Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:06 

Hardtraxx Veteran

Vette actie van Deepack. Misschien zit er wel een reden achter dit, Hardcopy wat diverser maken want er komt nu bijna alleen maar blije meuk op uit. Beetje scouten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:32 

Hardtraxxer

Heilige poep wat een aangename verrassing zeg! Veelal onbekende namen, maar wat een heerlijke sounds zitten er tussen! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:

Dankjewel :) top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:43 

Hardtraxx Veteran

Hahaha confronterend dit voor de beginnende producer die wel ff denkt door te kunnen breken in de scene :P dat zijn meerdere van plan. Ik ga hem echter niet luisteren, verwacht weinig kwalitatief goed werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

Heel tof !
Alleen wat me wel opvalt en wat ik jammer vind dat alle screeches echt veelsten erg op elkaar lijken,er zitten echt vette tracks tussen ! sommige breaks knallen er echt weer uit sommige intro,s kwa drive sommige kicks enzo ! zitten erg leuke dingen tussen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:21 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Hahaha confronterend dit voor de beginnende producer die wel ff denkt door te kunnen breken in de scene :P dat zijn meerdere van plan. Ik ga hem echter niet luisteren, verwacht weinig kwalitatief goed werk.

En dat kom je hier vertellen? ga buitenspelen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:

je kan 'm ook gewoon luisteren in de verwachting dat er wél wat goeds tussen, en gezien de reacties hier is dat ook wel het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:44 

Hardtraxxer

Josh-T schreef:
Firetrap schreef:

je kan 'm ook gewoon luisteren in de verwachting dat er wél wat goeds tussen, en gezien de reacties hier is dat ook wel het geval.

Inderdaad maar ik iedergeval genoten al scheelt dat ik de helft wel kende! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:03 

Hardtraxx Veteran

Uniek dit, grote DJ's als Deepack die even alles aan de kant zetten qua grote Hardstyle en de overschaduwde talenten showen. Binnenkort maar eens doorluisteren, ben wel benieuwd! Alleen wel raar dat dit een Hardbass warmup moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:21 

Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
AWESOM-O schreef:
Vet idee dat ze dit doen, maar zoals meerdere al zeggen was dit niet nodig bij een Hardbass Warm-Up. Beter hadden ze dit dan gewoon als bijzonder projectje gedaan en deze Warm-Up een normaal setje neergezet. Straks toch even luisteren, benieuwd op welke muziek ik los ga als ik 5 jaar ouder ben haha.

Welke "meerdere" zeggen dit dan....... ben het wel gedeeltelijk met je eensch maar vind het toch heel vet dat upcoming talent hierbij een kans krijgt :thumbup:

Ja ik bedoelde vooral vrienden haha, vergeten te vermelden! Ik zeg ook dat ik 't een supervet idee vind toch, maar naar mijn mening hadden ze 't beter apart kunnen doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:26 

Donateur

Nou juist niet! Deze set krijgt sowieso veel aandacht en meteen veel luisteraars, dat is toch je doel als je zoiets opzet. Vind het mooi dat ze het met de warm-up doen!

Eindelijk een keer wat anders dan die standaard Warm-Up setjes die je voorgeschoteld krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:29 

Hardtraxx Veteran

Lachen zo'n lijstje met tracks van talenten. En dan wel de wat hardere en duistere tracks. :P
Allemaal talenten, staat Adaro dr tussen haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:33 

Hardtraxx Crew

Haha echt gaaf, zon lijstje. Leuk dat Deepack dit doet :) Ga hem eens aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:56 

Hardtraxxer

Hier zit fijn spul tussen! Ben niet heel erg oplettend aan het luisteren, dus ik heb geen flauw idee waar ik nu zit, maar er zit veel kwaliteit en diversiteit tussen. Erg lekker als afwisseling op al die standard tracklists :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 20:11 

VEEEEET! gaat meee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 22:20 

geluisterd, en waat een gruwelijk lekkere set!
niet normaal dit :D
ook mooi dat het eens nummers zijn die je nooit hoort!
:bomb: :bomb:
dit moeten ze vaker doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 10:15 

Hardtraxxer

gemist :( volgende keer gelijk track opsturen :D

zwz heeel vet dat er zo veel erge tracks worden gemaakt waar ik nog nooit van gehoord had. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 16:18 

Hardtraxxer

Alternate - Reaper! :woot:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle