Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 17:29 

Hardtraxxer

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 18:26 

Hardtraxx Addict

Vincent_ schreef:
Wat een set :love: Je bent niet veel vergeten zo te zien.
Al had ik Missin eerder als afsluiter genomen, die is zo hard :love:

Wat in al op FB heb gezegd, het is van oud naar nieuw gegaan, dus vandaar dat Missin ' in het begin zit :). Een enkeling heb ik wel anders gedraaid. :)

ErikZ schreef:
Charon_NL schreef:
Download Link:
https://www.wetransfer.com/downloads/b8 ... 251/2c73ac

Citaat:
Download staat ook in eerste post :)

Kom graag nog even terug op de set Jasper

Wat een mixwerk :worship: De vele P1 platen achter elkaar was minder ''irritant'' dan verwacht gelukkig. Echt heel erg gaaf gedaan en heb 2,5 uur met open mond (verdomd irritant op de fiets kan ik je vertellen) zitten luisteren, hele dikke veer op een plek waar de zon niet schijnt :thumbup:

Het valt mee he :), de tracks duren ongeveer maar 2,5 minuut p.track, dus dat P1 gedeelte valt ook echt wel mee. ;)

Onwijs bedankt voor alle reacties so far! Niet verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 21:48 

Hardtraxx Veteran

Eindbaas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 23:57 

Jezus wat is dit vet zeg! Wat heeft die man gouden platen gemaakt :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 13:28 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Charon_NL schreef:
Download Link:
https://www.wetransfer.com/downloads/b8 ... 251/2c73ac

Citaat:
Download staat ook in eerste post :)

Wat een mixwerk :worship:

Uhm, dit vind ik juist het enige nadeel aan de mix. Zit er toch een paar keer netjes naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 17:53 

Hardtraxx Veteran

Misschien dat hij er een paar keer naast zit maar het is interessant gemixt daar deze :worship: voor mij gerechtvaardigd is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 18:01 

Hardtraxx Veteran

Groot deel beluisterd, heerlijk :D

Mixwerk was gewoon strak, maar vond het beetje jammer dat er vaak al door de melodie heen gemixt werd, voor de rest heb ik niks te klagen, en gaat hij nog meerdere malen aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 18:30 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Groot deel beluisterd, heerlijk :D

Mixwerk was gewoon strak, maar vond het beetje jammer dat er vaak al door de melodie heen gemixt werd, voor de rest heb ik niks te klagen, en gaat hij nog meerdere malen aan :)

Ik snap je :), is wel een beetje 'mijn stijl', ik hou zelf niet van 'abrupte' overgangen. Ik vind het altijd tof als je op een feest bent, je hoort de nieuwe track, en tegen je matties kan zeggen 'nu komt er wat vets!' ...

Thnx voor je feedback iig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 19:11 

Hardtraxx Veteran

Ja zaten genoeg overgangen waar het prima kon hoor :) Maar op een paar momenten zat ik net weg te kwijlen bij die melodietjes en toen hoorde ik het volgende nummer er al doorheen.

Kleinigheidje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 01:45 

Hardtraxx Veteran

Heb hem nu voor 3/4 geluisterd (luister altijd setjes op de fiets en in de trein) en ik merk toch dat ik het jammer vind dat je de mids niet draait. Met name in het begin is het echt van climax naar climax, terwijl ik zelf de mids ook zo vet vind. Maar goed, dat is een detail, want verder zit ik er ontzettend van te genieten :$ :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 22:38 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Ja zaten genoeg overgangen waar het prima kon hoor :) Maar op een paar momenten zat ik net weg te kwijlen bij die melodietjes en toen hoorde ik het volgende nummer er al doorheen.

Kleinigheidje :D

Ik snap je wel, gelukkig blijft het bij een kleinigheidje :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle