Lekkere tracklist, redelijk lange beoordeling incoming.
- Eerste overgang is ok.
- Silentium naar Earth ligt er gruwelijk langs, had je denk ik beter niet zo veel risico kunnen nemen maar gewoon rustig in kunnen mixen.
- Earth naar So High is heerlijk rustig. Fijn dat je hem hier op de outro inmixt, klinkt super spacend en past goed! Fijn ook die sound van Earth die er lang in blijft zitten.
- Met die tease van Burning had je heel het gevoel van So High weg, erg jammer. Komt er ook abrupt weer in in de climax van So High. Hooooow, het stuk vanaf 14:08 klinkt dan wel weer heerlijk
- Overgang van Burning naar Fcking Jump is wel goed. Niks bijzonders, maar dat had hier ook niet gepast. Wat een vreselijke break en melodie trouwens van Fcking Jump.
- Leuke tease van Godz Power aan het eind van de climax van Fcking Jump en lekker ingemixt ook verder.
- Overgang naar XY Contrast ligt er wat naast en de tease was nutteloos. Echootje er overheen om het wat te verbergen
- Overgang naar Firepower prima, ietwat abrupt uitgemixt.
- Naar La Nuit Noire is goooeeedd. Volume van Firepower had wel ietsjes zachter gemogen, maar nu klaag ik om het klagen. Klonk gewoon lekker.
- Sow, hij skipt nu wel heel erg. Overgang naar Resistance is wat te druk in het begin vind ik. Zit dr wel goed op.
- Overgang naar Out with a Bang is goed. Niks mis mee.
- Tease van Fusion of Sound klonk wel lekker, ligt alleen wel offbeat. Ja, ook de rest ligt offbeat helaas.
Hahaha wat fucking beroerd van die skips in de anti van Fusion of Sound. Kun jij niks aan doen natuurlijk, maar is wel zonde.
- Overgang naar Welcome is baaaaaassss

Godver wat goed. Jammer dat ie er later ff wat naast gaat liggen trouwens.
- Pattern 2 ligt er weer iets naast, niet erg storend op zich. Verder niet bijzonder maar hoeft ook niet.
- Overgang naar Proud to be Loud is wel prima.
Leuk setje met 2 overgangen die ik echt fantastisch vond (Earth > So High en Fusion of Sound > Welcome), wat overgangen die prima tot goed waren maar ook overgangen die onder de maat waren. Offbeats mogen je eigenlijk niet meer gebeuren, dan maar wat minder risico bij die overgang naar Earth toe. Op zich had je net zo goed opnieuw kunnen beginnen daar aangezien het de 2e overgang is