Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 20:40 

Hardtraxxer

Jo guys! I present to you my latest episode of WAH, this time number 13! I hope you guys will enjoy this one and leave some comments!

Tracklist:

1. Showtek – Analogue Players In A Digital World
2. Geck-O – It’s What We Are (Headhunterz Edit)
3. Tuneboy – Tell Me About It
4. Noisecontrollers - Confusion
5. Alphaverb – The Otherside
6. Wildstylez – A Lost World
7. The Pitcher – Take Me Higher
8. Geck-O – Space Jam
9. Zany – Mr. Monster
10. Frequencerz – Hate
11. Zatox & Zany – Oldskool
12. Degos & Re-Done – S@lsa!
13. The R3belz – Skynet
14. Adaro ft. MC Renegade – The House Of Wax
15. 2 Sidez – Magic Spell
16. B-front & Frontliner – Become The Sky
17. Phrantic – In Your What?
18. Titan – Nightmare
19. Catatonic Overload - Goddamn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:14 

Hardtraxxer

Zeg dan iets! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 14:19 

toet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 23:20 

Hardtraxx Addict

Dysphoria schreef:
toet

xd

Ik zal hem morgen even luisteren, feedback volgt.

Edit: Over het algemeen strak gemixt, mis een beetje het uitdagende mixen.
Space Jam staat te hard, die overgang had mooier gekund. Mr. Monster komt er dan wel weer heerlijk in :D
Origineel hoe je Magic Spell inmixt, niet vaker gehoord. Wel jammer dat je dan die screeches zo duidelijk weg moet filteren.

Nogmaals, de overgangen zijn allemaal strak maar ik mis net dat speciale. Ik hoorde het bij de overgang naar Magic Spell, maar verder niet. Probeer wat origineler te mixen, mid-intro (als het kan) of iets dergelijks.
Hopelijk heb je er wat aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 19:24 

Hardtraxxer

@Nightbreaker

Bedoel je dan een gebrek aan originaliteit in de mix? Naar mijn mening heb ik toch wel vrij uitdagend gemixt? Heb misschien een of twee keer op de outro gemixt voor de rest altijd na de climax. Ik denk dat ik qua teasen ook wel vrij dik in orde zit en alles wel clean klinkt. Die opmerking van Space Jam heb je wel gelijk in, maar die is ook zo hard gemasterd ik dacht het zo goed was maar blijkbaar dus niet! :D Vooral naar het einde toe vind ik mijn overgangen echt wel veel drive inzitten, niet teveel stilstaan momentjes gewoon doorbeuken! ;) Alleen mid-intro mixen heb ik in deze mix niet vaak gedaan omdat ik snel genoeg doormixte op zich naar mijn mening. Anyway, bedankt voor je commentaar! (maar zou toch wel graag een antwoord krijgen op de eerste vra(a)g(en). (heb je btw de hele set geluisterd of enkel de overgangen?)

Nog iemand die in Nightbreaker's mening kan komen?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle