Heerlijk genoten van deze aflevering!
Hoop echt dat hij deze lijn doorzet want dit is echt heerlijk gewoon
Hoop echt dat hij deze lijn doorzet want dit is echt heerlijk gewoon
13. B-Front & High Voltage -- The 4th Kind
Zelf denk ik dat iedere artiest op zijn eigen manier respect heeft voor zijn eigen oudere platen. Het draaien is een tweede.wrote:Top dat Dark Symphony er op staat. Digital Punk is een van de weinige artiesten die nog respect heeft voor zijn oudere werk. En natuurlijk:13. B-Front & High Voltage -- The 4th Kind
Ja dat verstond ik ook. Maar ach HHZ maakt ook veel van dit soort fouten in zijn podcasts.wrote:Wel jammer dat hij niet weet hoe het album van RR gaat heten haha. 7th Sins? Of versta ik m verkeerd?
Ik zou eens naar de vorige pagina kijken. :]wrote:Kan iemand hier een mp3 bestand van deze podcast maken? Zou dat erg apprecieren aangezien mijn kenwood geen m4a bestand herkent. Kan ik morgen mooi werken met deze gruwelijke lijst op.
Vorige pagina staat toch al een mp3 bestandwrote:Kan iemand hier een mp3 bestand van deze podcast maken? Zou dat erg apprecieren aangezien mijn kenwood geen m4a bestand herkent. Kan ik morgen mooi werken met deze gruwelijke lijst op.
Zal ik eens even doen dan, hee verhip inderdaad een mp3 bestand!! bedankt mannen!wrote:Ik zou eens naar de vorige pagina kijken. :]wrote:Kan iemand hier een mp3 bestand van deze podcast maken? Zou dat erg apprecieren aangezien mijn kenwood geen m4a bestand herkent. Kan ik morgen mooi werken met deze gruwelijke lijst op.
Wildstylez denkt als hij een oude plaat hoort: 'aah dat was vroeger, toen ik nog hardstyle draaide'wrote:Zelf denk ik dat iedere artiest op zijn eigen manier respect heeft voor zijn eigen oudere platen. Het draaien is een tweede.wrote:Top dat Dark Symphony er op staat. Digital Punk is een van de weinige artiesten die nog respect heeft voor zijn oudere werk. En natuurlijk:13. B-Front & High Voltage -- The 4th Kind