Tracklist: 01. High Voltage - Bombs Away 02. MYST - Before You Go (High Voltage Remix) 03. D-Sturb & High Voltage - Universe 04. High Voltage - Tic Toc 05. High Voltage - Death Of You 06. High Voltage & B-Front - Everything Starts 07. D-Block & S-Te-Fan & High Voltage - Shiverz 08. High Voltage & Bass Chaserz - Karate Kidz 09. High Voltage - Dead Stars 10. High Voltage & B-Front - Everything Changes 11. Titan & High Voltage - Global Pandemic 12. Endymion & High Voltage - About To Get Raw 13. High Voltage & Chain Reaction - Fcking Up My Music 14. B-Front & High Voltage - The 4th Kind 15. High Voltage - The Apocalypse 16. High Voltage - Enemies 17. Radical Redemption & High Voltage - Blame Society 18. High Voltage - Instrument of Destruction 19. High Voltage & D-Sturb - Nasty Bitch 20. High Voltage - Crispy Tempura
Gisteren kwam het bericht binnen dat High Voltage stopt, dus ik ben meteen een tribute mix gaan voorbereiden. Dit zijn m'n persoonlijke favorieten. Bombs Away, de B-Front collabs, Universe, Enemies en Blame Society heb ik zó vaak gedraaid, een tribute mix kon natuurlijk niet achterwege blijven.
Helaas staat hij niet nog op (bijvoorbeeld) een Decibel met een afscheidsset, nu heb ik hem vorig jaar Rebirth voor het laatst zien draaien.
Toch wel jammer dat hij stopt, zitten een hoop leuke (en tevens ook een aantal ondergewaardeerde) platen in deze lijst. Ga hem zeker luisteren binnenkort
Toch wel jammer dat hij stopt, zitten een hoop leuke (en tevens ook een aantal ondergewaardeerde) platen in deze lijst. Ga hem zeker luisteren binnenkort
Eens!
billieb15 schreef:
13. High Voltage & Chain Reaction - Fcking Up My Music Vind dat echt n brute track, en hoe relevant deze tijd
Die was volledig langs me heengegaan, toch maar ff aangeschaft voor deze mix. Instrument of Destruction pakte me eerst ook niet, toen ik het album luisterde in 2017, maar nu ik hem opnieuw hoor vind ik 'm echt vet. Obscure vocals uit een Anime uit 1989 ook, mooi.
Kwam al lang geen nieuwe muziek uit, maar toch is het wel jammer dat High Voltage definitief stopt! Zijn album blijft één van mijn favorieten, dat sfeertje vond ik altijd zoooo vet.
Net helemaal geluisterd. Moet zeggen dat ik van z'n 'nieuwe' werk eigenlijk heel weinig ken. Niet alles vond ik even leuk, maar zaten ook gave (voor mij) onbekende platen in (Crispy Tempura is heerlijk zeg).