Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 11:39 

Hardtraxxer

Delete @ Gearbox May 2015:

Tracklist:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 12:30 

Hardtraxx Veteran

01. Typhoon & Delete - Firing
02. Outbreak - Brain Smacker
03. Primefire - T.T.T.
04. Delete - The Curse
05. Prefix & Density - W.U.F.U.
06. Raxtor - Bassdrum
07. Delete - Fast Lane
08. Delete & Psyched - Take It, Leave It
09. High Voltage & Titan - Death Is Coming
10. Sub Sonik - Look At Me Now
11. Atmozfears & Sub Zero Project - Mad Man
12. Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile Remix)
13. Jack Of Sound - 911
14. Delete & Warface - The Baddest
15. E-Force & Deetox - Rawness
16. Sub Zero Project - Funky Shit
17. Delete - Dismissed
18. Warface & N-Vitral - Fuck The Drum Machine
19. Main Concern - Psychological Warfare

---
Jammer dat Delete de laatste tijd steeds vaker wat mindere tracks uitkiest naast zijn eigen platen. Ik vind platen zoals (1), 2, 3, 6, 10, 15 en 16 eigenlijk totaal niet bij zijn stijl passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 13:13 

Hardtraxx Veteran

Saaie kutlijst... waarom niet vaker zo'n setjes draaien als op Loudness 2012 of zo, die was legendarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 13:15 

Hardtraxxer

pim0412 schreef:
---
Jammer dat Delete de laatste tijd steeds vaker wat mindere tracks uitkiest naast zijn eigen platen. Ik vind platen zoals (1), 2, 3, 6, 10, 15 en 16 eigenlijk totaal niet bij zijn stijl passen.

Jaa idd, beter laat die zulke tracks gewoon thuis op decibel als die met vazard en main concern staat, en draait die alleen maar oude spoontechplaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 14:56 

Hardtraxx Veteran

Delete weet ook dat hij steeds populairder wordt en gaat daarom commercieler draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 14:58 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Delete weet ook dat hij steeds populairder wordt en gaat daarom commercieler draaien

Niet waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Wauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

Lijkt mij een logische reden. Is zijn carriere en moet daarmee zn brood verdienen. Als hij iets commercieler wordt krijgt hij meer boekingen. Als hij zoals Loudness 2012 blijft draaien gaat dat ten koste van boekingen. Hoewel ik dat wel liever zie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:58 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Lijkt mij een logische reden. Is zijn carriere en moet daarmee zn brood verdienen. Als hij iets commercieler wordt krijgt hij meer boekingen. Als hij zoals Loudness 2012 blijft draaien gaat dat ten koste van boekingen. Hoewel ik dat wel liever zie

Hoe kun je dit nou met zekerheid zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Code White schreef:
Pipa schreef:

Lijkt me wel als je commercieler wordt, trek je meer publiek aan. Grotere fanbase hoe groter de kans op boekingen. Marktwerking
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 16:37 

Hardtraxxer

Code White schreef:
Pipa schreef:

Ik denk dat hij meer bezoekers trekt door setjes te draaien met deze tracklist dan een tracklist zoals op Loudness 2012. Hierdoor wordt hij populairder, dus meer boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 17:15 

Hardtraxxer

En als je alleen maar zulke setjes gaat draaien wordt je op een gegeven moment uitgekotst, zoals bijvoorbeeld een Digital Punk. Ik ben ervan overtuigd dat producers / dj's succesvol kunnen zijn juist door een eigen invulling te geven aan sets. Maar goed, wie ben ik. Het zal wel zo werken zoals jullie zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 18:14 

Artiest

Code White schreef:
En als je alleen maar zulke setjes gaat draaien wordt je op een gegeven moment uitgekotst, zoals bijvoorbeeld een Digital Punk. Ik ben ervan overtuigd dat producers / dj's succesvol kunnen zijn juist door een eigen invulling te geven aan sets. Maar goed, wie ben ik. Het zal wel zo werken zoals jullie zeggen.

Uitgekotst? Whut? Misschien dat een paar htraxxers dat vinden, maar t gros van t publiek toch echt niet. Volgens mij heeft DP juist nog nooit zoveel boekingen gehad als nu, die is juist supersuccesvol momenteel, zie afgl. zaterdag op Megabase, complete grote stage helemaal aan hem toegewijd.

En betreft trackkeuze Delete draait gewoon wat ie vet vindt, heeft ie altijd zo gedaan en zal ie ook zo blijven doen. Zit totaal niets van bewuste marketingkeuze achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 18:27 

Bovendien kan smaak ook gewoon veranderen.

Ik hoor eigenlijk ook veel liever Delete zijn oude stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 18:56 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Uitgekotst? Whut? Misschien dat een paar htraxxers dat vinden, maar t gros van t publiek toch echt niet. Volgens mij heeft DP juist nog nooit zoveel boekingen gehad als nu, die is juist supersuccesvol momenteel, zie afgl. zaterdag op Megabase, complete grote stage helemaal aan hem toegewijd.

Toch best vreemd eigenlijk hé :P Je hebt uiteraard helemaal gelijk als je zegt dat het gros er nog niet op uit is gekeken, maar daar sta ik persoonlijk wel van te kijken. Al is het niet helemaal waar dat alleen ''misschien een paar hardtraxxers'' dat vinden, want ik hoor toch genoeg commentaar op DP buiten hardtraxx, maar inmiddels is zijn fanbase zo groot dat het groepje dat er niet meer op zit te wachten in het niet valt.
In 1,5 jaar tijdens een groot aantal van je sets vrijwel altijd dezelfde nummers voorbij laten komen, met een enkele verandering hier en daar misschien, is mijn inziens toch geen positieve ontwikkeling (sterker nog, geen enkele ontwikkeling). En in plaats van dat mensen erop uitgekeken raken, neemt zijn populariteit juist steeds meer toe. Dat is de omgekeerde wereld. Zo krijg je een verzadigde scene, zoals in de house, waar je vaak 90% van de tracks die gedraaid gaan worden kunt voorspellen. Echt zonde dat dit gebeurt, zeker met een interessante dj/producer als Digital Punk, althans vroeger.
Het valt me persoonlijk op dat veel artiesten de laatste tijd echt op safe spelen, en zelden een wat minder bekende plaat erbij durven te pakken (en dat hoeft nog niet eens een oude plaat te zijn), omdat ze bang zijn de interesse van het publiek te verliezen. Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe jij daar (als imo een vrij gevarieerde dj) tegenaan kijkt, maar begrijp uiteraard dat je verder geen collega's gaat afvallen oid.

Maar goed, dit heeft verder niet zoveel meer met deze set te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 19:51 

Artiest

Ik wil sowieso binnenkort n keertje n Q&A doen op hardtraxx, vraag t me dan nog eens zou ik zeggen :)

Beter on topic hier houden nu want t gaat natuurlijk om de set van Delete :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 21:18 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem wél leuk :thumbup:
Dat sommige platen niet bij Delete passen vind ik onzin, bijna niets past bij Delete. Dan blijven er maar weinig platen over voor hem om te kiezen (uit zijn eigen tracks en evt. andere Theracords/Spoontech).

Die platen die hij er tussendoor gooit zijn goed voor de afwisseling. Niet echt Delete-stijl, maar toch een paar leuke tracks imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2015 23:21 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
Code White schreef:

En betreft trackkeuze Delete draait gewoon wat ie vet vindt, heeft ie altijd zo gedaan en zal ie ook zo blijven doen. Zit totaal niets van bewuste marketingkeuze achter
Uitgekotst is inderdaad niet het goede woord. En je hebt verder gelijk. Voor velen is Digital Punk minder interessant geworden, maar aan de andere zijde zijn er nog nooit zoveel fans van hem geweest. Een beetje een vreemde gewaarwording, want ik als liefhebber zit toch niet op elke keer dezelfde set te wachten van hem. Terwijl hij zich juist daarin altijd onderscheidde naar mijn mening. Maar genoeg daarover.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle