Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:16 
 
Hardtraxxer

Download Degos & Re-Done @ Theracords Radio Show # 110 (1-02-2011):
http://uploaded.to/file/n0xch7
http://hotfile.com/dl/101132148/115c18a ... 0.mp3.html

Tracklist:
01.Unknown - Intro
02.Brennan & Heart - Innercore
03.Max B. Grant - Overdrive Your Speakers
04.Tuneboy - Ombrello Maledetto
05.The Beholder & Digital Punk - Machine Master
06.Zatox & Tatanka - Loops & Things
07.Degos & Re-Done - Take A Trip
08.The Machine - State Of Your Mind
09.Noisecontrollers - Escape
10.Phrantic - Become One (Merge Mix)
11.Dj Thera vs Geck-o - Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)
12.Donkey Rollers - Chaos
13.Degos & Re-done - Warrior
14.D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
15.Degos & Re-Done Ft. Sasha F - TBA
16.Chris One - Psycho
17.Geck-o vs. Thera - Trespassing
18.Degos & Re-Done - Outside The Box
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die TL :drool: Gaat zeker mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

Hele dikke lijst! -0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van 6 & 9, voor de rest leuk lijst. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:53 
 
Hardtraxx Newbie

Edwinn schreef:
Jammer van 6 & 9, voor de rest leuk lijst. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze gaat zo zeker mee! :drool:
Download staat aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Jammer van 6 & 9, voor de rest leuk lijst. :)

:huh:

Zijn prima tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Edwinn schreef:
Jammer van 6 & 9, voor de rest leuk lijst. :)

:huh:

Zijn prima tracks.


Haha. Die dame houd van ekte ekte harde hardstyle jonguh! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Edwinn schreef:
Jammer van 6 & 9, voor de rest leuk lijst. :)

:huh:
Zijn prima tracks.

Denk dat ze bedoelen dat ze niet passen tussen dit lijstje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

xmegan91 schreef:
Edwinn schreef:
Jammer van 6 & 9, voor de rest leuk lijst. :)

ach zeur niet ze willen alle mensen tevreden houden :P
al vind ik 9 egt niet passen >.<
maar gaat mee want de rest is hele dikke shit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Edwinn schreef:
Jammer van 6 & 9, voor de rest leuk lijst. :)

:huh:

Zijn prima tracks.

Ik ben et zeker met haar en Edwin eens hoor ... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sowieso jammer dat theracords deze kan opgaat, snel gegaan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

cheflegedozen schreef:
sowieso jammer dat theracords deze kan opgaat, snel gegaan :mad:

wat is dit nou weer voor onzin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
cheflegedozen schreef:
sowieso jammer dat theracords deze kan opgaat, snel gegaan :mad:

wat is dit nou weer voor onzin?

Eerst was het echt ondenkbaar dat je een nummer zoals Escape op Theracords Radio zou horen. Ik denk dat hij zoiets bedoelt, en misschien ook dat er platen op Theracords uitkomen met pitchkicks.
Ben het er zelf niet helemaal mee eens, maar ik zie wel een klein beetje dat het label iets toegankelijker wordt (of meer mensen krijgen betere smaak :P ). Maargoed, dat betekent niet dat ik het niet meer vet, geweldig enz vind. Trouwens, we hebben altijd Therabyte nog voor de heerlijke ontoegankelijke muziek! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

QonFuzion schreef:
RAW-vizion schreef:
cheflegedozen schreef:
sowieso jammer dat theracords deze kan opgaat, snel gegaan :mad:

wat is dit nou weer voor onzin?

Eerst was het echt ondenkbaar dat je een nummer zoals Escape op Theracords Radio zou horen. Ik denk dat hij zoiets bedoelt, en misschien ook dat er platen op Theracords uitkomen met pitchkicks.
Ben het er zelf niet helemaal mee eens, maar ik zie wel een klein beetje dat het label iets toegankelijker wordt (of meer mensen krijgen betere smaak :P ). Maargoed, dat betekent niet dat ik het niet meer vet, geweldig enz vind. Trouwens, we hebben altijd Therabyte nog voor de heerlijke ontoegankelijke muziek! :thumbup:

ja zit idd wel wat maar kom op, mag ook wel wat afwisseling in ;) en ik wil ook nog niks gaan roepen pas als er 4/5 meer van zulk soort setjes achter elkaar uitkomen ga ik wat roepen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke set :drool:
Zeker weten meenemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
QonFuzion schreef:
RAW-vizion schreef:
...
wat is dit nou weer voor onzin?

Eerst was het echt ondenkbaar dat je een nummer zoals Escape op Theracords Radio zou horen. Ik denk dat hij zoiets bedoelt, en misschien ook dat er platen op Theracords uitkomen met pitchkicks.
Ben het er zelf niet helemaal mee eens, maar ik zie wel een klein beetje dat het label iets toegankelijker wordt (of meer mensen krijgen betere smaak :P ). Maargoed, dat betekent niet dat ik het niet meer vet, geweldig enz vind. Trouwens, we hebben altijd Therabyte nog voor de heerlijke ontoegankelijke muziek! :thumbup:

ja zit idd wel wat maar kom op, mag ook wel wat afwisseling in ;) en ik wil ook nog niks gaan roepen pas als er 4/5 meer van zulk soort setjes achter elkaar uitkomen ga ik wat roepen :P

Klopt, en daarom zei ik ook dat ik Theracords nog steeds heel vet vind. :thumbup: Ik hoop alleen niet dat het té vaak gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

QonFuzion schreef:
Klopt, en daarom zei ik ook dat ik Theracords nog steeds heel vet vind. :thumbup: Ik hoop alleen niet dat het té vaak gebeurt.

idd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohh. Er komen soort van 'hitjes' op theracords radio. Wat een ramp :huh:

Wat een onzin zeg. Dit is gewoon een heerlijke lijst. Vind het een beetje overkomen dat theracords echt underground moet blijven en vooral geen 'hitjes' mogen draaien. Het gaat nog steeds om de muziek, en vind het eigenlijk best leuk dat die 2 nummers (6 & 9) er in zitten :thumbup:

:worship: voor Degos & Re-Done dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
RAW-vizion schreef:
cheflegedozen schreef:
sowieso jammer dat theracords deze kan opgaat, snel gegaan :mad:

wat is dit nou weer voor onzin?

Eerst was het echt ondenkbaar dat je een nummer zoals Escape op Theracords Radio zou horen. Ik denk dat hij zoiets bedoelt, en misschien ook dat er platen op Theracords uitkomen met pitchkicks.
Ben het er zelf niet helemaal mee eens, maar ik zie wel een klein beetje dat het label iets toegankelijker wordt (of meer mensen krijgen betere smaak :P ). Maargoed, dat betekent niet dat ik het niet meer vet, geweldig enz vind. Trouwens, we hebben altijd Therabyte nog voor de heerlijke ontoegankelijke muziek! :thumbup:


Toegankelijker? Of misschien gewoon breder? Theracords staat, als ik het goed heb begrepen ;), voor "Music Produced from the Heart". Er zijn volgens mij geen regeltjes over toegankelijk of ontoegankelijk om te worden gereleased op het label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
QonFuzion schreef:
RAW-vizion schreef:
wat is dit nou weer voor onzin?

Eerst was het echt ondenkbaar dat je een nummer zoals Escape op Theracords Radio zou horen. Ik denk dat hij zoiets bedoelt, en misschien ook dat er platen op Theracords uitkomen met pitchkicks.
Ben het er zelf niet helemaal mee eens, maar ik zie wel een klein beetje dat het label iets toegankelijker wordt (of meer mensen krijgen betere smaak :P ). Maargoed, dat betekent niet dat ik het niet meer vet, geweldig enz vind. Trouwens, we hebben altijd Therabyte nog voor de heerlijke ontoegankelijke muziek! :thumbup:


Toegankelijker? Of misschien gewoon breder? Theracords staat, als ik het goed heb begrepen ;), voor "Music Produced from the Heart". Er zijn volgens mij geen regeltjes over toegankelijk of ontoegankelijk om te worden gereleased op het label.


Begrijp me goed, ik zei ook al dat ik het nog steeds erg goed vind, en daar hoort ook bij dat ik het nog steeds innovatief, creatief en kwalitatief sterk vind. Breder is het -denk ik- inderdaad ook geworden ja. Maar met een aantal nieuwe producers misschien ook iets toegankelijker. Ik zeg niet dat dit verkeerd is, ik zeg alleen wat ik (en ik vermoed ook cheflegedozen) constateer. Kijk maar eens naar de reacties op nieuwe Theracords releases: de meeste worden nú goed ontvangen, dat was eerder zeker niet altijd het geval!
Wat je trouwens zegt over hun slogan: ik denk dat dat hier niks mee te maken heeft. Zoals je zelf zegt staat er niks over toegankelijkheid, en om die reden heeft het er niks mee te maken. Trouwens, het is maar een slogan, ze kunnen alles zeggen wat ze willen. Als er een of ander bedrijf zegt dat ze de grootste, beste, goedkoopste enz zijn, dan betekent het toch ook niet dat het zo is? Het argument over de slogan vind ik dus maar zwak.
Maar, zoals ik al een paar keer heb gezegd nu, ik vind het nog steeds erg goed hoe Theracords bezig is. Ik vind het nog steeds het beste label dat nu in Hardstyle scene actief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sommige nieuwe tracks op Theracords klinken misschien wel wat meer mainstream ja, en vandaar dat ik me nu ook meer tot de producties van Theracords aangetrokken voel dan eerst.. de platen die meer richting de mainstream gaan zijn voor mij alleen maar positief. Door deze platen ben ik andere platen van Theracords meer gaan waarderen, en ik vind dat zelfs de platen die meer richting de mainstream gaan ook nog heel creatief en vernieuwend klinken :P

En dat Loops & Things en Escape in dit setje staan vind ik juist wel leuk, want het zijn naar mijn mening toch wel de wat sterkere mainstream platen van de afgelopen tijd, maarja smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:55 
 

hele dikke tracklist :worship: :corn:
jammer vn track 6 & 9 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:56 
 
Hardtraxx Addict

QonFuzion schreef:
RAW-vizion schreef:
cheflegedozen schreef:
sowieso jammer dat theracords deze kan opgaat, snel gegaan :mad:

wat is dit nou weer voor onzin?

Eerst was het echt ondenkbaar dat je een nummer zoals Escape op Theracords Radio zou horen. Ik denk dat hij zoiets bedoelt, en misschien ook dat er platen op Theracords uitkomen met pitchkicks.
Ben het er zelf niet helemaal mee eens, maar ik zie wel een klein beetje dat het label iets toegankelijker wordt (of meer mensen krijgen betere smaak :P ). Maargoed, dat betekent niet dat ik het niet meer vet, geweldig enz vind. Trouwens, we hebben altijd Therabyte nog voor de heerlijke ontoegankelijke muziek! :thumbup:

Er komen al pitchende kick uit op theracords en daar heb ik niemand over gehoort, namelijk in de 2de climax van Phrantic - Become One (Merge Mix) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15.Degos & Re-Done Ft. Sasha F - TBA
So de knetter :drool:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle