redelijk koud, maar als je eenmaal los gaat kreig je et vanzelf warm.
We waren ongeveer met 50 man. inclusief de andere DJ's.
De meesten vonden het een lekker setje, zitten wel wat fouten in, maar ben ook geen Technoboy of wie dan ook:P
Beste moment waarop echt iedereen los ging was tijdens Ran-D - Livin For The Moment.
En dat was wel heel erg gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJCastilla schreef:
Chukkels schreef:
Megaupload is heel erg vaag aan het doen de laatste tijd. Merk wel vaker dat het bestand niet meer te downloaden is. Is vaak wel verholpen na een paar uur of hoogstens een dag, maar is wel irritant. Gebbruik nu zelf Filefront, veel handiger, en volgens mij ook sneller :)


Ok bedankt voor de tip!
De set al geluisterd dan:P?


Ik heb nog niet de tijd gehad om hem mee te nemen, ik ben op dit moment druk bezig het volgende deel van de Hardstyle Top 100 in elkaar te zetten, die morgen uitkomt :) Daarna zal ik hem meenemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2009 19:53 
 
Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
DJCastilla schreef:
Chukkels schreef:
Megaupload is heel erg vaag aan het doen de laatste tijd. Merk wel vaker dat het bestand niet meer te downloaden is. Is vaak wel verholpen na een paar uur of hoogstens een dag, maar is wel irritant. Gebbruik nu zelf Filefront, veel handiger, en volgens mij ook sneller :)


Ok bedankt voor de tip!
De set al geluisterd dan:P?


Ik heb nog niet de tijd gehad om hem mee te nemen, ik ben op dit moment druk bezig het volgende deel van de Hardstyle Top 100 in elkaar te zetten, die morgen uitkomt :) Daarna zal ik hem meenemen!


Is goed hoor!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle