Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Vooral Who I Really Am.

Die en Formula waren sloopmomentjes :thumbsup:

Komt de Wavolizer set van Loudness nog online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Erg lekkere set maar toch een van de mindere setjes van 't feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste set van het feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 20:48 
 

Dat moet dolle pret zijn geweest.

Kolere wat een set. Zit echt te genieten, paar originele platen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu hij in Nederland komt wonen, hopen dat we hem veel vaker gaan zien. Dit was over the top gewoon, zo vet. Het kriebelt over men heel men lijf nu ik hem terug terug. Wat een set zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm dikke set! Ook mooi om te zien wat voor energie er van Delete af kwam :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dit was zo ontiegelijk gaaf :worship:

Deze neem ik sws mee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Dit was zonder twijfel de meest bizarre set die ik heb meegemaakt.

Dit dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dit is zo zwaar vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Erg lekkere set maar toch een van de mindere setjes van 't feest.

Waitwut? :oh: Naar mijn mening sws 't vetste setje van 't feest én een van de dikste sets die ik ooit live heb mogen ervaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

enorm vette set toen. blij dat die twee platen van hardstyle mafia ook nog langskwamen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Hooooja. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 19:09 
 

Iemand deze nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Iemand deze nog?

http://www34.zippyshare.com/v/qUc8IW11/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 20:53 
 

Dankuwel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 04:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze set was zo bazig, die sfeer vooraan, titan in het publiek, 1ste keer delete :worship: tot nog toe beste moment ooit op een feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog een zippy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Iemand nog een zippy?


Alstublieft:
http://www24.zippyshare.com/v/UkXYW9vn/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Indyy schreef:
Iemand nog een zippy?


Alstublieft:
http://www24.zippyshare.com/v/UkXYW9vn/file.html


Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie bump jongens! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 18:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Tracklist:
19. DJ Rob - Party People


Zo, deze mag wel vaker gedraaid worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu de re-run op B2s homesessions
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 10:21 
 
Hardtraxx Newbie

Soundcloud linkje voor geïnteresseerden! :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2020 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was live echt bizar om mee te maken! Alleen maar bommen :drool:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle