Lijstje ziet er lekker origineel uit iig!
Als je zo naar de waveform kijkt die zippyshare maakt, lijkt het er iig op dat het volume nogal wisselt. Probeer het volume van elke track aan te passen zodat het kanaal net niet/net wel het rood in gaat.
Overgang Sense Your Mind -> Streams ligt er wat naast, Streams zou net wat "naar achteren" moeten. De track daarna komt er vrij snel in, maar die overgang is verder wel smooth. Teasers van The Creation lopen niet helemaal lekker in time in de break van Extralife. Ligt er daarna ook goed naast, wel goed 'opgelost' door rustig de oude plaat in de break weg te halen, al was het misschien beter geweest om The Creation helemaal niet meer te laten horen voordat je dat doet (kanaal pas open als de break begint zeg maar). Naar In The End ging gewoon lekker voor zover ik hoorde. Daarna gaat de overgang naar Nasty niet helemaal lekker (te snel en de tracks liggen ook niet helemaal gelijk). Naar Flash Forward ligt ook nét wat ongelijk, maar het is amper storend. Verder is de overgang ook soepen en goed getimed. Ik heb trouwens het gevoel dat je het programma of de apparatuur zo hebt ingesteld dat de pitch niet omhoog gaat als je de tracks versnelt? In vooral early HS kan het dan zo zijn dat de kicks een beetje raar klinken heel af en toe. Dit gebeurt volgens mij een beetje in Flash Forward (maar wel vrij licht). Zelf vind ik het beter om de tracks 'gewoon' op te pitchen, maar de meeste mensen zullen het verschil niet merken.
Overgang naar Speaker Leader is weer niet 100% goed getimed maar kan er verder wel mee door. Naar Widowmaker is prima iig. Lady Of The Lake dan wel weer wat abrupt / onverwachts. Toch is het resultaat niet heel verkeerd. Zelfde geldt voor Lake Of Pain, al is ie daar wat minder abrupt. Volgende overgang gaat prima, al had Lake Of Pain net een seconde eerder weggekund. Overgang naar Exorcism of Chucky loopt ook weer niet gelijk, maar daar heb je iig geen last van beats over elkaar ofzo, dus dat valt wel mee verder. Ook staat de track wat zacht geloof ik, is te merken als Choose One er in komt die dan wat harder klinkt, maar volgens mij het 'juiste' volume heeft. Laatste overgang is weer op een raar moment in een break, maar het stoort weer minimaal eigenlijk.
Zeker niet slecht, maar er is natuurlijk wel wat ruimte voor verbetering. Tracklist is iig lekker, zeker wat anders dan de meeste lijsten hier