Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 17:15 
 
Hardtraxxer

Besloten om van deze set een Re-Run te maken omdat ie te gruwelijk is.
Heb niet de originele overgangen erin gelaten maar een eigen draai eraan gegeven.
Kunnen wat schoonheidsfoutjes in zitten :whistle:
Hoor graag wat jullie er van vinden!



Tracklist:
1. Degos & Re-Done - Connected
2. The R3bels - Pattern 2
3. Exit Mind - Lost
4. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
5. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done Skuimbek Remix)
6. The Horrorist - Flesh Is The Fever (Brennan & Heart Remix)
7. Degos & Re-Done - Forsaken
8. Jack Overdose - Octavius Augustus
9. Geck-O - How Low Can You Go
10.Thera & Geck-O - Ding Dong (Degos & Re-Done Remix)
11.Crypsis & Chain Reaction - Furious
12.Degos & Re-Done - Demon In Me
13.Max Enforcer - Black
14.Degos & Re-Done - This Mind
15.Donkey Rollers - Ruff
16.Gerardo Roschini - Jako
17.Phrantic - In The Mix
18.Degos & Re-Done - Dancing
19.Crypsis - The Main MF
20.Degos & Re-Done - And It Was Chaos
21.Thera & Delete - Ridiculous
22.Phuture Noize & Prefix & Density - Masters
23.Hardstyle Mafia - Out Of Control
24.Degos & Re-Done - Outside The Box
25.Donkey Rollers - Justice 4 All
26.Degos & Re-Done - Louder
27.Exit Mind - Together
28.Thera - Therafied
29.Degos & Re-Done - Mr Willy
30.Zany & The Beholder - Euphoria
31.Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
32.Degos & Re-Done - Madley
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dik! Misschien wel m'n meest geluisterde set ooit :)

Forgiveness is trouwens toch nooit uitgebracht? Of heb ik die gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 17:34 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Forgiveness is trouwens toch nooit uitgebracht? Of heb ik die gemist?


Klopt. Zal ik nog even aanpassen heb daar Dancing voor in de plaats gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D&R lijsten/mixwerk van toen :worship: Gaat gelijk aan. Benieuwd naar je overgangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 19:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier was ik bij, was gvd episch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2020 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D&R op hun best. Jammer dat ze nu toch wat zijn gezakt qua muziek. Wat een top lijst dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat waren die lijsten van D&R goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is misschien wel de vetste set die ik ooit live heb meegemaakt. Props voor deze Re-Run :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was heel dik toen! Deze stijl van D&R :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 11:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dit is misschien wel de vetste set die ik ooit live heb meegemaakt. Props voor deze Re-Run :D

Dit ja. ongekend. Heerlijk ook met die keiharde regen erbij tijdens die set. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2020 17:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Tering wat waren die lijsten van D&R goed :D

Goud dit
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle