Parvuz schreef:
Zit denk ik behoorlijk wat voorbereiding in zo'n set. Als je ziet hoe jullie samen dat Pain Till I Die teasen kan niet anders dan goed voorbereid zijn. Super vet! Als jullie nou een maandelijkse podcast ofzo doen met dit soort sets.
Lompe platen die weinig mensen kennen met oude tracks van jullie/theracords en wat platen als bijvoorbeeld een universe. Dan heb je zo een van de vetste podcasts ooit te pakken.
Voorbereidingen beginnen al in mijn hoofd zodra ik Origins als optie binnen zie komen.
Deze set had ik tot aan minuut 50 in me kop zitten en dan werk ik het uit in Ableton zodat Peter ziet wat ik bedoel en wat ik wil. Als je een duo bent is dit wel nodig om niet voor verrassingen komen te staan live.
Wij gaan zeker geen maandelijkse podcast maken met oude platen, wij gaan nog altijd met de tijd mee... wil op het moment de nadruk leggen om op onze nieuwe platen en niet de oude.
Des al net te min is dit heel leuk om te doen.
Edit:
Dat teasen van Pain Till I Die doen wij echt al jaren, laatste tijd wat minder... maar daarom gaat dat ook zo makkelijk, je raakt op elkaar ingespeeld. Deze kwam meer spontaan in ons op.