Download Delt-A - 50 x Fusion - Part 5 - VWAB Warm-Up Mix:
Tracklist: 01. Donkey Rollers - Motherf*ck (Zany Remix) (w/ Southstylers - Jazeker) 02. Zany - Funk Bass 03. Southstylers - Da Izzok 04. Zany - Feel The Drumz 05. Zany - Sky High 06. Zany - Sky High (Technoboy Remix) 07. Pavo & Zany - Shutterspeed 08. Southstylers - A Bit Crushing 09. Zany - Pillz 10. Zany - Deep Inside 11. Brennan & Heart - Disappearance 12. Donkey Rollers - Hardstyle Rockers 13. Pavo & Zany - Big Fat Bass 14. Pavo & Zany - Here We Go 15. Southstylers - Pounding Senses (Zany & Walt Remix) 16. Donkey Rollers - Push 'm Up 17. Southstylers - Pwoap! 18. Donkey Rollers - The Sound Of The Beast (Zany Remix) 19. Pavo & Zany - Pørn 20. Southstylers - Jazeker! (Johnny Quail Mix) 21. Southstylers - Tjuuuw! 22. Donkey Rollers - Ruff 23. Southstylers - E-Town 24. Souhstylers - Wicked Generation (Zany's Overdrive Mix) 25. Zany - Pure 26. Donkey Rollers - Revolutions 27. Zany - Widowmaker 28. Zany - Freakz 29. Donkey Rollers - Strike Again 2004 30. Southstylers - Nok Joe Douwn 31. Zany & Duro - Our Power 32. Southstylers - In De Strieel 33. Pavo - Tekno Musik 34. Zany - Animated Audio 35. Zany - Inflator 36. Southstylers - Decibel Anthem 2006 37. Zany Feat. HarmoniK - Evolution 38. Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics 39. Pavo - Communicate 40. Noisecontrollers - Unbroken 41. Zany - Volt 42. Slim Shore & B-Front - Charger 43. Noisecontrollers - Crump 44. Zany & DV8 - World On Fire 45. B-Front - Inner Creativity 46. Donkey Rollers - Voice of Conscience 47. B-Front & Crypsis - Movement 48. Pavo - Elektronik 49. Zany & Tatanka Feat. MC DV8 - Front 2 Back 50. Donkey Rollers - LMPSJNK
De Early plaatjes moesten natuurlijk ook nog aan bod komen hè! Opbouwend naar wat classics die echt niet konden ontbreken in de warm-up mix reeks.
Dit was het laatste deel van de reeks, ik heb nu 12,5 uur aan warm-up mix gemaakt voor een 11,5 uur durend feest Tot zaterdag aan iedereen die gaat! Ik zal proberen ook nog wat van de andere warm-up mixes van hier te luisteren.
lekker setje hoor! Wel jammer van dat luchtalarm tijdens Hardstyle Rockers maar je maakt alles weer goed door Push 'm Up te draaien, wat een topplaat is dat
lekker setje hoor! Wel jammer van dat luchtalarm tijdens Hardstyle Rockers maar je maakt alles weer goed door Push 'm Up te draaien, wat een topplaat is dat
Haha ik kreeg gisteren van 5th Wheel ook al de opmerking dat ik daar een lucht alarm sample afspeelde Ik was vooral blij dat Big Fat Bass er zo snel recht op lag, vond het zelf wel leuk