Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Dan had hun b2b set op Emporium veel meer samenhang en drive.
Jammer dat ze het eerste en laatste half uur niet hadden uitgezonden.
Mixwerk was weer dik.
Tracklist: https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 09-09.html
Mixwerk was weer dik.
Tracklist: https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 09-09.html
Minst interessante stukje van hun set helaas.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 22 hours ago
Regain - Roll It
Delete ft Nolz - Until We Die
Regain - The Greatest Show
Mind Dimension - Terror Chorus
Regain & Delete - Always Angry
Regain - Broken
N_Vitral & Delete - New World Order
Regain - About Me
Basement Jaxx - Where's Your Head At (Main Concern Bootleg)
Regain & Kronos - Game Over
Delete - The Power
Delete ft Nolz - Until We Die
Regain - The Greatest Show
Mind Dimension - Terror Chorus
Regain & Delete - Always Angry
Regain - Broken
N_Vitral & Delete - New World Order
Regain - About Me
Basement Jaxx - Where's Your Head At (Main Concern Bootleg)
Regain & Kronos - Game Over
Delete - The Power
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Pleasure & Pain zit nog tussen Always Angry en Broken 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Zijn hier niet wat dingen uit geknipt?
Werd volgens mij live uitgezonden, dus nee. Dit is het middelste halfuur, eerste en laatste halfuur is niet uitgezonden.wrote:Zijn hier niet wat dingen uit geknipt?
Zal Q dan nu een schadevergoeding moeten betalen aan Delete/End Of Line?
Maar verdorie zitten wel partij vette platen in deze set
. Luister het via Dropbox. Die zal ik hier wel niet mogen delen denk ik
Maar verdorie zitten wel partij vette platen in deze set
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Zeker niet de 1e keer dat dit gebeurd, weet nog de set van degos & re-done van decibel 2015 die ineens online kwam inclusief hun nieuwe track met P&D Fight Your Fears. Ik heel blij luisteren, ietsje later was de set ineens offline gehaald, en later kwam hij wel weer erop maar helaas met oa. die track eruit geknipt. Ik snap eigenlijk niet dat dit soort fouten nog voor kunnen komen, kan flinke gevolgen hebben voor de artiest als de track wordt geript.wrote:Deze set heeft Q-dance dus online gegooid op Mixcloud maar als ik de reactie van Delete zo lees op FB dan heeft hij daar geen eens toestemming voor gegevendie set zal nu al wel vreselijk vaak gedownload zijn
Nou potverdorie inderdaad, in plaats van 35 mensen die de plaat kopen zijn het er nu maar 32. Die gevolgen vallen naar mijn mening reuze mee hoor.wrote:Ik snap eigenlijk niet dat dit soort fouten nog voor kunnen komen, kan flinke gevolgen hebben voor de artiest als de track wordt geript.
wrote:Zal Q dan nu een schadevergoeding moeten betalen aan Delete/End Of Line?
Als een artiest of label het gore lef had om een schadevergoeding in de dienen had ik hem van z'n lang zal ze leven nooit meer geboekt op m'n feesten
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Je quote de verkeerde.wrote:Nou potverdorie inderdaad, in plaats van 35 mensen die de plaat kopen zijn het er nu maar 32. Die gevolgen vallen naar mijn mening reuze mee hoor.wrote:Ik snap eigenlijk niet dat dit soort fouten nog voor kunnen komen, kan flinke gevolgen hebben voor de artiest als de track wordt geript.
Nou misschien overdrijf ik een beetje maar je snapt vast wel een beetje wat ik bedoel. Niet voor niets zijn de artiesten er niet blij mee als het gebeurt.
Moeten ze maar geen 12 maanden wachten alvorens een plaat te releasen.
Heeft Delete ook wel een interessant stukje over op z'n fanpage geschreven. Hij is zelf niet gauw tevreden over z'n nummers geloof ik, vandaar dat trage releasebeleid. Na Unstoppable zou het wat sneller moeten gaan qua releasen zegt hij zelf.wrote:Moeten ze maar geen 12 maanden wachten alvorens een plaat te releasen.