Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 13:51 

Hardtraxxer

Tracklist:

1. Dozer – The Legacy
2. Noisecontrollers & Headhunterz & Wildstylez – Famous
3. Bioweapon – Move Your Body
4. Noisecontrollers – Unbroken
5. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
6. Da Tweekaz – Become (Wasted Penguinz Remix)
7. Cold Case – Bang
8. Crypsis & Chain Reaction – Antidote Bootleg
9. Prefix & Density – La Musica
10. Zazafront – Dikke Vette Bassplaat
11. Phrantic & Phuture Noize – Arise
12. The R3belz – Skynet
13. Acti & Jajox – Satana
14. Crypsis & Luna – Torture
15. Deepack – The Prophecy (The Nature Of Our Mind 2009 Edit)
16. B-front – Virus
17. B-front & Frequencerz – Night Colours Black
18. Phrantic & Blackburn – In Your What?
19. Alphaverb & Intractable One – Destination Nowhere
20. Zatox - To The Top (Vocal closing)

Probeer vooral te letten op mixwerk. Heb deze keer experimenteel en vooral mixtechnisch "out of the box" proberen te denken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

Mooie lijst en lekker gemixed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:20 

Hardtraxx Veteran

Nog niet eerder een set van je mee genomen en de TL bevalt me goed, je hoort nog van me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 14:44 

Hardtraxx Veteran

Wil deze ook wel eens beluisteren om te horen hoe jij mixt! Feedbackje volgt nog wel denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Heb hem gister en vandaag geluisterd. Had wat hoge verwachtingen (Vooral omdat je toch de contest van TBY hebt gewonnen :P) en helaas zijn die niet vervuld.

Vond het niet gewaagd gemixt, zoals je in je post zegt, maar gewoon gemixt. Het lag er allemaal wel recht op, dus daar geen commentaar op :) Het meest opvallende aan je set was wel het teasen, denk dat je dat bedoeld met 'gewaagd mixen' :P. Helaas klonk het 9 van de 10 keer niet helemaal lekker en was het meer een minpunt, dan een verrijking van je set. Wat ik wel heel jammer vond, was het weghalen van Torture als The Prophecy begint (Of in ieder geval er weer ingooien als de kicks van The Prophecy er in komen). Elke keer als ik hem op hem, zing ik de vocals verder Torture wat, naar mijn mening, weer heel vet had kunnen wezen.

Nou lijkt het alsof ik alleen maar commentaar heb op je set, maar het was wel een lekkere set (Als ik het teasen grotendeels weg denk). Had misschien enkele tracks anders geplaatst (Destination Nowhere als laatste/ena laatste track? :P), maar het mixen zelf was gewoon goed op soms een keer dat ik vond dat hij er wat vroeg/laat in kwam, maar dat is meer een mening :P.

Als je vaker een set hebt met een interessante lijst, neem ik hem gewoon weer mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:51 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Heb hem gister en vandaag geluisterd. Had wat hoge verwachtingen (Vooral omdat je toch de contest van TBY hebt gewonnen :P) en helaas zijn die niet vervuld.

Vond het niet gewaagd gemixt, zoals je in je post zegt, maar gewoon gemixt. Het lag er allemaal wel recht op, dus daar geen commentaar op :) Het meest opvallende aan je set was wel het teasen, denk dat je dat bedoeld met 'gewaagd mixen' :P. Helaas klonk het 9 van de 10 keer niet helemaal lekker en was het meer een minpunt, dan een verrijking van je set. Wat ik wel heel jammer vond, was het weghalen van Torture als The Prophecy begint (Of in ieder geval er weer ingooien als de kicks van The Prophecy er in komen). Elke keer als ik hem op hem, zing ik de vocals verder Torture wat, naar mijn mening, weer heel vet had kunnen wezen.

Nou lijkt het alsof ik alleen maar commentaar heb op je set, maar het was wel een lekkere set (Als ik het teasen grotendeels weg denk). Had misschien enkele tracks anders geplaatst (Destination Nowhere als laatste/ena laatste track? :P), maar het mixen zelf was gewoon goed op soms een keer dat ik vond dat hij er wat vroeg/laat in kwam, maar dat is meer een mening :P.

Als je vaker een set hebt met een interessante lijst, neem ik hem gewoon weer mee :)

Met gewaagd mixen bedoel ik: loops zetten (bv. overgang naar dikke vette bassplaat is naar mijn mening super vet), platen teasen die ik vervolgens niet draai, mid-intro mixen,... Teasen doe ik sowieso altijd al dus dat is het zeker niet. :) Ik zou graag van je horen waar je vindt dat het niet goed klinkt want het is allemaal een beetje vaag en algemeen wat je zegt. Wel heb je gelijk dat het zeker niet mijn sterkste set is. Had misschien beter niet gedraaid die dag want had al heel de tijd een slecht gevoel. :P Mea culpa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:51 

Hardtraxx Veteran

Waarom post je sets waar je niet helemaal tevreden over bent dan?

Maar ik ga hem beluisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:26 

Hardtraxx Veteran

Zal van het weekend een wat uitgebreidere reactie geven, niet veel tijd morgen en vrijdag de hele dag weg. Je hoort nog van me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:24 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Waarom post je sets waar je niet helemaal tevreden over bent dan?

Maar ik ga hem beluisteren.

Haha, ik wist dat die reactie ging komen. Wel omdat ik niet van het type ben om een set opnieuw te maken. Je moet leren met vallen en opstaan, niemand is perfect. Waarom zou ik dan geen set posten waar ik zelf niet 100% achter sta? Iedereen heeft zwakke/kwetsbare momenten maar dat wil toch niet zeggen dat je deze moet verbergen en enkel je hoogtepunten moet laten zien?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle