Bedankt allen voor de felicitaties, reacties & feedback! In het speciaal Gangsterdwerg, tof dat je de tijd er voor hebt genomen

!
Over het nummer 'Dirty', die is inderdaad vrijgegeven in een trackpack van een tijd terug door Spectrum zelf

idd een toffe remix!
Het is inderdaad zo dat alle platen vrijwel rond de 150 bpm liggen! Vind het zelf altijd vet om wat vergeten plaatjes er in te gooien, die zijn meestal niet 150 bpm haha
Zoals Q-Dominic al zei, het mixen zelf wordt inderdaad gemakkelijker. Ik ben zelf begonnen met Vinyl, heb er nog veel thuis liggen. Helaas is deze manier van draaien ook niet meer van nu.
Qua mixen blijft het ook een kwestie van smaak. Wat iemand anders niet vind klinken, kan een ander juist wel weer vet vinden. Elke artiest heeft, denk ik, een eigen manier van mixen.
Ik heb in ieder geval met deze set geprobeerd een lijn te creëren qua stijl (voor mij is Hardstyle gewoon Hardstyle, maar in ieder geval van hard naar wat harder)
Tevens houd ik er van het net even wat anders te doen op basis van creativiteit.
Als bezoeker van festivals hoop ik dit ook te horen van mijn favoriete artiesten. Niet een standaard set, maar net even wat anders zoals, mashups/nieuwe platen/vergeten platen/klassiekers enzovoort.
Dit zorgt voor verassingen in een set waardoor het, vanuit mijn visie, leuk blijft om naar te luisteren zonde dat je de set van te voren kan voorspellen.
Bedankt voor het luisteren en voor de mensen die naar Emporium gaan, tot daar!
Mocht er een meeting oid zijn ben ik zeker in voor wat praatjes en biertjes

Grtz. Defector