Rickzel schreef:
de tering wat vet

heb niet zo gek veel met industrial enzo, maar dit sluit allemaal echt rete-strak op elkaar aan

edit: ik denk dat ik me maar eens meer in die muziek moet gaan verdiepen, toevallig nog tips waar ik een beetje naar moet zoeken?
Dankjewel!
Het verrotte is dat ik zelf ook niet veel industrial van 150 bpm ken, dus daar kan ik niet echt wat over zeggen. Zou je misschien aan Dakpan, Steffnov, Broken Balance, Stan of andere Hardcore kenners moeten vragen.
Als je industrial of crossbreed in het algemeen wil ontdekken zou ik beginnen met The Outside Agency - The Dogs Are Listening (album). Verder zou ik kijken naar artiesten als Dither (Danger & Adopted the Dark vind ik erg vet), Deathmachine (Genetix & Dark Energy), Ophidian (Between the Candle and The Star album), N-Vitral, Igneon System, Eye-D & Hidden, The Outside Agency & Mindustries. Qua stijlen komen die artiesten niet helemaal overeen, maar ik denk dat het wel een beetje in hetzelfde hoekje geplaatst kan worden.
Henk-Jan schreef:
of anders Million Miles Away remix inmixen op 1000 bpm.
Hahahahaha, om vervolgens Get This Or Die in te mixen en dan Rollin op 250 bpm te zetten

(inside joke)
bRt_ schreef:
Verder nog even een opmerking langs mijn kant, een cut edit van Overdose zou hier zeker niet misstaan. Dan doel ik op het stuk 27:42 - 48. Kwestie van de energie die je opbouwt toch te behouden.
Tot slot.. wanneer kunnen we #2 verwachten?
Had gekund, maar daar heb ik totaal niet over nagedacht. Geen idee wanneer je deel 2 kunt verwachten, ik vind het juist vet om veel te variëren qua stijlen. Maar tof dat je het vet vond en uitkijkt naar nog zo'n set.
De rest ook bedankt voor de comment

Leuk om te lezen dat mensen dit met plezier hebben geluisterd of gaan luisteren.