Khadber schreef:
We hebben het beleid dat je ook (waar mogelijk) een tracklist post. Nu kan het een geval zijn dat je deze niet zomaar kunt vinden, maar in ieder geval een poging moet toch wel lukken?
(waar mogelijk) kijk daar heb je het al!! Heb alle mogelijk heden al gekeken of er een track list te vinden is (soundcloud niet live set data base niet of nog ergens anders!! )
Jullie maken er van dat ik het als eerste wil zijn niks van waar dat hebben jullie van gemaakt!!. ja vindt wel primeur hebben dat ie er vlot op komt met een indien beschikbaar lijst maar als die er niet is is die er niet komt het iets later!!

persoonlijk kijk ik nooit echt na lijst ken alle nummers zo beetje wel maar niet altijd van naam dus luister liever eerst kan ik zelf al oordelen oordelen of die lekker weg luisterd en als er intressant nummers zijn zoek ik ze op van ojaa heet ie zo!!! kan er wel tracklijst zijn ken kwa namen toch niet wie zeg me dat ie dan ook nog eens lekker in elkaar is gemixt ja of nee!! Vindt wel dat jullie persoonlijk wel zwaar aan tillen zeg of lijst zit ja of nee tuurlijk hoort er een lijst bij maar als die niet is is die er niet op het moment. klaar kan er ook niet meer van maken!! Jullie hebebn alleen de pik op mij ander doet is er niks aan de hand!! Wilt toch ook, lekker snel mogelijk kunnen genieten van een feest set!!

Ene kant heb je gelijk maar
nee daar op moet wachten is mij de ander al voor en trouwens lijst kan later ook nog toegevoegd worden gebeurt zo vaak hij is nog gewoon niet beschikbaar
hij staat teminste al lekker snel online en kun je er al lekker van genieten