Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
D
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen May 2017
Download D2 Hardstyle Minimix:
http://www49.zippyshare.com/v/69282223/file.html

Tracklist:
1. Toneshifterz - Can't Fail
2. Max Enforcer & Frontliner - On the Go
3. JDX - The Secret
4. Maxter - More & More
5. Tatanka & Zatox - HardBass
6. Double Trouble - Just a Track
7. D'Stylerz - The New World

Enjoy!
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Ga hem niet luisteren, dit om de doodsimpele reden dat de opbouw van geen kanten klopt. Misschien een idee om hier na te kijken bij je volgende mix :)?
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
wvd wrote:Ga hem niet luisteren, dit om de doodsimpele reden dat de opbouw van geen kanten klopt. Misschien een idee om hier na te kijken bij je volgende mix :)?
Dis uberhaupt de eerste mix die we hebben opgenomen. Ik snap niet helemaal wat je verstaat onder "opbouw", k weet niet hoe 't met jou zit, maar als ik 'n set draai op 't midden van de avond/nacht, begin ik niet met een Dutch Master nummer. Gewoon enkele harstyle nr's ingemixt, kvind dat je er veel ophef over maakt.
Van mij hoef je 'm niet te luisteren ;)
Last edited by doubletrouble on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
doubletrouble wrote:
wvd wrote:Ga hem niet luisteren, dit om de doodsimpele reden dat de opbouw van geen kanten klopt. Misschien een idee om hier na te kijken bij je volgende mix :)?
Dis uberhaupt de eerste mix die we hebben opgenomen. Ik snap niet helemaal wat je verstaat onder "opbouw", k weet niet hoe 't met jou zit, maar als ik 'n set draai op 't midden van de avond/nacht, begin ik niet met een Dutch Master nummer. Gewoon enkele harstyle nr's ingemixt, kvind dat je er veel ophef over maakt.
ik hou ook niet van opbouwen, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben :thumbsup:
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
djpatt wrote:
doubletrouble wrote:
ik hou ook niet van opbouwen, mensen moeten altijd wat te zeuren hebben :thumbsup:
Haha, ik zie 't niet als zeuren, maar simpel als positieve feedback. Natuurlijk letten wij op de opbouw van een set, zorgen dat die deugdelijk is, hangt af van het tijdstip waarop we draaien en n.a.v. wat er eventueel voor ons is gedraait.
Vanavond moeten we openen op 'n feestje, dus natuurlijk zal die set anders uit zien, maar voor deze doeleinden, vind ik de tracklist prima ;)
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
07 is de zachtste track van heel de tracklist en daar eindig je dan mee? >.<
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
Ik wist niet dat je verplicht was van "zacht" naar "hard" te gaan, mijns inziens is hardstyle, gewoon hardstyle.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
doubletrouble wrote:Ik wist niet dat je verplicht was van "zacht" naar "hard" te gaan, mijns inziens is hardstyle, gewoon hardstyle.
doubletrouble wrote: Haha, ik zie 't niet als zeuren, maar simpel als positieve feedback. Natuurlijk letten wij op de opbouw van een set, zorgen dat die deugdelijk is, hangt af van het tijdstip waarop we draaien en n.a.v. wat er eventueel voor ons is gedraait.
Vanavond moeten we openen op 'n feestje, dus natuurlijk zal die set anders uit zien, maar voor deze doeleinden, vind ik de tracklist prima ;)
Als je opent met track zoals 1,2 en dan ook 5 draait dan draai je toch wel op een wat later tijdstip als dat je 7 draait?
D
Hardtraxxer
last seen May 2017
wvd wrote:
doubletrouble wrote:Ik wist niet dat je verplicht was van "zacht" naar "hard" te gaan, mijns inziens is hardstyle, gewoon hardstyle.
doubletrouble wrote: Haha, ik zie 't niet als zeuren, maar simpel als positieve feedback. Natuurlijk letten wij op de opbouw van een set, zorgen dat die deugdelijk is, hangt af van het tijdstip waarop we draaien en n.a.v. wat er eventueel voor ons is gedraait.
Als je opent met track zoals 1,2 en dan ook 5 draait dan draai je toch wel op een wat later tijdstip als dat je 7 draait?
Nogmaals, ik ken geen verplichting van "zacht" naar "hard" te gaan. Period (:
Hardtraxxer
77 posts member since 2010
last seen Aug 2011
doubletrouble wrote:
wvd wrote:
Nogmaals, ik ken geen verplichting van "zacht" naar "hard" te gaan. Period (:
Hoeft niet, maar is wel het lekkerste om naar te luisteren!
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Opbouw daar gelaten, de nummers zijn ook wat te standaard voor mij.