Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:03 

Bierkoning

Diffused - Dedicated DJ Contest:

Tracklist:
1. Project One – The Story Unfolds
2. Zatox & Vamper – The Crew
3. Outlander – Our World
4. Rebourne – Daybreak
5. The Raiders – A Feeling (Tuneboy Remix)
6. Ellie Goulding & Living Phantoms - Hanging On (Digital Punk Bootleg)
7. Wildstylez – Forever!
8. Wasted Penguinz – International Departure
9. Headhunterz – The Fear Of Darkness

Mensen ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben zojuist verkozen tot één van de finalisten van de Dedicated DJ Contest en ik heb jullie stem nodig om de contest helemaal te winnen en uiteindelijk te mogen draaien naast o.a. Frequencerz, Psyko Punkz, Titan en Bass Modulators. Het enige wat je hoeft te doen is op onderstaande foto te reageren met 'Diffused'. Ik weet dat veel mensen het niet terecht vinden dat er een winnaar wordt bepaald door middel van een stemronde (ik zelf ook niet), maar het is nu eenmaal even niet anders :) In ieder geval alvast heel erg bedankt en natuurlijk veel luisterplezier!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:08 

Hardtraxx Veteran

Mijn stem heb je! Lijkt me tof als je mag openen en dan het liefst met wat oudere klappers :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk ga jij hem pakken. Heb die andere twee ook even doorgeskipt, maar met name die derde is echt jammerlijk. Youtube rips in kwaliteit en lekker stop play.. En dat komt een DJ contest door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:13 

Hardtraxx Veteran

Zoals ik al zei in mijn reactie: Pommer for President!!

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:18 

Bierkoning

ErikZ schreef:
Zoals ik al zei in mijn reactie: Pommer for President!!

:thumbsup: :thumbsup:

Ah was jij dat haha :P Bedankt!

Khadber schreef:
Hopelijk ga jij hem pakken. Heb die andere twee ook even doorgeskipt, maar met name die derde is echt jammerlijk. Youtube rips in kwaliteit en lekker stop play.. En dat komt een DJ contest door?

Thanks! Tja misschien omdat ze 12 tracks in een half uur hebben ofzo? Niet dat dat altijd beter is, maar het zorgt misschien in de ogen van de jury voor een energieke set ofzo :P Kan er verder ook niet zo goed over oordelen, weet ook niet hoe groot de concurrentie was.

Oxbow schreef:
Mijn stem heb je! Lijkt me tof als je mag openen en dan het liefst met wat oudere klappers :whistle:

Thanks! Dat ga ik zeker doen als ik mag openen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Echt belachelijk ja, dat moeten wel vriendjes van de jury zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:32 

Hardtraxx Veteran

Mijn stem heb je ook.

Die eerste heeft werkelijk geen een track die me bevalt xd Audiokickz heeft een wat betere tracklist maar als ik dat zo lees van Khadber.. best slecht xd

Maar ik stem natuurlijk niet alleen op jou omdat de andere twee slecht zijn, jouw tracklist is gewoon het dikst, en mixwerk zit bij jou altijd wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:32 

Bierkoning

Ik heb hem nu zelf ook geluisterd en er zit dus inderdaad gewoon een youtube rip in xd Ach ja hopelijk hebben de rest van de stemmers het ook in de gaten :P

Edit: Bedankt Delt-A :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:48 

Hardtraxx Veteran

Had al gereageerd @ FB, die andere 2 tl's zijn standaard to the max en 't mixwerk is ook nog eens minderwaardig. Mijn stem heb je dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:54 

Hardtraxx Crew

Uberhout schreef:
Mijn stem heb je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:57 

Hardtraxx Addict

Uiteraard ook ff gestemd. Als je wint verkoop ik m'n Qlimax kaartje en kom ik met de boys langs om je te supporten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:04 

Bierkoning

Richardd schreef:
Uiteraard ook ff gestemd. Als je wint verkoop ik m'n Qlimax kaartje en kom ik met de boys langs om je te supporten haha.

Dat zou echt de meest bazige actie ooit zijn :worship: Maar ik zou het ook 100% begrijpen als je toch liever naar Qlimax gaat als het zover is haha. Of misschien mijn setje meepakken als warm up en dan richting Qlimax :P Maarja zo ver is het nog lang niet!

Bedankt voor de stemmen allemaal (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:18 

Hardtraxx Veteran

En als je niet wint moet je zeker die VDJ YouTube boys checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

Haha die Audiokickz gaat het moeilijk krijgen als hij wint. VDJ >.<
Heb op jou gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:44 

Hardtraxx Crew

Done :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 19:01 

Hardtraxxer

Zenda schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:48 

Bierkoning

Thanks mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 23:18 

Donateur

Stefann4 schreef:
Zenda schreef:

audiokickz :x :x :x :x :x wtf, :list: Volgens mij zijn het een paar doven mensen in de organisatie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 23:28 

Hardtraxx Veteran

Mijn stem heb je! En audiokickz, echt belachelijk dat ie t überhaupt al zo ver heeft geschopt, zaadlijst bestaande uit youtube ripjes en dan nog maar te zwijgen over 't mixwerk. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 00:05 

Hardtraxxer

Hahaha, dit kan toch niet wat Audiokickz daar neerzet xd
Zou een schande zijn als die winnen, aangezien dat vriendjespolitiek ook een belangrijke rol speelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 00:34 

Hardtraxx Veteran

Gestemd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 08:05 

Bierkoning

Ja als ze winnen zetten ze zichzelf waarschijnlijk alleen maar voor lul op dat podium maarja xd Bedankt voor de stemmen in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 12:25 

Hardtraxxer

Gestemd, als die andere zouden winnen is het wel echt heel slecht van de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:50 

Donateur

Vik schreef:
Gestemd. Ook even door de set van die Audiokickz geskipt, maar wat een grap is dat zeg :lol:

Zouden ze de organisatie gepijpt hebben ofso? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 12:55 

Hardtraxx Addict

Hahahahaha die Audiokickz set, voor zover je het een 'DJ' set kan noemen. Die kwaliteit doet gewoon pijn aan m'n oren. Draaien op een laptop, kraken doet het overal, en ze mixen niet eens. Oh en volgens mij weten ze niet hoe ze de Flanger uit moeten zetten.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle