Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Defqon.1 Weekend Festival 2017 | Da Tweekaz


Tracklist:
01. Tweekacore x Darren Styles - Partystarter (Da Tweekaz 150 mix)
02. Coone & Da Tweekaz vs. Headhunterz - D.W.X Reignites (DT Mashup)
03. Eiffel 65 - Blue (Team Defqon Edit)
04. Da Tweekaz - Tequila (Loco Edit)
05. Paul Elstak - Luv U More (Da Tweekaz x Gammer Flip)
06. Da Tweekaz - How Far I’ll Go
07. Da Tweekaz - Tweekay16 (HB Edit)
08. Da Tweekaz - The Hanging Tree
09. Code Black x Da Tweekaz x Adrenalize - Heart Like Mine
10. Da Tweekaz - Wodka (2016 Edit)
11. Da Tweekaz x Darren Styles - Heroes (T2S Edit)
12. TheFatRat - The Calling (Da Tweekaz Remix)
13. Darren Styles - Us Against The World (Da Tweekaz Remix)
14. Da Tweekaz vs. Forever Lost - #Tweekay14 (DQ17 Samba Edit)
15. Da Tweekaz - Frozen (2016 Edit)
16. Da Tweekaz - Komon
17. Da Tweekaz - Game of Thrones (2017 Edit)
18. Da Tweekaz x Sub Sheeran Project - Shape of DRKNSS
19. Da Tweekaz - Little Red Riding Hood (Tweekacore Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier toch echt niks mee. Ik vond de term eerst wat naïef, maar dit is toch wel kermis hardstyle. En alleen maar eigen platen.

En gaan dj's nu zelf hun defqon sets online gooien? Dacht dat q-dance dit deed
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet ook zeggen dat ik hier van baal. Dat Tweekaz doet het vaak wel goed bij mij maar vind dit wel saai eigenlijk. ik begin hun eerdere energieke stijl toch wel te missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
En gaan dj's nu zelf hun defqon sets online gooien? Dacht dat q-dance dit deed


was me ook al opgevallen ... Vind wel dat Q-dance er enorm lang over doet om de sets online te gooien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 11:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat je dit als 'DJ' zijnde wil doen. Misschien moet Q-Dance de artiesten wat meer pushen om met beter lijstjes te komen dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2017 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dit een ode aan de ontbrekende Frontliner?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle