Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 17:16 
 
Hardtraxxer

Dj Arie- Mix With Style #1:

Downloadlink:

http://www33.zippyshare.com/v/36070637/file.html

Tracklist:
1. The vision & Tartaros – History of life
2. Stereotuners – Bass control
3. Ambassador inc. – Down your block
4. Brennan Heart – Light the fire (2011 mix)
5. Zatox – Unborn
6. The pitcher – Aint nobody
7. Nitrouz – Rhythm of our hearts
8. Coone ft. Nikkita – Monstah
9. Gunz for hire – Gangsters don’t dance
10. Stereotuners – dangerous beast
11. Psyko punkz – No fear
12. Zatox & vamper – The crew
13. Technoboy – Vanilla sky
14. Scope dj – Rock hypnotic again
15. E-force – Remote control
16. Zany & Max Enforcer ft. dv8 – Sound intense city
17. Ran-d & Adaro – In for the kill
18. Catatonic overload – Goddamn
19. Stereotuners – House dog

Zouden jullie wat feedback kunnen geven> Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou Arie. Ik zou als ik jou was werken aan je opbouw!
Neem Vanilla Sky; totaal misplaatst daar op nummer 13, moet veel eerder.

Als je een goede opbouw in je set hebt breng je er automatisch meer energie in! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:31 
 
Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Nou Arie. Ik zou als ik jou was werken aan je opbouw!
Neem Vanilla Sky; totaal misplaatst daar op nummer 13, moet veel eerder.

Als je een goede opbouw in je set hebt breng je er automatisch meer energie in! :thumbup:


Ja ik weet het. Zal volgende keer vantevoren beter bedenken wat is erin wil hebben. Nu bedacht ik tussendoor afentoe nog een paar nummer die erin moesten komen.

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

History Of Life & Remote Control zijn toch ook nog niet uit? Of van een CD gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:37 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
History Of Life & Remote Control zijn toch ook nog niet uit? Of van een CD gehaald?


History is life is wel uit. Remote control inderdaad nog niet en heb ik van een cd gehaald ja. Mag hier eigenlijk niet volgens mij maarja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

arjan02 schreef:
wootum schreef:
History Of Life & Remote Control zijn toch ook nog niet uit? Of van een CD gehaald?


History is life is wel uit. Remote control inderdaad nog niet en heb ik van een cd gehaald ja. Mag hier eigenlijk niet volgens mij maarja...

Let mij de vraag... Als je het weet waarom doe je het dan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxxer

Piaaa schreef:
arjan02 schreef:
wootum schreef:
History Of Life & Remote Control zijn toch ook nog niet uit? Of van een CD gehaald?


History is life is wel uit. Remote control inderdaad nog niet en heb ik van een cd gehaald ja. Mag hier eigenlijk niet volgens mij maarja...

Let mij de vraag... Als je het weet waarom doe je het dan toch?


Ik vind het zo'n vet nummer! En iemand zei het een keer bij een mix van iemand anders, dus wist niet zeker dat het niet mocht. Maar ik zal er de volgende keer geen nummers meer opzetten die nog niet zijn uitgebracht.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebeurt vaak op Hardtraxx dus schroom niet, het is alleen niet gewenst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radio Edits mag volgens mij wel hoor :-) Als het van een cd is van de artiest/label zelf.. het mag alleen niet van een verzamel cd (defqon bijvoorbeeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik naar je tracklist kijk klopt de opbouw inderdaad niet echt, maar dit spant toch wel de kroon; zou beide tracks even afzonderlijk luisteren dan hoor je toch wel dat je die maar op een mogelijke manier kan draaien. Andersom dus

Citaat:
18. Catatonic overload – Goddamn
19. Stereotuners – House dog
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 00:22 
 
Hardtraxxer

Hey arie! hardtraxx ondekt zie ik? :P (ik ben stan witte)

Ik zal je mix morgen wel even beluisteren, maar aan de tracklist te zien is het wel een rare opbouw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:42 
 
Hardtraxxer

@ p-stylez: Okee dan mag dat nummer er dus wel gewoon op. Komt van de cd van A2 records.
@TiMothyb: Ja dat zei ik al. Heb er tijdens het mixen niet echt goed over nagedacht. volgende keer beter :thumbup:

Stan! Ja heb het al een tijdje. Heb er al meer mixen op gezet :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:43 
 
Hardtraxxer

Maar uitgezonderd van de opbouw is het wel een redelijke mix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 14:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

arjan02 schreef:
wootum schreef:
History Of Life & Remote Control zijn toch ook nog niet uit? Of van een CD gehaald?


History is life is wel uit. Remote control inderdaad nog niet en heb ik van een cd gehaald ja. Mag hier eigenlijk niet volgens mij maarja...


History of life is nog niet uit, er is alleen een geleakte versie online te vinden. De release is 26 september, wat ook gewoon in dit topic te vinden is: hardstyle-releases/the-vision-pandorum-2011-sunset-ft-low-e-history-of-life-ft-tartaros-dwx065-t18747.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
arjan02 schreef:
wootum schreef:
History Of Life & Remote Control zijn toch ook nog niet uit? Of van een CD gehaald?


History is life is wel uit. Remote control inderdaad nog niet en heb ik van een cd gehaald ja. Mag hier eigenlijk niet volgens mij maarja...


History of life is nog niet uit, er is alleen een geleakte versie online te vinden. De release is 26 september, wat ook gewoon in dit topic te vinden is: hardstyle-releases/the-vision-pandorum-2011-sunset-ft-low-e-history-of-life-ft-tartaros-dwx065-t18747.html

Duidelijk genoeg denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remote Control = CD versie (dus mag)
History of Life is echt gewoon te koop op hs.com (ook cd versie, dus mag ook..)

http://www.hardstyle.com/search?keyword ... /original/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 00:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hmm ok als cd versie mag dan zal het wel mogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 17:55 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Remote Control = CD versie (dus mag)
History of Life is echt gewoon te koop op hs.com (ook cd versie, dus mag ook..)

http://www.hardstyle.com/search?keyword ... /original/


Goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als ik naar je tracklist kijk klopt de opbouw inderdaad niet echt, maar dit spant toch wel de kroon; zou beide tracks even afzonderlijk luisteren dan hoor je toch wel dat je die maar op een mogelijke manier kan draaien. Andersom dus

Citaat:
18. Catatonic overload – Goddamn
19. Stereotuners – House dog


Gast je gaat toch niet zeuren over 2 nummers die toevallig omgedraaid moeten worden zo veel verschil zit er nu ook weer niet in... Tis geen Under Attack en Vannilla Sky die achter elkaar staan.. Dat laatste nummer had idd een heel stuk eerder gemogen in de TL verder is de TL wel leuk dus ikk neem hem mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 08:49 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als ik naar je tracklist kijk klopt de opbouw inderdaad niet echt, maar dit spant toch wel de kroon; zou beide tracks even afzonderlijk luisteren dan hoor je toch wel dat je die maar op een mogelijke manier kan draaien. Andersom dus

Citaat:
18. Catatonic overload – Goddamn
19. Stereotuners – House dog


Gast je gaat toch niet zeuren over 2 nummers die toevallig omgedraaid moeten worden zo veel verschil zit er nu ook weer niet in... Tis geen Under Attack en Vannilla Sky die achter elkaar staan.. Dat laatste nummer had idd een heel stuk eerder gemogen in de TL verder is de TL wel leuk dus ikk neem hem mee ;)


:bomb: Veel plezier met luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als ik naar je tracklist kijk klopt de opbouw inderdaad niet echt, maar dit spant toch wel de kroon; zou beide tracks even afzonderlijk luisteren dan hoor je toch wel dat je die maar op een mogelijke manier kan draaien. Andersom dus

Citaat:
18. Catatonic overload – Goddamn
19. Stereotuners – House dog

Lol dit vind ik wel echt mierenneukerij. Ik heb wel betere tracklists gezien dan deze maar House Dog past qua hardheid zeker beter na Goddamn dan ervoor. Goddamn heeft wel veel drive maar is niet echt een rauwe track terwijl house dog gewoon vies hard beuken is. Overigens zou ik die 2 tracks zelf sowieso niet op elkaar mixen aangezien het een heel ander stijltje is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 10:42 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als ik naar je tracklist kijk klopt de opbouw inderdaad niet echt, maar dit spant toch wel de kroon; zou beide tracks even afzonderlijk luisteren dan hoor je toch wel dat je die maar op een mogelijke manier kan draaien. Andersom dus

Citaat:
18. Catatonic overload – Goddamn
19. Stereotuners – House dog

Lol dit vind ik wel echt mierenneukerij. Ik heb wel betere tracklists gezien dan deze maar House Dog past qua hardheid zeker beter na Goddamn dan ervoor. Goddamn heeft wel veel drive maar is niet echt een rauwe track terwijl house dog gewoon vies hard beuken is. Overigens zou ik die 2 tracks zelf sowieso niet op elkaar mixen aangezien het een heel ander stijltje is.


Okee ik vond het allebei wel beukers. Deze 2 nummers wou ik sowieso aan het einde zetten. House dog heeft een hardere bass vind ik, vandaar dat ik hem als laatste heb gedraait.

:thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle