Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Tracklist:
01:53 | 01 Phuture Noize - Drift Away
05:04 | 02 Phuture Noize - Wasted All of My Time
08:08 | 03 Phuture Noize - Black Mirror Society
09:46 | 04 Phuture Noize ft. MC DL - Avenue Of Rendez-Vous
13:11 | 05 Phuture Noize - United States Of Amnesia (Forget This Edit)
15:43 | 06 Phuture Noize - Circles And Squares
17:29 | 07 Phuture Noize - I Am Screaming Out
20:20 | 08 Phuture Noize - Fire (Black Mirror Society Edit)
22:29 | 09 Phuture Noize - Edge Of Glory
26:00 | 10 Phuture Noize - The Beginning Of Something New
29:13 | 11 Phuture Noize - One Tribe (Defqon.1 2019 Anthem)


Wat een heerlijke sfeer zet hij telkens maar weer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 00:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poëtisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Poëtisch.


Inderdaad zeg, vooral het mooie einde. Je kan je als artiest denk ik geen mooiere fanbase afsluiting wensen. Mijn hemel wat een gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 21:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze toevallig gedownload...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neliss schreef:
Heeft iemand deze toevallig gedownload...?

Staat wel hier:
https://www.mixcloud.com/livesetsofhard ... ure-noize/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik een keer een PN set zou willen horen met vergeten tracks, blijft dit elke keer weer zo goud. Wat een fenomenale sfeer hangt er altijd tijdens zijn sets :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand zit ook lekker de melodie van Edge Of Glory mee te schreeuwen bij 23:35 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Edge Of Glory

:love: blijft lekker deze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke set dit. De sfeer is echt heel nice. Toch is het wel jammer dat 0,0 mixwerk in zit. Hij gebruikt de mixer alleen om af en toe geluid weg te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heerlijke set dit. De sfeer is echt heel nice. Toch is het wel jammer dat 0,0 mixwerk in zit. Hij gebruikt de mixer alleen om af en toe geluid weg te draaien.

Ik moet zeggen dat ik dit eigenlijk helemaal niet erg vond mede door de sfeer en de fantastische tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik moet zeggen dat ik dit eigenlijk helemaal niet erg vond mede door de sfeer en de fantastische tracks

Op dat moment snap ik dat. Zou ik dan ook niet mee bezig zijn. Maar valt me nu wel op. Maar verder, gruwelijk. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heerlijke set dit. De sfeer is echt heel nice. Toch is het wel jammer dat 0,0 mixwerk in zit. Hij gebruikt de mixer alleen om af en toe geluid weg te draaien.


Het is ook pre-recorded ivm de lichtshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Parvuz schreef:
Heerlijke set dit. De sfeer is echt heel nice. Toch is het wel jammer dat 0,0 mixwerk in zit. Hij gebruikt de mixer alleen om af en toe geluid weg te draaien.


Het is ook pre-recorded ivm de lichtshow.

Om eerlijk te zijn is dit wel de reden dat ik een beetje Phuture Noize moe ben geworden, want alle sets van hem waar ik ben geweest het afgelopen jaar hadden gewoon nagenoeg geen mixwerk. Ik vind zijn nummers echt geweldig, maar voor mij is de meerwaarde van een liveset meemaken dan een beetje weg. Kan ik net zo goed Spotify opzetten denk ik dan, en zelfs dan lopen die nummers nog mooier in elkaar over. Volgens mij zei hij ooit dat hij mixwerk overrated vond ofzo, maar mixwerk zorgt juist voor meer drive in een set. Het is gewoon altijd een mooi moment als een dj een nummer teaset, dan word ik helemaal enthousiast van “oeeehhh straks komt dat nummer” en als hij dan daadwerkelijk komt denk je echt van: yes here we go. Maar goed. Dat ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

^ Hij heeft idd gezegd, of iig het erop neer laten komen dat hij mixwerk overrated vindt evenals mixintro's in tracks. Ik denk gewoon dat hij hardstyle (of in ieder geval z'n eigen hardstyle) ziet als een verhaal, in plaats van 'gewoon dansvloermuziek'. Dat is verder ook wel te merken aan z'n tracks, albums, artworks en manier van social media gebruiken, elke track heeft een eigen verhaal, en veel tracks sluiten op elkaar aan. Het is gewoon een artistieke gast, die graag wil dat iets betekenis heeft in plaats van bijvoorbeeld trends volgen of (filler)tracks maken enkel omdat er tracks gemaakt moeten worden.

Ik vind echter zelf mixen niet overrated, draai zelf als hobby en vindt het leuk als een DJ net wat meer doet dan de basic overgangen en teases. Maar dit is PN zijn visie erop en ik vind het aan de andere kant stiekem wel vet dat hij zo onbeinvloedbaar lijkt door wat anderen doen. Het is iig een guy met een duidelijke eigen visie (zonder daar elitair over te doen). +1 daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 22:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Het is gewoon altijd een mooi moment als een dj een nummer teaset, dan word ik helemaal enthousiast van “oeeehhh straks komt dat nummer” en als hij dan daadwerkelijk komt denk je echt van: yes here we go.

Dit is voor mij best wel herkenbaar, maar ik merk om me heen toch dat niet iedereen hier vrolijk van wordt. Heb wel eens mensen horen klagen over djs omdat ze 'steeds de platen onderbreken om een seconde van een volgend nummer te laten horen'. Dit zou er dan voor zorgen dat ze niet helemaal lekker in een nummer komen. Denk dat het onmogelijk is om een set te draaien waarmee je iedereen tevreden houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij moet zeker doen wat hij zelf wil. Als hij dit echt leuk vindt om te doen ook, lekker zo door gaan. Z’n tracks vind ik heel erg vet. Maar ik kan inderdaad ook heel erg genieten van mooi mixwerk. En inderdaad een tease horen en denken: oooeh die! Nice! Haha

Maar goed, vind wel mooi dat hij zn eigen stijl heeft in tracks, sets, artwork en zn hele persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 08:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Sarabande schreef:
Het is gewoon altijd een mooi moment als een dj een nummer teaset, dan word ik helemaal enthousiast van “oeeehhh straks komt dat nummer” en als hij dan daadwerkelijk komt denk je echt van: yes here we go.

Dit is voor mij best wel herkenbaar, maar ik merk om me heen toch dat niet iedereen hier vrolijk van wordt. Heb wel eens mensen horen klagen over djs omdat ze 'steeds de platen onderbreken om een seconde van een volgend nummer te laten horen'. Dit zou er dan voor zorgen dat ze niet helemaal lekker in een nummer komen. Denk dat het onmogelijk is om een set te draaien waarmee je iedereen tevreden houdt.


Maak me soms zorgen over de attentiespan van sommige mensen. Lijkt oprecht wel alsof Hardstyle feesten alleen maar door ADD- en ADHDers wordt bezocht met dit soort trends.

Ook ik vind sommige mids (en 2e mid vaak) in oude platen ellenlang. Je hebt het op een gegeven moment wel gehoord. Maar gewoon een 4x4 stuk mid zou toch echt niet moeten boeien. Die 4x4 mid (waar vaak over wordt gemixt), is toch alleen maar een extra stuk waar je los kan gaan, heb het idee dat hardstyle echt oprecht straks voornamelijk uit breaks bestaat. En een set bestaande uit 75% breaks, daardoor raak je juist niet lekker in een set imo.

Had dit met B-Front op Hardfest, Hardstyle Mafia & Infirium op Fatality net zo, beiden een tijd terug. Te veel break waardoor je het gros van de tijd stil staat.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle