DjThera schreef:
Uitgekotst? Whut? Misschien dat een paar htraxxers dat vinden, maar t gros van t publiek toch echt niet. Volgens mij heeft DP juist nog nooit zoveel boekingen gehad als nu, die is juist supersuccesvol momenteel, zie afgl. zaterdag op Megabase, complete grote stage helemaal aan hem toegewijd.
Toch best vreemd eigenlijk hé

Je hebt uiteraard helemaal gelijk als je zegt dat het gros er nog niet op uit is gekeken, maar daar sta ik persoonlijk wel van te kijken. Al is het niet helemaal waar dat alleen ''misschien een paar hardtraxxers'' dat vinden, want ik hoor toch genoeg commentaar op DP buiten hardtraxx, maar inmiddels is zijn fanbase zo groot dat het groepje dat er niet meer op zit te wachten in het niet valt.
In 1,5 jaar tijdens een groot aantal van je sets vrijwel altijd dezelfde nummers voorbij laten komen, met een enkele verandering hier en daar misschien, is mijn inziens toch geen positieve ontwikkeling (sterker nog, geen enkele ontwikkeling). En in plaats van dat mensen erop uitgekeken raken, neemt zijn populariteit juist steeds meer toe. Dat is de omgekeerde wereld. Zo krijg je een verzadigde scene, zoals in de house, waar je vaak 90% van de tracks die gedraaid gaan worden kunt voorspellen. Echt zonde dat dit gebeurt, zeker met een interessante dj/producer als Digital Punk, althans vroeger.
Het valt me persoonlijk op dat veel artiesten de laatste tijd echt op safe spelen, en zelden een wat minder bekende plaat erbij durven te pakken (en dat hoeft nog niet eens een oude plaat te zijn), omdat ze bang zijn de interesse van het publiek te verliezen. Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd hoe jij daar (als imo een vrij gevarieerde dj) tegenaan kijkt, maar begrijp uiteraard dat je verder geen collega's gaat afvallen oid.
Maar goed, dit heeft verder niet zoveel meer met deze set te maken