Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 17:16 

Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Jij bent echt stoer man :thumbup:

Dat was precies de insteek die ik had met die post. Ik ben blij dat iemand dat inziet. Altijd fijn om je eigen bikkelheid bevestigd te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 09:28 

Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
tomac schreef:

Dat was precies de insteek die ik had met die post. Ik ben blij dat iemand dat inziet. Altijd fijn om je eigen bikkelheid bevestigd te zien.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 10:32 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Meph0 schreef:
Wat een bagger. Vorige maand ook al zo'n waardeloze lijst en dit keer weer.

Lijkt wel alsof we de tweede hardstyle dark ages ingaan, net als 2006-2007. Hard Driver album, Minus Militia album, Zatox album, stuk voor stuk generieke bagger. Try-hard stoerdoenerij hardstyle. Saaie troep.

Tracks als Seven en Street Movement zijn leuk, maar zelfs Adaro's nieuwe platen zijn waardeloos... En dan aan de andere kant heb je die melancholische Wasted Penguinz achtige shit. Heb je ook niets aan.

Gelukkig is de scene diverser dan in 2006, waardoor er in het midden wat aardige hardstyle overblijft, maar toch jammer dat driekwart van de artiesten wegvalt door duistere stoerdoenerij of heppiepeppie crap te produceren.

wat een belachelijk domme opmerking weer :/ als je er niet tegen kan dat iemand een andere mening heeft dan jij zit je echt op het verkeerde forum. Hij kraakt wat af maar noemt wel precies op wat hij niet vet vind en waarom, zo'n nietszeggende toevoeging van jou heb je ook helemaal niks aan. niveau'tje basisschool dit.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle