Download Delt-A @ Vroeger Was Alles Beter HCL DJ-Contest:
Tracklist: 01. Davide Sonar - Techno Boheme 02. Dj Duro - Phenomenon (Showtek Remix) (Mid-Intro Shortcut) 03. Zany & Tatanka Feat. MC DV8 - Front 2 Back 04. The Machine - Raw (Alphaverb Remix) 05. Zany & Duro - Our Power 06. Duro - My Style Is Dutch 07. Dutch Master - We Go Party 08. A-Lusion - Drummer Beat 09. Overload - The Anthem (Vortex vs. Zatox Mix) 10. Audio Damage & Radium - Play That Shit (Clean Mix) 11. T4T4NK4 - GTP (Technoboy Remix) 12. Machinehead - Headwave (Zatox Mix) 13. Jones & B-Front - Lunatick (Raw Mix) 14. The Beholder Meets DJ Zany - Psychadelic Drops 15. Noisecontrollers - Night After Night
Ik heb voor het wat hardere werk gekozen, maar wel van nog voordat de term 'Raw Hardstyle' in het leven was geroepen. Je zou het een beetje als de aanloop naar de Raw Hardstyle kunnen zien. Een sound die naar mijn mening ondervertegenwoordigd is op classics feesten, daar hoop ik verandering in te gaan brengen.
Je zou het een beetje als de aanloop naar de Raw Hardstyle kunnen zien. Een sound die naar mijn mening ondervertegenwoordigd is op classics feesten, daar hoop ik verandering in te gaan brengen.
Zeker mee eens, dit spul hoor je veel te weinig op classics concepten tegenwoordig, jammer dat dat zo veranderd is. Deze gaat aan vanmiddag, heel lekkere lijst.