Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz | Closing Ceremony | Sunday | Defqon.1 Weekend Festival 2016



Tracklist:
1. Frequencerz - A Muse
2. Frequencerz - Die Hards Only (Q-base 2016 Anthem)
3. Philippe Rochard - The World (Frequencerz Remix)
4. Frequencerz - Tomorrow & Beyond (Lars Edit)
5. Frequencerz & Titan - Getting Off
6. E-Force & Frequencerz - Men of Steel
7. Frequencerz - 12FU
8. Frequencerz & Warface - Uber Mash Up
9. B-Freqz - In The Club
10. Frequencerz ft. MC Jeff - Shotgun
11. B-Freqz - Psycho (2016 Edit)
12. Frequencerz & Tartaros ft. MC Jeff - Wolfpack (Qlimax 2015 edit)
13. Frequencerz - Rockstar
14. B-Freqz - Crew
15. Frequencerz & E Force - Gods
16. Frequencerz & Warface - Elevate
17. Frequencerz - Freqolution
18. Degos & Re-Done - Die Slowly
19. B-Freqz - Techno
20. Warface & Frequencerz - Menace (D-Sturb Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt er ooit nog een set dat ze Psycho achterwege laten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Komt er ooit nog een set dat ze Psycho achterwege laten?


En de 19 andere tracks in deze lijst? :P

Ik snap 't allemaal prima dat ze dit draaien, mij doet 't helaas niks meer. Ook Frequencerz draaien niet echt meer gevarieerd de laatste tijd helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk ook niet dat je tijdens The Closing moet verwachten dat iemand een verrassende set neer gaat zetten :P
Daarnaast vind ik Tomorrow & Beyond, The World en Die Slowly toch redelijk verrassend.
Ik heb me toen in ieder geval goed geamuseerd op deze set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies wat hierboven staat! Als je als aller laatste act Defqon mag afsluiten lijkt het me niet meer dan logisch dat je de platen draait die de mensen van je verwachten. Prima setje voor een closing act dus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2016 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vermaak mij altijd prima op Frequencerz setjes. Zo ook op deze. Echter, wat variatie zou wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leek net dezelfde set als op Intents, vond het maar tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is gewoon precies t zelfde trucje zoals Digital Punk altijd doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Dit is gewoon precies t zelfde trucje zoals Digital Punk altijd doet.


Alleen vind ik het trucje (lees: tracks) beter uitgevoerd door Frequencerz
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle