Even m'n reactie plaatsen
Tracklist ziet er geinig uit. Net elk nummer is mijn ding, maar dat blijft smaak.
1e mix is opzich wel goed. Ligt er goed op, maar ik zou alleen wat het volume van i hate u later open gooien. Nu had je 'm al voor de mid erin gegooid. Je wil natuurlijk wel even de mid rustig kunnen luisteren
2e ligt er ook weer goed op, maar de mix is te onverwacht en abrupt. Tevens moet je geen twee vocals over elkaar mixen, klinkt meestal niet. Misschien had je 'm later aan moeten slaan zodat het een wat rusterige en normale overmix wordt.
3e ligt er aan het begin even naast, maar corrigeer je snel.

Voor de rest een goeie overmix
4e mix: wat je zelf zei
5e sounds klinken wel geinig bij elkaar, maar ik zou net zoals bij de 1e mix het volume later open gooien, of iig rustig op laten komen. Mix opzich wel weer goed
6e Goeie mix

Vet dat je de vocals van innerchild er nog ff door gooit
7e Sterke overmix
8e De intro van paralyzed zit aardig wat bass, die had je even weg moeten draaien. Misschien had je de mid van paralysed en de outro van place of terror over elkaar heen kunnen laten lopen. maar ik weet niet of dat klinkt

Nu klinkt het namelijk redelijk abrupt
9e ligt er aan het begin even naast, maar corrigeer je weer snel, maar dit kun je weer voorkomen door het volume later open te gooien

De vocals en sounds bij elkaar klinken echt vet!
10e ligt er aan het begin weer naast, daarna corrigeer je het weer. Mix is lekker vloeiend
11e sounds van killshot klinken hier weer erg vet door en hij ligt er goed op. Alleen trek je TAAHK terug weg, waardoor je alleen de intro van killshot hoort. Dit is opzich niet storend.
12e Ligt er goed op! Nette mix
Ideeen van de mixes zijn allemaal wel geinig maar gewaagd. Ik zou eerst eens proberen een "normaal" mixje te maken. Gewoon beetje rustig op de outro mixen enzo, voordat je allerlei gewaagde dingen gaat doen, omdat je nog maar net begonnen bent.
Ook moet je iets meer met de bas spelen. Net voor het einde van de mix de bas van het oude nummer weg draaien, dan klinkt de mix wat vloeiender en net zo abrupt.
En als je perse het nummer er meteen in wil hebben bij een overmix, moet je dat met loopen proberen. Dan zal ie er aan het begin ook nooit meer naast liggen.
Ook ligt hij er af en toe nog net iets naast, maar dat zal als je rustig aan het luisteren bent niet echt storend zijn.