Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 00:20 
 
Hardtraxxer

Download D2 Hardstyle Minimix:
http://www49.zippyshare.com/v/69282223/file.html

Tracklist:
1. Toneshifterz - Can't Fail
2. Max Enforcer & Frontliner - On the Go
3. JDX - The Secret
4. Maxter - More & More
5. Tatanka & Zatox - HardBass
6. Double Trouble - Just a Track
7. D'Stylerz - The New World

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga hem niet luisteren, dit om de doodsimpele reden dat de opbouw van geen kanten klopt. Misschien een idee om hier na te kijken bij je volgende mix :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 12:04 
 
Hardtraxxer

wvd schreef:
Ga hem niet luisteren, dit om de doodsimpele reden dat de opbouw van geen kanten klopt. Misschien een idee om hier na te kijken bij je volgende mix :)?


Dis uberhaupt de eerste mix die we hebben opgenomen. Ik snap niet helemaal wat je verstaat onder "opbouw", k weet niet hoe 't met jou zit, maar als ik 'n set draai op 't midden van de avond/nacht, begin ik niet met een Dutch Master nummer. Gewoon enkele harstyle nr's ingemixt, kvind dat je er veel ophef over maakt.
Van mij hoef je 'm niet te luisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doubletrouble schreef:
wvd schreef:
Ga hem niet luisteren, dit om de doodsimpele reden dat de opbouw van geen kanten klopt. Misschien een idee om hier na te kijken bij je volgende mix :)?


Dis uberhaupt de eerste mix die we hebben opgenomen. Ik snap niet helemaal wat je verstaat onder "opbouw", k weet niet hoe 't met jou zit, maar als ik 'n set draai op 't midden van de avond/nacht, begin ik niet met een Dutch Master nummer. Gewoon enkele harstyle nr's ingemixt, kvind dat je er veel ophef over maakt.
Van mij hoef je 'm niet te luisteren ;)


ik hou ook niet van opbouwen, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 12:08 
 
Hardtraxxer

djpatt schreef:
doubletrouble schreef:
wvd schreef:
Ga hem niet luisteren, dit om de doodsimpele reden dat de opbouw van geen kanten klopt. Misschien een idee om hier na te kijken bij je volgende mix :)?


Dis uberhaupt de eerste mix die we hebben opgenomen. Ik snap niet helemaal wat je verstaat onder "opbouw", k weet niet hoe 't met jou zit, maar als ik 'n set draai op 't midden van de avond/nacht, begin ik niet met een Dutch Master nummer. Gewoon enkele harstyle nr's ingemixt, kvind dat je er veel ophef over maakt.
Van mij hoef je 'm niet te luisteren ;)


ik hou ook niet van opbouwen, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben :thumbsup:


Haha, ik zie 't niet als zeuren, maar simpel als positieve feedback. Natuurlijk letten wij op de opbouw van een set, zorgen dat die deugdelijk is, hangt af van het tijdstip waarop we draaien en n.a.v. wat er eventueel voor ons is gedraait.
Vanavond moeten we openen op 'n feestje, dus natuurlijk zal die set anders uit zien, maar voor deze doeleinden, vind ik de tracklist prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

07 is de zachtste track van heel de tracklist en daar eindig je dan mee? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:06 
 
Hardtraxxer

Ik wist niet dat je verplicht was van "zacht" naar "hard" te gaan, mijns inziens is hardstyle, gewoon hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

doubletrouble schreef:
Ik wist niet dat je verplicht was van "zacht" naar "hard" te gaan, mijns inziens is hardstyle, gewoon hardstyle.


doubletrouble schreef:
Haha, ik zie 't niet als zeuren, maar simpel als positieve feedback. Natuurlijk letten wij op de opbouw van een set, zorgen dat die deugdelijk is, hangt af van het tijdstip waarop we draaien en n.a.v. wat er eventueel voor ons is gedraait.
Vanavond moeten we openen op 'n feestje, dus natuurlijk zal die set anders uit zien, maar voor deze doeleinden, vind ik de tracklist prima ;)


Als je opent met track zoals 1,2 en dan ook 5 draait dan draai je toch wel op een wat later tijdstip als dat je 7 draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 12:37 
 
Hardtraxxer

wvd schreef:
doubletrouble schreef:
Ik wist niet dat je verplicht was van "zacht" naar "hard" te gaan, mijns inziens is hardstyle, gewoon hardstyle.


doubletrouble schreef:
Haha, ik zie 't niet als zeuren, maar simpel als positieve feedback. Natuurlijk letten wij op de opbouw van een set, zorgen dat die deugdelijk is, hangt af van het tijdstip waarop we draaien en n.a.v. wat er eventueel voor ons is gedraait.
Vanavond moeten we openen op 'n feestje, dus natuurlijk zal die set anders uit zien, maar voor deze doeleinden, vind ik de tracklist prima ;)


Als je opent met track zoals 1,2 en dan ook 5 draait dan draai je toch wel op een wat later tijdstip als dat je 7 draait?


Nogmaals, ik ken geen verplichting van "zacht" naar "hard" te gaan. Period (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

doubletrouble schreef:
wvd schreef:
doubletrouble schreef:
Ik wist niet dat je verplicht was van "zacht" naar "hard" te gaan, mijns inziens is hardstyle, gewoon hardstyle.


doubletrouble schreef:
Haha, ik zie 't niet als zeuren, maar simpel als positieve feedback. Natuurlijk letten wij op de opbouw van een set, zorgen dat die deugdelijk is, hangt af van het tijdstip waarop we draaien en n.a.v. wat er eventueel voor ons is gedraait.
Vanavond moeten we openen op 'n feestje, dus natuurlijk zal die set anders uit zien, maar voor deze doeleinden, vind ik de tracklist prima ;)


Als je opent met track zoals 1,2 en dan ook 5 draait dan draai je toch wel op een wat later tijdstip als dat je 7 draait?


Nogmaals, ik ken geen verplichting van "zacht" naar "hard" te gaan. Period (:


Hoeft niet, maar is wel het lekkerste om naar te luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Opbouw daar gelaten, de nummers zijn ook wat te standaard voor mij.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle