Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 00:56 

Hardtraxxer

Liveset Dark Pact @ Supersized RAW 21-02-2015.
Central Studios Utrecht (NL).

Tracklist:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 09:29 

Hardtraxxer

zucht.. moeilijk he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:02 

Hardtraxxer

dylanleijten schreef:
zucht.. moeilijk he?

Wat doe jij moeilijk!? Als je geroepen voelt mag je hem ook wel invullen graag zelfs xd

schizofrenie (don't panic) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:45 

Hardtraxxer

hardstylboy schreef:
dylanleijten schreef:
zucht.. moeilijk he?

Wat doe jij moeilijk!? Als je geroepen voelt mag je hem ook wel invullen graag zelfs xd

Jij voelt je geroepen om deze liveset te posten, dan hoor jij je ook geroepen te voelen om de tracklist erbij te posten. Niet overal als eerste willen zijn want "misschien is iemand me voor" :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:20 

Hardtraxx Veteran

We hebben het beleid dat je ook (waar mogelijk) een tracklist post. Nu kan het een geval zijn dat je deze niet zomaar kunt vinden, maar in ieder geval een poging moet toch wel lukken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:23 

Donateur

hardstylboy schreef:

Zal ik ook je moestuin ff schoffelen zo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 13:39 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
hardstylboy schreef:

Zal ik ook je moestuin ff schoffelen zo? :/

En de ramen lappen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:10 

Hardtraxxer

hardstylboy schreef:
dylanleijten schreef:
zucht.. moeilijk he?

Ga jij een set luisteren zonder tracklist? Ik niet in ieder geval. Ik kijk vaak of ik de tracklist interessant genoeg vind om hem op te zetten.. Maarja, jij luistert vast klakkeloos elk setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
dylanleijten schreef:
zucht.. moeilijk he?

Wat ben jij een pannenkoek zeg :lol: Leg eens uit waarom je zo graag de 1e wilt zijn die een set post?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:33 

Donateur

Hardstylistic schreef:
Ga jij een set luisteren zonder tracklist? Ik niet in ieder geval. Ik kijk vaak of ik de tracklist interessant genoeg vind om hem op te zetten.. Maarja, jij luistert vast klakkeloos elk setje.

Ja, fucking vervelend. Zit vaak op plaatsen waar ik niet direct kan luisteren maar een beetje voorselecteren op basis van een tracklist is altijd wel fijn. Nu open ik weer constant topics zonder tracklists en iedere keer deze (non)discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

01. Showtek - Partylover (Dark Pact Bootleg)
02. Crypsis & Sasha F - Get Hit
03. Dark Pact - I Don't Care
04. D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz (Ran-D Remix)
05. Dark Pact - Caged
06. Zany - Psychedelic Trip
07. Frequencerz - Bitch
08. Digital Punk - Oblivion
09. Dark Pact - Wreck Shit
10. The Machine - Place of terror (Crypsis Remix)
11. Dark Pact - Harder, Better, Faster, Loudness (Loudness Tool)
12. Hard Driver & Frequencerz - Pitch Black
13. Endymion & High Voltage - About to get raw
14. Dark Pact - We Are Gods
15. Wild Motherfuckers - Natural Born Raver
16. Dark Pact - Redemption
17. Dark Pact - The Institution
18. Atmozfears & Sub Zero Project - Madman

Zo hoppa bats, zo van lsdb gekoppiepeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

Alleen is nummer 1 Members of Gay Day :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:45 

Hardtraxx Veteran

Da's de tracklist van Loudness Paul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:52 

Hardtraxx Veteran

Ja kut... ach het zal vast niet zoveel schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:13 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
We hebben het beleid dat je ook (waar mogelijk) een tracklist post. Nu kan het een geval zijn dat je deze niet zomaar kunt vinden, maar in ieder geval een poging moet toch wel lukken?

(waar mogelijk) kijk daar heb je het al!! Heb alle mogelijk heden al gekeken of er een track list te vinden is (soundcloud niet live set data base niet of nog ergens anders!! ) Jullie maken er van dat ik het als eerste wil zijn niks van waar dat hebben jullie van gemaakt!!. ja vindt wel primeur hebben dat ie er vlot op komt met een indien beschikbaar lijst maar als die er niet is is die er niet komt het iets later!! :thumbup: persoonlijk kijk ik nooit echt na lijst ken alle nummers zo beetje wel maar niet altijd van naam dus luister liever eerst kan ik zelf al oordelen oordelen of die lekker weg luisterd en als er intressant nummers zijn zoek ik ze op van ojaa heet ie zo!!! kan er wel tracklijst zijn ken kwa namen toch niet wie zeg me dat ie dan ook nog eens lekker in elkaar is gemixt ja of nee!! Vindt wel dat jullie persoonlijk wel zwaar aan tillen zeg of lijst zit ja of nee tuurlijk hoort er een lijst bij maar als die niet is is die er niet op het moment. klaar kan er ook niet meer van maken!! Jullie hebebn alleen de pik op mij ander doet is er niks aan de hand!! Wilt toch ook, lekker snel mogelijk kunnen genieten van een feest set!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:18 

Donateur

hardstylboy schreef:
Jullie hebebn alleen de pik op mij ander doet is er niks aan de hand!!:

Miwer?! Is it you??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:23 

Hardtraxx Addict

Wij bepalen zelf wel waarop wij een liveset beoordelen. Maar hoe ik het zie, als je de tracklist niet weet post hem dan niet want dan hoef ik de liveset gewoon nog niet voorbij te zien komen op HT hij komt vanzelf wel met, nu kom je gewoon over als: Ik wil de eerste zijn ongeacht tracklist weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:24 

Hardtraxx Veteran

hardstylboy schreef:
Khadber schreef:

(waar mogelijk) kijk daar heb je het al!! Heb alle mogelijk heden al gekeken of er een track list te vinden is (soundcloud niet live set data base niet of nog ergens anders!! ) Jullie maken er van dat ik het als eerste wil zijn niks van waar dat hebben jullie van gemaakt!!. ja vindt wel primeur hebben dat ie er vlot op komt met een indien beschikbaar lijst maar als die er niet is is die er niet komt het iets later!! :thumbup: persoonlijk kijk ik nooit echt na lijst ken alle nummers zo beetje wel maar niet altijd van naam dus luister liever eerst kan ik zelf al oordelen oordelen of die lekker weg luisterd en als er intressant nummers zijn zoek ik ze op van ojaa heet ie zo!!! kan er wel tracklijst zijn ken kwa namen toch niet wie zeg me dat ie dan ook nog eens lekker in elkaar is gemixt ja of nee!! Vindt wel dat jullie persoonlijk wel zwaar aan tillen zeg of lijst zit ja of nee tuurlijk hoort er een lijst bij maar als die niet is is die er niet op het moment. klaar kan er ook niet meer van maken!! Jullie hebebn alleen de pik op mij ander doet is er niks aan de hand!! Wilt toch ook, lekker snel mogelijk kunnen genieten van een feest set!! :thumbup:

Kan jij is een foto maken van jezelf en die plaatsen in dit topic:

off-topic/de-leden-van-hardtraxx-t31888.html

Dan kunnen we misschien meer begrip hebben voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:39 

Hardtraxxer

hardstylboy schreef:
Khadber schreef:

Mua klopt niet echt, even van een post eerder copy paste:

hardstylboy schreef:
Ene kant heb je gelijk maar nee daar op moet wachten is mij de ander al voor en trouwens lijst kan later ook nog toegevoegd worden gebeurt zo vaak hij is nog gewoon niet beschikbaar :thumbup:
hij staat teminste al lekker snel online en kun je er al lekker van genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:11 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf er bij dat je een stomme pannenkoek bent. Ga gewoon ff ID'en, en als je niks om de tl geeft, download hem dan lekker voor jezelf ofzo. Er is heus wel iemand anders die de set hier neer pleurt.

Waarom maak ik me hier druk om... dat vind ik eigenlijk nog irritanter. Flapdrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:27 

Hardtraxx Addict

Haha wtf man tijd geleden dat ik zo moest ontrafelen wat er staat xd
Maar is inderdaad wel irritant, en het kan wel zijn dat er niks bij een set staat, mja zoals al eerder gezegd je kan het ook zelf proberen te ID'en of naar mijn mening gewoon ff wachten met posten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:28 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:

Kan jij is een foto maken van jezelf en die plaatsen in dit topic:

off-topic/de-leden-van-hardtraxx-t31888.html

Dan kunnen we misschien meer begrip hebben voor je.

xd nja op partyflock zit ie ook dus mocht je em echt willen opzoeken haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:35 

Hardtraxx Veteran

Ah idd gevonden: https://partyflock.nl/user/269115:hardstylboy

Het verklaart een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 11:04 

Hardtraxx Veteran

Oke. Vanaf hieronder maar weer over de set zelf? punt is gemaakt geloof ik.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle