Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2019 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa! Nog een re-run die behoorlijk vaak aangevraagd is van InQontrol 2010. De set van Digital Punk & B-Front die echt heel erg vet is. Veel oude Tillt en Fusion Records platen die erg goed op elkaar aansluiten en allemaal dat donkere tintje hebben waar beide heren in die tijd om bekend stonden. Maar daarnaast ook parels van hun collega's die erg goed in de set passen. Met Platen als Neophobia, Elements, On The Rise, Fade To Black en nog veel meer was dit weer dit enorm leuk om op te nemen!

Heel veel luister plezier :D



1. B-Front & Frontliner - Gods Power
2. Digital Punk & MC Jeff - Warriors Redemption
3. Frontliner - On The Rise
4. Noisecontrollers - Macabre 2010
5. B-Front & Frontliner - Become The Sky
6. Max Enforcer - Damned
7. B-Front & Digital Punk - Elements
8. Zany & The Beholder - To Protect And Serve (Digital Punk Remix)
9. Zatox ft. Nikkita - Poltergeist
10.Max Enforcer ft. The Rush - Fade To Black
11.B-Front - Neophobia
12.Digital Punk & MC Jeff - Keep It Bouncing
13.Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)
14.Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
15.B-Front & Frontliner - Magic
16.D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
17.Zany & The Beholder - Midnight
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie handel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2019 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Goeie handel! :D

Dit had ik zelf ook graag live willen meemaken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, beste lijst! Gaat straks aan in de auto :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zo, beste lijst! Gaat straks aan in de auto :D

Benieuwd wat je van mixwerk vind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit weer goed in elkaar :D had wel ergens in de midintro van Become The Sky in één keer een harde piep tussendoor. Schrok me de pleuris in de auto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Zit weer goed in elkaar :D had wel ergens in de midintro van Become The Sky in één keer een harde piep tussendoor. Schrok me de pleuris in de auto xd


Haha ja dat had ik dus ook tijdens het opnemen! Geen idee waar dat vandaan kwam maar ik schrok me ook kapot xd Iig tof dat hij verder weer goed bevallen is :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle