Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 15:58 

Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
Prima tegenhanger van HWS

Inderdaad, als hier elke maand wat raw promo's inzitten is deze vele male interessanter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
Rickzel schreef:
blijkt wel weer dat het vaak voorkomt dat mensen zomaar wat raak typen, en niet eens kijken voordat ze hun onzin op het internet plompen... :huh:

Omdat ik mijn mening geef typ ik maar wat raak en wat ik typ is in jouw ogen 'onzin'? Best open-minded zeg >.<

Een aantal plaatjes zijn zeker lekker maar ook veel vind ik standaard en heb ik al vaak gehoord

Hij quote HardstyleForEvah, niet jou :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 13:28 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
mrbubble456 schreef:
Rickzel schreef:
blijkt wel weer dat het vaak voorkomt dat mensen zomaar wat raak typen, en niet eens kijken voordat ze hun onzin op het internet plompen... :huh:

Omdat ik mijn mening geef typ ik maar wat raak en wat ik typ is in jouw ogen 'onzin'? Best open-minded zeg >.<

Een aantal plaatjes zijn zeker lekker maar ook veel vind ik standaard en heb ik al vaak gehoord

Hij quote HardstyleForEvah, niet jou :/

Ik stel het zeer op prijs dat toch nog iemand mij hier verdedigt :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 13:40 

Aan het typen...

Mag wel iets meer variatie in. De oudste plaat komt uit eind oktober volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 13:47 

Dat, en ik hoef niet bij iedere plaat een af en aankondiging. Erg vervelend - zeker met zijn steenkolenengels. Erg irritante podcast helaas. Hij houdt echt bij geen enkele overgang, die overigens niet boeiend zijn, zijn klep dicht. Zonde.

Al zijn 11/12/13 wel leuke platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:02 

Hardtraxx Elite

Op zich wel een lekkere lijst! :) En tsja, tegenhanger van HWS? Nee, denk het niet. HWS heeft denk ik een wat andere doelgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 04:16 

Artiest

JeftaElachouri schreef:
Op zich wel een lekkere lijst! :) En tsja, tegenhanger van HWS? Nee, denk het niet. HWS heeft denk ik een wat andere doelgroep.

wat dus ... ook bedoeld wordt? :lol: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 08:03 

Donateur

*gaap*
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 05:03 

Tracklist was precies wat ik verwacht had maar desalniettemin erg fijn. Ik was na 3x Hard With Style al afgehaakt dus de aankondiging van deze podcast was een fijne verrassing :thumbup:

Wat me wel opvalt: DP heeft deze hele eerste episode volgestouwd met dé 'raw' nummers van 2013 zo ongeveer. Vraag me af hoe hij dat vol wil gaan houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 12:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Mag wel iets meer variatie in. De oudste plaat komt uit eind oktober volgens mij.

Het is met deze podcast dan ook de bedoeling nieuwe tracks te laten horen.. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je oude tracks in de eerste episode buitenwegen laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 10:56 

Hardtraxx Elite

Vind hem heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:40 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

+ 1, maar er zitten wel een paar gave nummers in. Delusion :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 18:34 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Lyst schreef:

Het is met deze podcast dan ook de bedoeling nieuwe tracks te laten horen.. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je oude tracks in de eerste episode buitenwegen laat.

Ondanks dat mag hij toch best wel een stuk of twee "oldies" uit te kast halen voor een beetje variatie :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle