Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Wat in al op FB heb gezegd, het is van oud naar nieuw gegaan, dus vandaar dat Missin ' in het begin zitwrote:Wat een setJe bent niet veel vergeten zo te zien.
Al had ik Missin eerder als afsluiter genomen, die is zo hard
Het valt mee hewrote:Kom graag nog even terug op de set Jasperwrote:Download Link:
https://www.wetransfer.com/downloads/b8 ... 251/2c73ac
Download staat ook in eerste post
Wat een mixwerkDe vele P1 platen achter elkaar was minder ''irritant'' dan verwacht gelukkig. Echt heel erg gaaf gedaan en heb 2,5 uur met open mond (verdomd irritant op de fiets kan ik je vertellen) zitten luisteren, hele dikke veer op een plek waar de zon niet schijnt
Onwijs bedankt voor alle reacties so far! Niet verwacht
-
K
Jezus wat is dit vet zeg! Wat heeft die man gouden platen gemaakt 
-
J
Wat heeft hij toch vele dikke tracks geproduceerd zeg!
wrote:wrote:Download Link:
https://www.wetransfer.com/downloads/b8 ... 251/2c73ac
Download staat ook in eerste post
Wat een mixwerk
Uhm, dit vind ik juist het enige nadeel aan de mix. Zit er toch een paar keer netjes naast.
Misschien dat hij er een paar keer naast zit maar het is interessant gemixt daar deze
voor mij gerechtvaardigd is 
Groot deel beluisterd, heerlijk
Mixwerk was gewoon strak, maar vond het beetje jammer dat er vaak al door de melodie heen gemixt werd, voor de rest heb ik niks te klagen, en gaat hij nog meerdere malen aan
Mixwerk was gewoon strak, maar vond het beetje jammer dat er vaak al door de melodie heen gemixt werd, voor de rest heb ik niks te klagen, en gaat hij nog meerdere malen aan
Ik snap jewrote:Groot deel beluisterd, heerlijk![]()
Thnx voor je feedback iig
Ja zaten genoeg overgangen waar het prima kon hoor
Maar op een paar momenten zat ik net weg te kwijlen bij die melodietjes en toen hoorde ik het volgende nummer er al doorheen.
Kleinigheidje
Kleinigheidje
Heb hem nu voor 3/4 geluisterd (luister altijd setjes op de fiets en in de trein) en ik merk toch dat ik het jammer vind dat je de mids niet draait. Met name in het begin is het echt van climax naar climax, terwijl ik zelf de mids ook zo vet vind. Maar goed, dat is een detail, want verder zit ik er ontzettend van te genieten

Ik snap je wel, gelukkig blijft het bij een kleinigheidjewrote:Ja zaten genoeg overgangen waar het prima kon hoorMaar op een paar momenten zat ik net weg te kwijlen bij die melodietjes en toen hoorde ik het volgende nummer er al doorheen.
Kleinigheidje