Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 14:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. Frequencerz - raw and uncut (Qapital 2014 anthem)
2. Radical Redemption & Crypsis - heal and raise
3. DJ Thera - serendipity
4. Showtek - partylover (Dark Pact unofficial remix)
5. Bass Chaserz - in control
6. Frequencerz - bitch (Crypsis remix)
7. Crypsis - on the loose
8. Crypsis & DV8 - stand our ground (Qapital 2016 anthem)
9. Frequencerz - i need you
10. Radical Redemption & Digital Punk Ft. MC Alee - retaliate with hate
11. Frequencerz & Titan - getting off
12. Endymion - street fight
13. DJ Thera & Artifact - revenge
14. Radical Redemption - the black demon (Digital Punk remix)
15. DJ Thera & Jason Payne - hate society
16. B-Front & Adaro - worth fighting for (Qapital 2013 anthem)
17. Warface & Digital Punk - unleash war
18. DJ Thera - the paranormal
19. Crypsis - lost in the mist (Outbreak remix)
20. DJ Thera Ft. Yuna-X - strong
21. Endymion - testify
22. Adaro - hit you with that bang shit (Outbreak remix)
23. Bass Chaserz - big dick
24. E-Force - blood written (Qapital 2015 anthem)
25. Radical Redemption & Outbreak - you with me
26. Outbreak - brain smacker
27. Crypsis - highest pressure (Radical Redemption remix)
28. Dark Pact - i don't care
29. Frequencerz - tomorrow and beyond (Lars edit)
30. B-Front & Digital Punk - for the girls 2015
31. Warface & The Feminizers - path to extinction
32. Deetox - street movement (Sub Zero Project remix)
33. Deetox - still here (Delete remix)
34. Deetox - lower level
35. Radical Redemption - brutal 3.0
36. Warface - mash up 5.0
37. Delete & Deetox - fatal
38. Warface - refuse to follow
39. Delete - dismissed again
40. Dark Pact - godlike
41. Delete - formula (2012 edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2016 20:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Pikken we mee om vast warm te draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 03:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 33 en 41 na nogal saai imo :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Op 33 en 41 na nogal saai imo :sleep:


Had je iets totaal anders verwacht van een Qapital warm-up dan? :P

Niks saais aan, gaat zeker een luisterbeurt krijgen :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle