Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 17:55 

Hardtraxx Veteran

Download Daveytl - Duistere atmosferen en harde schoppen:
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/67515921/file.html[/zippy]
http://www53.zippyshare.com/v/67515921/file.html

Tracklist:

01. Fracture 4 - I Never Want To See Your Face Again
02. Wavolizer - Undetected
03. The Outside Agency - Godspeed
04. Geck-E - Parallel Worlds
05. The Outside Agency - Acid Track #1
06. Speedwave - Junior (First Switch Mix)
07. Tha Machine - Stardust (Original Mix)
08. Wavolizer - Vermin
09. Noisecontrollers - Give it Up
10. Phrantic - Overdose
11. The Outside Agency - Dream Denial
12. Wavolizer - Debt of Blood
13. Mindustries - Bitz
14. AK-Industry & The Relic - Your God
15. The Outside Agency & Tapage - Choice Mission
16. N-Vitral - End of the World

Mixje van verschillende genres, van 142 bpm tot 155 bpm. Ik wilde alleen maar tracks gebruiken met kicks die ik erg mooi vind en/of sferen die ik erg mooi vind. Tracklist lijkt misschien wat random, maar ik vind zelf dat het wel lekker in elkaar overloopt en bij elkaar past. Deze set had net zo goed in het Hardcore topic kunnen staan, maar omdat er hier denk ik meer naar gekeken wordt en ongeveer de helft van de tracklist wel Hardstyle is plaats ik hem hier.

Laat maar horen wat je er van vond als je hem hebt geluisterd :) Alle onderbouwde kritiek is meer dan welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 20:46 

Hardtraxx Addict

Tracklist is echt insane, vrijwel geen track die ik niet vet vind. Luisterde echt goed weg, stoorde me ook niet echt aan de opbouw, vond eigenlijk alleen Stardust wat misplaatst hier, haalde een beetje de drive eruit. Voor de rest erg dik, ga 'm vaker opzetten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 23:44 

Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Tracklist is echt insane, vrijwel geen track die ik niet vet vind. Luisterde echt goed weg, stoorde me ook niet echt aan de opbouw, vond eigenlijk alleen Stardust wat misplaatst hier, haalde een beetje de drive eruit. Voor de rest erg dik, ga 'm vaker opzetten. :)

Vet dat je hem hebt geluisterd. Ben het met je eens wat je zegt over Stardust :)

Ik vond het lastig om het gat tussen 140 bpm en 155 bpm anders op te vullen, vandaar de keuze. Heb niet zo veel Industrial van 145 bpm of 150 bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 03:40 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme Davey, heb er net even doorheen geskipt en JEZUS wat een vette set. Ik vreesde een beetje voor Junior (hoewel ik die dus echt moddervet vind), maar je hebt (in dit geval gelukkig) de climax er niet in zitten... Zo past hij er heel goed tussen.

Ik zeg al: slechts doorheen geskipt, maar ben hem nu aan het downloaden. Ga ik een dezer dagen maar eens goed beluisteren :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 14:32 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Godverdomme Davey, heb er net even doorheen geskipt en JEZUS wat een vette set. Ik vreesde een beetje voor Junior (hoewel ik die dus echt moddervet vind), maar je hebt (in dit geval gelukkig) de climax er niet in zitten... Zo past hij er heel goed tussen.

Ik zeg al: slechts doorheen geskipt, maar ben hem nu aan het downloaden. Ga ik een dezer dagen maar eens goed beluisteren :woot: :drool:

Expres de climax van Junior er niet in gedaan, fijn dat je dat ook opmerkt en positief vindt ^^
Laat maar horen wat je er van vond als je daar zin in hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 23:30 

Hardtraxx Veteran

Zojuist geluisterd. Wat een dikke set :worship: had niet verwacht dat alles goed bij elkaar zou passen maar dat was dus wel het geval. Top gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Zojuist geluisterd. Wat een dikke set :worship: had niet verwacht dat alles goed bij elkaar zou passen maar dat was dus wel het geval. Top gedaan!

Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 13:19 

Hardtraxx Veteran

Interessant, gaat mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 19:59 

Donateur

was godverdomme lekker :love: :love:

maar wat al gezegd is.. Stardust past er helaas niet tussen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 13:01 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
was godverdomme lekker :love: :love:

maar wat al gezegd is.. Stardust past er helaas niet tussen

Dankjewel, en ik ben het idd met jullie eens :)
chicken schreef:
Interessant, gaat mee :thumbup:

Dankesehr mein Hühnchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 13:06 

Hardtraxx Veteran

Schrok me dood bij die eerste kick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 18:56 

Hardtraxx Veteran

de tering wat vet ^^ heb niet zo gek veel met industrial enzo, maar dit sluit allemaal echt rete-strak op elkaar aan :thumbup:

edit: ik denk dat ik me maar eens meer in die muziek moet gaan verdiepen, toevallig nog tips waar ik een beetje naar moet zoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 18:58 

Hardtraxx Veteran

Maestro N schreef:
Tracklist is echt insane.

En dan is het nog zacht uitgedrukt..

:worship:

Ben het vrijwel eens wat betreft bovenstaande commentaren.

Verder nog even een opmerking langs mijn kant, een cut edit van Overdose zou hier zeker niet misstaan. Dan doel ik op het stuk 27:42 - 48. Kwestie van de energie die je opbouwt toch te behouden.

Tot slot.. wanneer kunnen we #2 verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 19:42 

Hardtraxx Veteran

Dit luisterde echt heerlijk weg man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 20:46 

Hardtraxx Veteran

Gruwelijk dikke set, die mid intro van Stardust is zo fucking vet, alleen de rest van de track valt eigenlijk buiten de boot. Gewoon eerder uitmixen, of anders Million Miles Away remix inmixen op 1000 bpm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 23:40 

Hardtraxx Veteran

Door de lovende reacties en de toenemende interesse in deze muziekstijlen, download ik hem ook even :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 02:49 

Hardtraxx Veteran

Lekker experimenteel setje, hou ik wel van. Heb genoten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 11:14 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
de tering wat vet ^^ heb niet zo gek veel met industrial enzo, maar dit sluit allemaal echt rete-strak op elkaar aan :thumbup:

edit: ik denk dat ik me maar eens meer in die muziek moet gaan verdiepen, toevallig nog tips waar ik een beetje naar moet zoeken?

Dankjewel!

Het verrotte is dat ik zelf ook niet veel industrial van 150 bpm ken, dus daar kan ik niet echt wat over zeggen. Zou je misschien aan Dakpan, Steffnov, Broken Balance, Stan of andere Hardcore kenners moeten vragen.

Als je industrial of crossbreed in het algemeen wil ontdekken zou ik beginnen met The Outside Agency - The Dogs Are Listening (album). Verder zou ik kijken naar artiesten als Dither (Danger & Adopted the Dark vind ik erg vet), Deathmachine (Genetix & Dark Energy), Ophidian (Between the Candle and The Star album), N-Vitral, Igneon System, Eye-D & Hidden, The Outside Agency & Mindustries. Qua stijlen komen die artiesten niet helemaal overeen, maar ik denk dat het wel een beetje in hetzelfde hoekje geplaatst kan worden.

Henk-Jan schreef:
of anders Million Miles Away remix inmixen op 1000 bpm.

Hahahahaha, om vervolgens Get This Or Die in te mixen en dan Rollin op 250 bpm te zetten xd (inside joke)

bRt_ schreef:
Verder nog even een opmerking langs mijn kant, een cut edit van Overdose zou hier zeker niet misstaan. Dan doel ik op het stuk 27:42 - 48. Kwestie van de energie die je opbouwt toch te behouden.

Tot slot.. wanneer kunnen we #2 verwachten?

Had gekund, maar daar heb ik totaal niet over nagedacht. Geen idee wanneer je deel 2 kunt verwachten, ik vind het juist vet om veel te variëren qua stijlen. Maar tof dat je het vet vond en uitkijkt naar nog zo'n set.

De rest ook bedankt voor de comment ^^ Leuk om te lezen dat mensen dit met plezier hebben geluisterd of gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 12:23 

Hardtraxx Veteran

oke thanks, daar kan ik wel wat mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 15:32 

Hardtraxx Veteran

Wat pat al zegt, dankzij al de lovende reacties ook gedownload en dit is nog eens een setje idd :thumbup:. Meer van deze originele setjes (ofja.. Ze zijn voor mij origineel omdat ik bijna geen Crossbreed luister) aub ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 19:15 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Meer van deze originele setjes (ofja.. Ze zijn voor mij origineel omdat ik bijna geen Crossbreed luister) aub ^^.

Ik zal t proberen :P

En dankjewel voor het compliment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:53 

Hardtraxx Veteran

Interessant lijstje, zal hem later eens een keer gaan beluisteren :)

Daveytl schreef:
Ik vond het lastig om het gat tussen 140 bpm en 155 bpm anders op te vullen, vandaar de keuze. Heb niet zo veel Industrial van 145 bpm of 150 bpm.

Ik weet dat "lastig" iets anders is dan "het is er niet", maar er is genoeg :P kleine greep uit de collectie

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:54 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Interessant lijstje, zal hem later eens een keer gaan beluisteren :)

Daveytl schreef:

Ik weet dat "lastig" iets anders is dan "het is er niet", maar er is genoeg :P kleine greep uit de collectie

Haha ik weet het, dat ligt gewoon aan mijn beperkte kennis op het gebied van trage industrial ;)
Dankjewel voor de tracks trouwens, ik ga ze nu luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 10:15 

Donateur

Davey suggereert trouwens niet dat het er niet is he;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:48 

Hardtraxx Veteran

Niet echt mijn smaak. Maar stardust past er echt niet tussen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle