Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

Download Daveytl - Loudness Warm-Up Mix:
[zippy]http://www62.zippyshare.com/v/21359763/file.html[/zippy]
http://www62.zippyshare.com/v/21359763/file.html

Tracklist:
01. The Machine - Times Like These
02. Sasha F - Second Chance
03. B-Front - Mysterias
04. B-Front - Virus
05. Cold Case - Lucid Dream
06. Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the Night
07. Ran-D & Adaro - Under Attack
08. B-Front & High Voltage - Everything Changes
09. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
10. Titan - Nightmare
11. The R3bels - Bionicle
12. Frontliner - Toxxxic
13. Zatox - Drop the Track
14. Brennan & Heart - Hardstate Channel
15. Wavolizer - Gender Divide
16. Wavolizer & Creators Project - Another Blackout
17. Chris One - Convictions
18. Hardstyle Mafia - Can't Get You Back
19. Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees
20. The Outside Agency - The Strangers
21. Phrantic - Overdose
22. The Machine ft. Kodex - Difficult
23. Genox - Black Is
24. B-Front - Sleepwalker
25. Delete - Advanced Technology
26. Wavolizer - Done
27. Thera vs. Geck-O - Do The Happy Face
28. Thera - Stash
29. Wavolizer - Debt of Blood
30. Mindustries - Craftiest Trick

Hier een warm up setje van mij voor Loudness. Ik heb geprobeerd snel door te mixen, en dit is in de meeste gevallen wel gelukt. 30 tracks in 1:21:25 is toch wel vrij snel nog. Deze set is wat minder gericht op tracks die echt goed bij elkaar passen, dit is wat ik zou draaien als ik er had gestaan (dus er zitten ook aardig wat tracks in die ik al eens eerder in setjes heb gehad).
Zitten een aantal mooie overgangen tussen, maar ook een aantal mindere. Een paar platen liggen een beetje er naast (Sleepwalker die er opeens naast gaat terwijl ik hem er op had liggen :/ ) maar over het algemeen loopt het naar mijn idee vrij goed door. Die laatste overgang was erg lastig maar is naar mijn mening nog vrij goed gelukt.
Oh ja, BPM bouwt op vanaf 152.6 BPM.

Ik zet deze al online omdat we zaterdag toch mixje van z0rna (hardstyle/z0rna-loudness-warm-up-t31584.html) in de auto gaan luisteren :)

Gr. !!!! Davey!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:15 

Hardtraxx Addict

Mooi lijstje, gaat mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 15:27 

Hardtraxx Addict

lekkere lijst waarvan alleen gold mij opviel, vind dat een beetje raar. maar ga hem wel luisteren vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
lekkere lijst waarvan alleen gold mij opviel, vind dat een beetje raar. maar ga hem wel luisteren vandaag :)

Viel al meer mensen op :D

Is vrijwel alleen de anti, en die is best hard vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:47 

Donateur

Neem hem mee, vind Gold wel een leuke afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:48 

Hardtraxx Elite

Zet 'm ook op de Ipod, van de week of onderweg naar Loudness maar ff op zetten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:17 

Hardtraxx Crew

En ook deze gaat natuurlijk mee ^^ Vet dat je Toxxxic er in hebt gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:48 

Bierkoning

Net geluisterd, even wat puntjes:

TLT > SC overgang vind ik niet lekker, chaotisch en je verpest de 2e climax van TLT eigenlijk.
SC > Mysterias hij was opzich prima, maar je had SC af moeten kappen toen de 1e midintro van Mysterias afgelopen was imo.
Mysterias > Virus ik weet niet of dit verkeerde timing is of dat het je bedoeling is, maar dit klinkt niet lekker.
Virus > LD prima.
LD > DOTN beetje abrupt maar verder ok, ken CC verder ook niet.
DOTN > UA kon een stuk sneller.
UA > EC ok.
Ec > Gold prima.
Gold > Nightmare ligt er even naast, vind de keuze om hem zo door te mixen ook niet erg goed.
Nightmare > Bionicle jammer dat je nightmare niet door laat spelen, had een leuke mid intro overgang kunnen worden. Verder prima.
Bionicle > Toxxxic lekker er ook even naast, verder oke.
Toxxxic - DTT had denk ik lekkerder geweest als je de vocals van DTP gelijk bij het beginnen van de outro van Toxxxic had gedaan. Verder is de overgang prima.
DTT > HC prima overgang, je gaat wel heel snel :P

Ik stop hier met luisteren, moet even wat anders doen.

Ik vond het begin niet echt goed gemixt, maar het werd later steeds beter. Ik ben btw wel kritisch maar dan heb je er mss meer aan. Het is ook niet zo dat je er vaak naast ligt ofzo, vind alleen je keuzes/timing niet altijd even sterk, maar dat kan ook je persoonlijke smaak zijn dat weet ik niet. Lijkt soms ook wel of je gewoon zoveel mogelijk tracks in een bepaalde tijd wil draaien, maar dat komt het mixwerk niet altijd ten goede vind ik. Ik hou zelf ook van vlot doormixen maar ik hoor net zo graag een creatieve overgang die iets langer duurt.

Hopelijk kun je er wat mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:49 

Hardtraxx Veteran

Pfoeh, je moet wel opletten dat je geen bass overkill krijgt davey, want dat hoor ik wel erg vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:50 

Hardtraxxer

Leuke lijst, gaat geluisterd worden!

#30 btw = :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:09 

Hardtraxx Addict

luisterde prima weg!

ik sluit me bij pommer aan. virus was leuk geprobeerd, maar klinkt niet heel fijn. Under Attack kon ook iets eerder inderdaad. Bij Gold heb je inderdaad alleen de anti gebracht, dat was prima op zich, vond hem alleen niet lekker worden ingemixt. happy face en stash was slecht afgemaakt.

voor de rest geen opvallende 'fouten' gehoord. plaatkeuze was prima en het ging mooi rap zo af en toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:39 

Hardtraxx Veteran

Was ook een beetje vlotjes gedaan dit, heb er niet veel aandacht aan besteed.
Had hem nog opnieuw op willen nemen maar heb daar niet meer de tijd voor i.v.m. projecten.
Dan moet je het hier maar mee doen :P

Maar thanks voor het commentaar Pommer, ik ben het met je eens. Alleen de overgang naar virus vond ik zelf wel lekker :)

Jammer dat je ophoudt bij Drop the Track trouwens, daar begint mijns inziens het vetste stuk ;)
Als je nog de tijd vindt zal ik dat stuk nog eens luisteren als ik jou was, haha.

Bedankt iedereen voor het commentaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

Had deze reactie niet gezien, daarom nog ff aparte reactie hiervoor.

p-stylez schreef:
Pfoeh, je moet wel opletten dat je geen bass overkill krijgt davey, want dat hoor ik wel erg vaak.

Klopt, was niet echt netjes. Zal er de volgende keer proberen op te letten. Maar het probleem is dat ik geen crossfader heb voor de bass. Dus het is óf een kleine overkill, of een stukje zonder bass ;)

Misschien enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:48 

Hardtraxx Veteran

Sneltoetsen maken (je mixt met VDJ neem ik aan?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Sneltoetsen maken (je mixt met VDJ neem ik aan?)

Ik heb geeeen idee hoe dat moet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:48 

Hardtraxx Veteran

Config -> Keyboard shortcuts. Zelf echter nooit gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 00:29 

Bierkoning

Ik ook niet, en had er eigenlijk ook niet veel problemen mee, dus ik denk dat je iets dan niet helemaal goed doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:29 

Hardtraxx Veteran

Super simpel hoor.
Settings > Mappers
Dan doe je links onderin New en dan tik je rechts bij Key-Learn een key van je toetsenbordin die je handig vindt. En dan ook rechts, bij Action-Learn, tik je eq_low -0.25 in. Maak ook een andere knop met eq_low +0.25 om hem weer terug te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 13:48 

Donateur

Als je Mysterias naar Virus nou tijdens de 2e climax alleen had geteased had het veel beter geklonken denk ik, komt doordat die screech van Virus niet op een kick ligt zeg maar. Stoorde mij verder niet heel erg, maar het viel me wel gelijk op. Verder maken, zoals eerder gezegd, de overgangen met teveel bass het onmogelijk om naar te luisteren in de auto. Jammer want wel vette TL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:12 

Hardtraxx Elite

Luisterd zeker lekker weg, mixwerk zoals je zei niet geweldig, maar valt mee hoor. Heb 'm dan wel op portable Bose speaker geluisterd, dus misschien is 't op een beter geluidsysteem minder, maar voor nu, primaaa :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Luisterd

wut
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 20:45 

Hardtraxx Elite

Henk-Jan schreef:
Wesz91 schreef:
Luisterd

wut

Luisterde*
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 01:38 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Luisterd zeker lekker weg, mixwerk zoals je zei niet geweldig, maar valt mee hoor. Heb 'm dan wel op portable Bose speaker geluisterd, dus misschien is 't op een beter geluidsysteem minder, maar voor nu, primaaa :thumbsup:

Joah het valt ook wel mee vind ik zelf. Maar kon geen tijd meer vinden om hem opnieuw op te nemen dus deed het hier maar mee. Normaal neem ik hem op, beluister ik het heel kritisch op fouten, en dan probeer ik hem te verbeteren.

Wilde eigenlijk bij iedereen de flesjes laten omvallen van de bass, maar die inzet wordt dus niet gewaardeerd hier :cry: Jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 12:30 

Hardtraxx Addict

Lijstje is er lekker, gaat vandaag nog aan :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle