Leuk setje hoor!
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Sub Zero Project Hardstyle Set Live From Wasteland 2026
- View the latest post: PRATO. | Appreciation Mix - B-Freqz
Moderators
trouwens setje stond hier al ergens ooit gepost . blijft geweldig, ook het hc stuk
.
En die breaks worden ook nog meer en meer uitgerekt ook nog...Kepro wrote:
Ik draai net 2-3 jaar mee maar ik begrijp wel wat je bedoelt, Qlimax was mn eerste feest en ik had de
breaks eigenlijk niet eens in de gaten, InQontrol ging nog wel maar bij de Feestfabriek, Restylerz en Decibel heb ik me er echt aan geergerd.
Dit mixen vind ik echt fantastisch en hier blijf je ook naar luisteren, het is een genot voor het oor.
Van deze setjes heb ik al meer genoten dan setjes die de meeste producers/DJ's neerzetten. MI and DIzz springen hier wel uit.
Zelfde geld voor de NC, hun nieuwe nummer lijkt wel op dance, alsof ze de HS een hele andere draai willen geven.
En het begint op de zweefmomentjes van trance te lijken ook, stop er maar een trancekick onder en je hebt direct trance!
Zoals NC en derden, blije melo´s met een dreun laag en een dreun hoog kick erbij, klaar... :S (nie perse dat alles kut van hun is...)
maar echt zo´n verschil met die ouwere shit joh!
Lekker doorpompen, zoals de set van Mondello op Qlimax 2003
Overigens afgelopen zaterdag op Elementz Festival geweest waar Pavo & Luna een early hardstyle set weg gaven, te heerlijk... Zenith - Scream, D.Sonar & J. DJ - Go go go, Donkey Rollers - Motherfuck etc, en er ook scratchen als een malle bij die Pavo joh, heldig!
Last edited by Silvio Aquila on 08 Sep 2010 00:30, edited 2 times in total.
Jullie slaan allebei de spijkers op hun koppen!
Is dit niet een idee voor de volgende editie van DOD?
View on YouTube
View on YouTube
-
M
- 3 posts member since 2010
- last seen Oct 2011
Geweldig dat je mijn aanrader hebt gepost.
Dit blijft voor mij de beste set ooit, vooral om de heerlijke early
Ga zo door met de Doosch
Dit blijft voor mij de beste set ooit, vooral om de heerlijke early
Ga zo door met de Doosch
Echt een van de beste uit de oude doos (Y) heilig setje
:edit: dit is echt genieten

:edit: dit is echt genieten
Mol wrote:Als je dit soort sets hoort begrijp je m'n verontwaardiging jegens Qlimax bijvoorbeeld.
Er is weinig van het oorspronkelijke hardstyle over.
Op een aantal na is het niet heel hard meer nee helaas.
Maar wanneer is de volgende doos ?
Kijk er naar uit Mol!!Mol wrote:Komt aankomende week!
Dat was me een set. I got tonight ook nog gedraaid, toen krijg ik kippenvel.Silvio Aquila wrote:En die breaks worden ook nog meer en meer uitgerekt ook nog...Kepro wrote:
Ik draai net 2-3 jaar mee maar ik begrijp wel wat je bedoelt, Qlimax was mn eerste feest en ik had de
breaks eigenlijk niet eens in de gaten, InQontrol ging nog wel maar bij de Feestfabriek, Restylerz en Decibel heb ik me er echt aan geergerd.
Dit mixen vind ik echt fantastisch en hier blijf je ook naar luisteren, het is een genot voor het oor.
Van deze setjes heb ik al meer genoten dan setjes die de meeste producers/DJ's neerzetten. MI and DIzz springen hier wel uit.
Zelfde geld voor de NC, hun nieuwe nummer lijkt wel op dance, alsof ze de HS een hele andere draai willen geven.
En het begint op de zweefmomentjes van trance te lijken ook, stop er maar een trancekick onder en je hebt direct trance!
Zoals NC en derden, blije melo´s met een dreun laag en een dreun hoog kick erbij, klaar... :S (nie perse dat alles kut van hun is...)
maar echt zo´n verschil met die ouwere shit joh!
Lekker doorpompen, zoals de set van Mondello op Qlimax 2003te heerlijk die set, italaans hardstyle ten top (Y)
Overigens afgelopen zaterdag op Elementz Festival geweest waar Pavo & Luna een early hardstyle set weg gaven, te heerlijk... Zenith - Scream, D.Sonar & J. DJ - Go go go, Donkey Rollers - Motherfuck etc, en er ook scratchen als een malle bij die Pavo joh, heldig!
Kunnen jullie TBY @ qlimax 2005 hier neerzetten?.. Heb dat setj ooit gehad en was meesterlijk. maar kan hem nergens meer vinden. Platen als Be cool, speaker leader, warmachine, mescal etc.. BVD
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Done; Check PMBezemsteel wrote:Kunnen jullie TBY @ qlimax 2005 hier neerzetten?.. Heb dat setj ooit gehad en was meesterlijk. maar kan hem nergens meer vinden. Platen als Be cool, speaker leader, warmachine, mescal etc.. BVD
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
luister hem nu nog is, zo eens in de week! Heerlijke set 
wanneer komt er weer een nieuwe Den Ouden Doosch?
zo wat is deze set lekker
..benieuwd wat de volgende wordt 
lekkerder dan dit heb je ze niet veelIntervention wrote:zo wat is deze set lekker..benieuwd wat de volgende wordt
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wordt onderhand tijd mensenOxbow wrote:wanneer komt er weer een nieuwe Den Ouden Doosch?
Daar heb je helemaal gelijk in; zal overmorgen eens even op zoek gaan 
Misschien is Pavo @ Sensation Black 2004 wel een idee? Een erg sterke set is dat (zoals alle oude Pavo sets). Volgens mij is Pavo ook al wel weer een tijdje geleden.Mol wrote:Daar heb je helemaal gelijk in; zal overmorgen eens even op zoek gaan