Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 19:13 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

1. Devin Wild - The_Innergame
2. Devin Wild - Mr. Space Raiders (The_Innergame Mashup)
3. Devin Wild & Warface - All Of Us
4. Devin Wild - Rescue Me/Wild Wild Son Remix (The_Innergame Mashup)
5. Devin Wild - Island Of Intensity (The_Innergame Edit)
6. Devin Wild - In My Physically Mind (Mashup)
7. Devin Wild - Shapeshifting
8. Tiësto - Flight 643 (Devin Wild Edit)
9. DJ Snake - Propoganda (Devin Wild Edit)
10. The Prophet & Devin Wild - All In My Head
11. Frequencerz & Devin Wild - We Are One (The_Innergame Edit)
12. Devin Wild & Sub Zero Project - Meltdown (The_Innergame Edit)
13. Devin Wild vs Sub Zero Project - Wild Wild Psychopath (The_Innergame Mashup)
14. Devin Wild & Rebelion - Highscore
15. Devin Wild - Mind Bending/Highscore (The_Innergame Mashup)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super dik dit :loving: Die Flight 643 edit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt heel gruwelijk dit

En die Flight 643 Edit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2020 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke set. Deze stijl bevalt mij heel goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil weer terug naar Reverze :love: wat een goeie live(act) set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 08:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Helaas pakt de stijl van Devin Wild me totaal niet. Ik stoor me continu aan de kicks, terwijl de rest wel goed in elkaar zit. Die Flight 643 edit vond ik dan wel erg gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm.. ik vind zn stijltje nu best leuk hoor.
Maar die euforische kant van hem was zoveel beter :cry: .
Jammer dat hij niet beide doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 10:34 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Helaas pakt de stijl van Devin Wild me totaal niet. Ik stoor me continu aan de kicks, terwijl de rest wel goed in elkaar zit. Die Flight 643 edit vond ik dan wel erg gaaf!

Ik heb hetzelfde. Mindbending vind ik op verre afstand zijn beste plaat. De rest klinkt het wel generiek vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Hmm.. ik vind zn stijltje nu best leuk hoor.
Maar die euforische kant van hem was zoveel beter :cry: .
Jammer dat hij niet beide doet..


Totaal tegenovergestelde mening, hiervoor ga ik naar feesten! :love:

Groot fan van z'n euforische tracks hoor, maar dit is veel unieker imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk stijltje heeft hij zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Heerlijke set. Deze stijl bevalt mij heel goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet normaal dit man, wat tering dik :bomb:

Zou vet zijn als hij met SZP eens zo'n soort live act kan doen, dat zal bizar worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Hmm.. ik vind zn stijltje nu best leuk hoor.
Maar die euforische kant van hem was zoveel beter :cry: .
Jammer dat hij niet beide doet..


Dit is toch eigenlijk ook een soort van beiden? Euforisch met een hard randje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn euphorische muziek vond ik altijd best wel leuk, maar maar zelden 'wow' zoals ik dat bij bijvoorbeeld Demi Kanon of Adrenalize wel heb. Die maken echt hele toffe melodieën, Devin Wild ging altijd meer voor veilig had ik het idee.

Deze 'nieuwe' stijl als we dat zo mogen noemen vind ik dus wel erg dik en deze platen zijn wel echt wow :D
Het lijkt misschien een beetje op SZP maar SZP hebben mij nooit kunnen bekoren, DW kan dat wel. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was voor mij echt het hoogtepunt op Reverze, dus heel mooi dat het in deze kwaliteit online staat. Wat. Een. Set! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2020 17:04 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk dit :bomb:

Zal regelmatig opgezet worden! Desondanks hoop ik dat hij ook nog steeds met 100% euphorische tracks blijft komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2020 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Niet normaal dit man, wat tering dik :bomb:

Zou vet zijn als hij met SZP eens zo'n soort live act kan doen, dat zal bizar worden.


:bomb: :bomb: :bomb:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle