pim0412 schreef:
Qlown schreef:
Eens eindigen met een track van Delete bijvoorbeeld mag ook eens hoor van mij, er hoeft niet altijd afgesloten te worden met Hardcore.
Dat ie met hardcore afsluit vind ik juist wel vet, zie ik weinig andere hardstyle podcasts doen. Maar die TiH rommel (en de meeste producties van die artiesten helaas) kan ik bijna geen hardcore meer noemen, dan kan je net zo goed met een wat hardere hardstyle plaat afsluiten inderdaad, óf je doet het goed en sluit met een track af die ook daadwerkelijk hardcore te noemen is.

CiRiXxX schreef:
En ook al ben ik niet echt een fan van Theracords geef ik Pim wel gelijk, je had makkelijk Loud Noizes eruit kunnen halen en verderop Delete - Level kunnen knallen ofzo

Een Theracords of misschien zelfs Spoontech plaatje op zijn tijd kan geen kwaad denk ik. Ik krijg nu net de indruk alsof een aantal tracks hiertussen staan bij 'gebrek aan beter' terwijl er nog genoeg hardere tracks zijn, maar omdat deze onbekender zijn of van een bepaald label lijken deze bewust te worden gemeden. Kan natuurlijk ook zijn dat Digital Punk amper die releases van die labels volgt, of het simpelweg niet zijn smaak is, maar het kan toch bijna niet anders dan dat er niet af en toe eens iets tussen zit wat je wel leuk vind.
Ik zeg dit overigens met eerdere episodes in mijn achterhoofd, toen er nog een overvloed was aan 'hardere tracks'. Met name de tracklists van de eerste paar episodes waren erg vet en over het algemeen weet ie wel wat moois neer te zetten, maar deze maand was helaas wat matig imo.
Ja denk dat het ook meer te maken heeft dat het zijn smaak niet is of dat hij het label niet in de gaten houdt.
Lijkt me overigens sterk dat hij weinig van de tracks weet, aangezien je steeds meer hoort van Theracords/Spoontech
Ik ben zelf ook een fan van het eindigen met hardcore lekker nog ff vol gas op laatste moment
de tracks van TiH slaan inderdaad nergens op, al zou ik nog wel in de podcast Neophyte - Master This! willen horen

niet echt hardcore (qua tempo/alleen het eindstukje dan) maar vind het een super chille track