Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 00:34 
 

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) wat was dit heeeeeerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
Tel schreef:
ik snap het ook wel :)
maar deepack kan hard genoeg raggen...
helaas dat het altijd zo moet, en gelukkig alleen de laatste 2 nummertjes maar

vorig jaar was er geen hc hoor

ik heb het ook over dit jaar :')
vorig jaar donkey rollers gewoon afgesloten met hardstyle... voor mij top afsluiting
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:02 
 

Dit ging echt mal.. tering wat vet! Prophecy remake is echt fijn! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Hardstyleking schreef:
Tel schreef:
ik snap het ook wel :)
maar deepack kan hard genoeg raggen...
helaas dat het altijd zo moet, en gelukkig alleen de laatste 2 nummertjes maar

vorig jaar was er geen hc hoor

ik heb het ook over dit jaar :')
vorig jaar donkey rollers gewoon afgesloten met hardstyle... voor mij top afsluiting

dan moet je niet zeggen dat het altijd zo is :huh:
naja boeiaaah
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 16:23 
 
Hardtraxxer

deepack altijd hard!
en afsluiters heb ik persoonlijk dus écht geen moeite mee! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze set ga ik zeker nog vaak terug luisteren. Juist die hardcore platen waren echt dik! Snap niet dat je dit niet lekker kunt vinden. Het was alleen al vet om het hardcore platen waren met de kicks van Deepack :love: Echt, super, vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2010 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hanzOr schreef:
deepack altijd hard!
en afsluiters heb ik persoonlijk dus écht geen moeite mee! :drool:


Ik zeg ook niet dat ik er wel moeite mee heb, t HOEFT voor mij niet persee! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 03:01 
 
Hardtraxxer

Wat een set!! mag van mij elk feest wel afsluiten, en ook dan de volume (bass) knop voluit :P
laatste 2 nummertjes is ook super, ben niet zo van de hardcore, maar dit is wat anders dan het gebruikelijke "chronic disorder" ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 10:21 
 
Donateur

03. Deepack - Down Low (Break Cut)
de rest moet een plekje naar beneden schuiven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 10:51 
 
Hardtraxx Newbie

Vette afsluiter hoor, was best dood het laatste uurtje maar kon voor deepack toch nog wel wat energie opbrengen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fire in da place en qlimax anthem toch vies op losgegaan :thumbsup: heerlijk hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hiervoor ben ik nog ff van de tribune afgekomen, de rest van red vond ik maar niks :sick: Maar Deepack, wat een set :clap: Vooraan nog flink staan raggen, was alleen niet meer zo druk in de voorste linies >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2010 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vindt die kicks van deepack nog steeds goedkoop overkomen. te standaart! voor de rest was het een nette set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2010 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijke set.
En die hardcore op het einde :love: Is dat van Deepack zelf? Mogen ze wel vaker maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 16:27 
 
Hardtraxx Newbie

rock dis edit :bomb: wordt er wel blij van :D deepack is altijd wel heerlijk hard op qlimax vorrig jaar ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2010 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wizzle wax schreef:
deepack is altijd wel heerlijk hard op qlimax vorrig jaar ook

Mij hoor je ook niet klagen :love: Ze beukte echt goed op Qlimax en nu op HardBass weer. Staan niet voor niks hoog in mijn favo lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 00:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe die hardcore nummers heten of is dat nog niet bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand deze set nog eens uploaden?
Kan hem nergens meer vinden :(

sjuul schreef:
Weet iemand hoe die hardcore nummers heten of is dat nog niet bekend?

Die met "this is the real shit" is:
Raw Saints - Hardcore Madness
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 21:45 
 
Hardtraxx Elite

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 22:17 
 
Hardtraxxer

Ik ben te laat hier of niet ?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle