Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Devin Wild @ Qlimax 2023:


Tracklist:
1. Devin Wild - Dissolve My Mind
2. Eric Prydz - Pjanoo (Devin Wild Edit) w/ Devin Wild - Fire To The Flame
3. Devin Wild & Sub Zero Project - Won't Let You Down
4. DJ Isaac - Feel So Good
5. Devin Wild ft. Nathalie Blue - Exhale (The_Innergame Edit)
6. Devin Wild - Mind Of A Psycho
7. Devin Wild - ID
8. Ran-D & D-Sturb ft. XCEPTION - Dance With The Devil
9. Devin Wild ft. Nathalie Blue - Holy Grounds
10. Headhunterz - The Power Of The Mind (Devin Wild Kick Edit)
11. Devin Wild & E-Life - Follow Me
12. Noisecontrollers - Down, Down (Devin Wild Kick Edit)
13. Devin Wild - ACID (Defqon.1 2023 Edit)
14. Phuture Noize & Devin Wild - Waves
15. Luciid - Fxck (Devin Wild Edit)
16. Sub Zero Project - Refuse To Speak
17. Devin Wild - Mind Bending (Qlimax Edit) w/ Chase & Status & Bou ft. Trigga & IRAH & Flowdan & Takura - Baddadan w/ Mefjus - Step Back
18. Devin Wild - Sins (Of My Life) (2023 Live Edit)
19. Rebelion - Vendetta
20. Sub Zero Project - PSYchopath (Devin Wild Remix)
21. Devin Wild & The Purge - Euphoria
22. Reinier Zonneveld - Hard Gaan (Devin Wild Edit / The_Innergame Edit) FILTH ON ACID
23. Devin Wild & Riot Shift - Black Hole
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderweg in de set, maar wel duidelijk te horen voor mijn gevoel dat het een pre-mix set is, vind ik wel een minpuntje. Wel cool om hem een vol uur te geven op Qlimax, benieuwd hoe het pubiek er op reageerde. Overall prima set, meest fan van de nieuwe ID tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Onderweg in de set, maar wel duidelijk te horen voor mijn gevoel dat het een pre-mix set is, vind ik wel een minpuntje. Wel cool om hem een vol uur te geven op Qlimax, benieuwd hoe het pubiek er op reageerde. Overall prima set, meest fan van de nieuwe ID tot nu toe.


Haalde bij mij de drive er flink uit en denk dat hij op de verkeerde plek van de line-up stond. Hij kwam na TNT, die best wel een groot en energiek tempo had. Iets wat ik in de muziek van Devin Wild altijd mis. Het voelde zo veel slomer en futloos aan na TNT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Khadber schreef:
Onderweg in de set, maar wel duidelijk te horen voor mijn gevoel dat het een pre-mix set is, vind ik wel een minpuntje. Wel cool om hem een vol uur te geven op Qlimax, benieuwd hoe het pubiek er op reageerde. Overall prima set, meest fan van de nieuwe ID tot nu toe.


Haalde bij mij de drive er flink uit en denk dat hij op de verkeerde plek van de line-up stond. Hij kwam na TNT, die best wel een groot en energiek tempo had. Iets wat ik in de muziek van Devin Wild altijd mis. Het voelde zo veel slomer en futloos aan na TNT.


Hard Driver zat er nog voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nuracore schreef:
Khadber schreef:
Onderweg in de set, maar wel duidelijk te horen voor mijn gevoel dat het een pre-mix set is, vind ik wel een minpuntje. Wel cool om hem een vol uur te geven op Qlimax, benieuwd hoe het pubiek er op reageerde. Overall prima set, meest fan van de nieuwe ID tot nu toe.


Haalde bij mij de drive er flink uit en denk dat hij op de verkeerde plek van de line-up stond. Hij kwam na TNT, die best wel een groot en energiek tempo had. Iets wat ik in de muziek van Devin Wild altijd mis. Het voelde zo veel slomer en futloos aan na TNT.


Hard Driver zat er nog voor.

Ah ja, die had ik compleet gemist inderdaad, was toen aan het rondlopen geloof ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij denk ik wel de dikste set van de avond. Ik kon heerlijk mee in die melodieën met harde kicks. Devin Wild gebruikt gelukkig niet (zoveel) van die kick kicks als anderen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle