Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 22:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Diffused - Happy Hardstyle Classics #1:




Tracklist:
1. Frontliner ft. Ellie - Lose The Style
2. Vamper - Mash Affair
3. Wildstylez - Daydreamer
4. Krusaders - Barricade
5. Bioweapon - Turn It Up
6. Davide Sonar - Natural
7. The Kgb's - Infinity (DJ Thil TY Remix)(Cut)
8. Noisecontrollers - Why So Serious?
9. Frontliner - Discorecord
10. Scope DJ - Househeads
11. Wildstylez - KYHU (Noisecontrollers Remix)
12. Geck-e - Soul Train
13. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
14. Bass Modulators - I Want You Love (Live Edit)
15. Low-E & Alter Egosz - Kartong
16. The R3bels - Blog
17. Slim Shore & Code Black - Time Of Your Life
18. A-Wak - System Activated
19. Tatact - Saiv Mai Neit (Cut)
20. Alphaverb & Intractable One - Triangle of Life
21. Digital Punk & Adaro - Everyday (Cut)

We kunnen wel wat vrolijkheid gebruiken in deze verdrietige tijden, dus ik dacht laat ik eens een setje opnemen met de beste hardstyle classics om lekker vrolijk van te worden! Ik had nog een hele rits aan tracks in de 'shortlist' staan, dus waarschijnlijk volgen er nog wel een paar :cool:

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh man, wat een gave lijst :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 01:05 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Oh man, wat een gave lijst :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 14:00 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Oh man, wat een gave lijst :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel platen tussen die ik zelf vaak luister maar die je verder niet vaak meer hoort. Topper! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 12:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bedankt mannen

SL8492 schreef:
Heel veel platen tussen die ik zelf vaak luister maar die je verder niet vaak meer hoort. Topper! :D

Nice :cool: Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 & 18 wat hou ik van die platen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2020 18:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
2 & 18 wat hou ik van die platen :love:

Vooral 18 voor mij :loving: Tevens ook erg ondergewaardeerd heb ik het idee. Misschien omdat mensen de artiest verder niet kennen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle