Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 20:00 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Voor mijn gevoel zit hardstyle nu echt op een niveau waarbij ik af ga haken. Er komt verrekte weinig meer uit waar ik iets mee kan.

Dit dus. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 20:14 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Voor mijn gevoel zit hardstyle nu echt op een niveau waarbij ik af ga haken. Er komt verrekte weinig meer uit waar ik iets mee kan.

Vandaag was ook ongeveer de eerste keer dat ik dr zo over dacht.
Onder andere door dit:
Darknezz schreef:
Tja, als zelfs Unleashed dit bedroevende niveau al gaat bereiken. Sla hem dit keer echt over :yawn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 20:39 

Hardtraxx Veteran

9. Artic - Unconceivable
11. B-Front & Digital Punk - Purify
13. Alphaverb & Intractable One - Scary Voices
14. Atmozfears & Energyzed - The Harvest
16. Thyron - Reincarnation
18. Activator - Greta is Great
19. Solutio & The I's - Boom!
20. Art of Fighters & Mad Dog - Bad Ass

Nog best een paar leuke platen! Kan me allemaal nog wel boeien. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:16 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dat het met de harde kant erg goed gaat, er komen veel goede tracks uit, dit jaar heb ik er al 3 gekocht, en van de opkomende tracks/promo's van het moment vind ik er ook veel goed voor zover ik ze gehoord heb. Ik mis Alphaverb, the Beholder en Scope DJ wel een beetje de laatste tijd, hopen dat die jaar weer met vette dingen gaan komen.

Over de podcast zelf, ik vind het wel goed dat Digital Punk zowel milde als harde tracks in z'n podcast ten gehore laat brengen. Helaas is er qua milde/softe hardstyle niet echt veel geweldigs om er in te doen vind ik. Dan kun je wel teruggrijpen naar oudere tracks, maar ik denk dat de meeste mensen toch promo's willen horen bij deze podcast. Maar 1 'Classic of the Month' oid zou wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:36 

Hardtraxx Veteran

Ik vind deze editie wat minder ten opzichte van de voorgaande. De mix bevat veel promo's, maar weinig daarvan zijn tracks waar ik persoonlijk op zit te wachten. Dit dan ook een smaak kwestie. Om nou gelijk het vertrouwen in het genre te verliezen, kom op zeg! Ik ben benieuwd naar volgende maand! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:53 

Hardtraxx Crew

Paar mindere tracks maar over het algemeen dikke prima ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:47 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Dit is dan ook een smaak kwestie. Om nou gelijk het vertrouwen in het genre te verliezen, kom op zeg! Ik ben benieuwd naar volgende maand! ^^

Precies :thumbup: Toch wel genoeg tracks die me bevallen :yes:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle