Tracklist: 01. Abject - In Our Memories 02. JDX - Nize & Cloze 03. Outsiders - Maneater 04. A-Lusion - The 4 Elementz 05. D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin' Bass 06. Wildstylez - Life'z A Bitch 07. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix) 08. Wildstylez - K.Y.H.U. 09. Josh & Wesz present Chickz On Fire - Natte Asbak 10. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) 11. Kat Meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Mix) 12. Alphaverb - Still Here 13. Zany - Volt 14. Clive King ft. Xzellar - Evolution Leaps FWD 15. Donkey Rollers - Atrocity 16. The KGB's - Superdisco (Technoboy Remix) 17. Tat & Zat - Gold Medley With Strange 18. Davide Sonar - Reactor 19. Deepack & Charly Lownoise Ft. MC Villain - Can't Hold Us Down (Decibel Anthem 2007) 20. Southstylers - Crystal 21. Zanza Labs - Control The Mind (Abject Remix) 22. Brainkicker - F.M.W. (Straight In The Ass Mix) 23. The Prophet vs Deepack - Stampuhh (The Beholder & Max Enforcer Remix)
2008 is afgerond, en nu volgt logischerwijs 2007! Net als vorige keer mix ik de Fear FM top 100 of 50 in blokken die zijn gebaseerd op het huidige aantal plays op Spotify.
Een extraa'tje voor de cijferliefhebbers, dit zijn het aantal plays van de nummers per jaar, waarbij te zien is dat de 2008 tracks meer plays over het algemeen hebben, maar de top 3 van 2007 er ver bovenuit steekt, FTS bovenaan met 18,5 miljoen plays (ik heb beide mixes geteld):
Er was geen Fear FM top 100 in 2007, slechts een top 50, dus vandaar slechts deze 2 delen. Maaaaarrrr ik ben ook nog met een bonusronde bezig, dus er komt een deel 3, en misschien ook een deel 4.