In het kader van "zal ook eens iets nuttigs doen" zal ik de set eens gaan evalueren. Hoewel de tracklist niet helemaal mijn ding is, zitten er toch een paar hele vette platen tussen (2, 4, 5, 9). Vanaf 11 ken ik de platen niet goed, dus kan ik de overgangen niet altijd ideaal beoordelen

Overgangen:
1 > 2: Bass Switch pakt helemaal verkeerd uit, screech wordt veel te schel en reverse lijkt te zacht te staan. Ook past de reverse compleet niet onder de screech. Wel is de overgang op zich goed getimed.
2 > 3: Ligt er goed op, netjes!

3 > 4: Je draait de bass van 4 net een tikje te laat open. Ook had je Megabase wat mij betreft weg mogen laten daarna, dat die melo nog terugkomt is een beetje overbodig.
4 > 5: Op zich niks mis met de overgang, ik vind het persoonlijk altijd jammer om een overgang te maken op het stukje na de climax, zo verliest de set een beetje snelheid. Ook kun je met LDMF eventueel best wegkomen met een outro-overgang, omdat die vocals zo lekker mixen.
5 > 6: Goede overgang, ligt er strak op.
6 > 7: 7 lijkt er in het begin iets naast te liggen, maar in de loop van de mix herstel je het geloof ik, dan hoor ik het in ieder geval niet meer. Verder is de bass switch leuk, maar past ie net niet 100% imo. In ieder geval wel een stuk beter dan bij muzyk

7 > 8: Nette overgang, platen lopen eigenlijk naadloos in elkaar over. Top!
8 > 9: Hetzelfde als hierboven. Klonk goed

9 > 10: Tease voor de climax klonk niet helemaal lekker. Ook had ik 10 nog niet onder de eerste climax al open mee laten lopen, vind ik niet zo lekker klinken. De daadwerkelijke overgang is op zich gewoon netjes.
10 > 11: Overgang weer na de climax, vind ik weer jammer

. Vind de platen op dat punt ook niet lekker bij elkaar klinken, niet heel storend, maar ook niet ideaal zeg maar.
11 > 12: Overgang na climax vond ik in dit geval best lekker eigenlijk, vocals lijken wel wat op elkaar, dus gaan lekker in elkaar over. Nette overgang

12 > 13: Vocals door elkaar op stukje rond 35:50, klinkt niet lekker. Daarna klinkt de overgang wel lekker eigenlijk.
13 > 14: Een beetje een abrupte overgang, vocals zijn nog vrij zacht, maar toch wordt de overgang gemaakt. Je had hem beter een blokje later kunnen starten, zodat je de overgang wat beter op kon bouwen.
14 > 15: Vrij late overgang geloof ik, maar hij ligt er verder goed op.
15 > 16: Vind dit geen fijne overgang om te luisteren, heel druk.
16 > 17: Ligt er goed op, je houdt het tmpo lekker in de set met deze overgang. Man, die kicks van 17 trouwens

17 > 18: Goede overgang, niet veel bijzondere trucjes uitgehaald, maar dat hoeft ook niet altijd

Hoe is deze gemixt? Met gear neem ik aan? Welke gear?