Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 19:20 

Bierkoning

Diffused - XXLerator Outdoor DJ Contest:

Tracklist:
1. Project One – The Story Unfolds
2. Killer Clown – Silentium
3. The R3belz – Earth
4. Noisecontrollers – So High
5. Frequencerz – Burning
6. Atmozfears – F#cking Jump
7. Frontliner & B-Front – Godz Powerrr!
8. Diffused – XY Contrast (Mash Up)
9. Phuture Noize – Firepower (Diffused Edit)
10. The Pitcher – La Nuit Noire
11. A² Allstarts – The Resistance
12. Chain Reaction – Out With A Bang
13. Donkey Rollers – The Fusion Of Sound
14. DJ Thera & Delete – Welcome (DJ Thera’s Live Mix)
15. The R3bels – Pattern 2
16. Tat & Zat – Proud To Be Loud

Bij deze mijn inzending voor de XXL Outdoor DJ Contest. Ik vind hem zelf goed gelukt met een paar erg dikke overgangen (zoals 4>5, 13>14 en 15>16). Echter deed ie weer eens kut met opnemen dus je hoort hem vrij regelmatig skippen, daar baal ik wel van. Maar goed verder ben ik erg tevreden :)

Enjoy!

Facebook: www.facebook.com/djdiffused
Soundcloud: https://soundcloud.com/jurrepommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 12:12 

Hardtraxx Veteran

Gaat beluisterd worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 12:57 

Hardtraxx Veteran

Lekkere tracklist, redelijk lange beoordeling incoming.

- Eerste overgang is ok.

- Silentium naar Earth ligt er gruwelijk langs, had je denk ik beter niet zo veel risico kunnen nemen maar gewoon rustig in kunnen mixen.

- Earth naar So High is heerlijk rustig. Fijn dat je hem hier op de outro inmixt, klinkt super spacend en past goed! Fijn ook die sound van Earth die er lang in blijft zitten.

- Met die tease van Burning had je heel het gevoel van So High weg, erg jammer. Komt er ook abrupt weer in in de climax van So High. Hooooow, het stuk vanaf 14:08 klinkt dan wel weer heerlijk :P

- Overgang van Burning naar Fcking Jump is wel goed. Niks bijzonders, maar dat had hier ook niet gepast. Wat een vreselijke break en melodie trouwens van Fcking Jump.

- Leuke tease van Godz Power aan het eind van de climax van Fcking Jump en lekker ingemixt ook verder.

- Overgang naar XY Contrast ligt er wat naast en de tease was nutteloos. Echootje er overheen om het wat te verbergen :P

- Overgang naar Firepower prima, ietwat abrupt uitgemixt.

- Naar La Nuit Noire is goooeeedd. Volume van Firepower had wel ietsjes zachter gemogen, maar nu klaag ik om het klagen. Klonk gewoon lekker.

- Sow, hij skipt nu wel heel erg. Overgang naar Resistance is wat te druk in het begin vind ik. Zit dr wel goed op.

- Overgang naar Out with a Bang is goed. Niks mis mee.

- Tease van Fusion of Sound klonk wel lekker, ligt alleen wel offbeat. Ja, ook de rest ligt offbeat helaas.

Hahaha wat fucking beroerd van die skips in de anti van Fusion of Sound. Kun jij niks aan doen natuurlijk, maar is wel zonde.
- Overgang naar Welcome is baaaaaassss :love: Godver wat goed. Jammer dat ie er later ff wat naast gaat liggen trouwens.

- Pattern 2 ligt er weer iets naast, niet erg storend op zich. Verder niet bijzonder maar hoeft ook niet.

- Overgang naar Proud to be Loud is wel prima.

Leuk setje met 2 overgangen die ik echt fantastisch vond (Earth > So High en Fusion of Sound > Welcome), wat overgangen die prima tot goed waren maar ook overgangen die onder de maat waren. Offbeats mogen je eigenlijk niet meer gebeuren, dan maar wat minder risico bij die overgang naar Earth toe. Op zich had je net zo goed opnieuw kunnen beginnen daar aangezien het de 2e overgang is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:28 

Bierkoning

Thanks voor je feedback, wordt gewaardeerd!

Heb wel het gevoel dat je heel erg kritisch bent :P Ik luister hem nu terug (weliswaar op crappy laptop boxjes), maar ik hoor hem er bijv naar XY Contrast en Pattern 2 niet naast liggen. Naar TFOS idd wel een mini fractie. En naar Earth ligt er natuurlijk ook naast op het begin, maar dat wordt echt na 1 seconde gecorrigeerd waarna ie er we gewoon goed op ligt volgens mij. En TFOS > Welcome geef je ook aan dat ie er later langs gaat liggen, maar ik deed verder niks en de bpm's stonden ook gelijk dus dat lijkt me sterk haha. Lijkt misschien zo door dat kutskippen de hele tijd. Verder herken ik je punten wel, al vond ik ook de vocals van Burning door So High heen wel vet, maar daar moet je van houden denk ik.

Maar goed kritisch zijn is ook alleen maar goed natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 17:11 

Hardtraxxer

Lekker setje en je hebt naar mijn mening een goeie en afwisselende tracklist.
Maar echt doodzonde van het skippen in de set, dit is iets waardoor je echt veel minder kans zal maken op het winnen van de contest...
Is er geen manier om hem opnieuw op te nemen en ervoor te zorgen dat de laptop/computer het dit keer wel trekt door bijv: alle nutteloze processen uit te schakelen in taakbeheer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 18:10 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Thanks voor je feedback, wordt gewaardeerd!

Heb wel het gevoel dat je heel erg kritisch bent :P Ik luister hem nu terug (weliswaar op crappy laptop boxjes), maar ik hoor hem er bijv naar XY Contrast en Pattern 2 niet naast liggen. Naar TFOS idd wel een mini fractie. En naar Earth ligt er natuurlijk ook naast op het begin, maar dat wordt echt na 1 seconde gecorrigeerd waarna ie er we gewoon goed op ligt volgens mij. En TFOS > Welcome geef je ook aan dat ie er later langs gaat liggen, maar ik deed verder niks en de bpm's stonden ook gelijk dus dat lijkt me sterk haha. Lijkt misschien zo door dat kutskippen de hele tijd. Verder herken ik je punten wel, al vond ik ook de vocals van Burning door So High heen wel vet, maar daar moet je van houden denk ik.

XY Contrast en Pattern 2 liggen er toch zeker een tikje naast, en Fusion of Sound lag er op het begin ook ff goed naast hoor :P Bij Fusion of Sound naar Welcome snap ik dr ook niks van.

Pommer schreef:
Maar goed kritisch zijn is ook alleen maar goed natuurlijk!

Aan de andere kant was ik ook lovend over dingen die ik erg lekker vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 18:22 

Bierkoning

Hmm ik zal het straks nog ff op goeie boxen luisteren dan.

Dat is ook zeker zo ja, dat wordt net zo gewaardeerd :)

@ Ravert
Thanks! Ja ik zal eens kijken of ik nog tijd heb om hem opnieuw op te nemen. Maar ik heb ook echt een crappy laptop dus ik heb er niet echt vertrouwen in. Al moet ik zeggen dat het nooit zo erg was als bij deze, dus misschien had ik idd toch wat dingetjes open staan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 21:00 

Hardtraxx Veteran

Ik zou als beoordelende jury echt schijt hebben aan skips, maargoed who knows. Verder zullen we wel het onderspit delven t.o.v. de artiesten met ( al dan niet beroerde ) eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 21:12 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Verder zullen we wel het onderspit delven t.o.v. de artiesten met ( al dan niet beroerde ) eigen tracks.

Waarschijnlijk wel ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 22:09 

Bierkoning

Ja ik hoop ook dat ze erover heen kijken, we zullen het zien. En dat andere is zeker waar ja, heb daarom ook maar wat eigen creaties erin gedaan al telt dat natuurlijk niet als zelf geproduceerde tracks.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle